FLORAL MIX

Muszę przyznać, że moja miłość do kwiatowych deseni trwa już jakieś cztery lata i nic nie wskazuje na to, by miało to się zmienić w najbliższym czasie :) Najbardziej podobają mi się duże kwiatowe wzory, w połączeniu z totalnie wyrazistymi kolorami. W moim dzisiejszym zestawie króluje kolorowa koszula, i równie kolorowe spodnie! :) Postawiłam również  na mocno podkreślone usta, wszak czerwona pomadka jest niezwykle klasyczna i, sami przyznajcie, barrrdzo zdobi kobietę :) Dodatkowo, po raz drugi, moc kolorów na paznokciach! :) Jako uzupełnienie zestawu - szpilki, wersja black, by troszkę stonować ten zwariowany look! :) Całość tworzy absolutnie krzykliwy, ale pozytywny MIX! :)

Wysyłam Wam zatem trochę kolorowej wiosny... :)




























A po pracy... MAŁA przerwa na DUŻĄ caffe latte :)
A tutaj mój technik-magik, czyli foto i videomaker :) Ps. On tylko udaje zmęczonego! :)


 Do usłyszenia! :)



pants - H&M, blouse - second hand; nails - GOLDEN ROSE.


4 komentarze:

  1. ufff, wreszcie komentarze działają :) dzięki! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja tak samo uwielbiam kwiaty na wszystkim-od tych drobnych,do tych dużych.
    Ostatnio sama zakupiłam legginsy w kwiaty :)

    OdpowiedzUsuń