SWEET CHOCOLATE

Witam wszystkich bardzo serdecznie na moim blogu! :) Jestem Dominika, moda to moja pasja właściwie już od bardzo dawna, uwielbiam bawić się kolorami, deseniami, łączyć je w niecodzienny sposób. Kolory mają w sobie pozytywną energię, a mix kolorów potrafi mi dać od rana pozytywnego kopa! :) Stąd też się wzięła nazwa mojego bloga... :)

Moje założenie jest jedno: inspirować! :) Nikt z nas nie jest idealny, a moda nie jest po to, by korzystały z niej tylko kobiety o wymiarach modelek! Wielki świat mody jest mało realny, a dla wielu z nas też nieosiągalny po prostu, a przecież każda z nas chce wyglądać dobrze! :) I to jest oczywiście prawda, trzeba tylko dużo się uśmiechać i podkreślać wszystkie swoje zalety, pewność siebie jest sexy! :)

Pomysł na założenie bloga pojawił się w mojej głowie już jakiś czas temu… ale ostatecznie dopiero niedawno poczułam się zmotywowana do tego, by działać! To wszystko za sprawą mojego chłopaka, który powiedział mi: „masz pomysł, masz talent, działaj, lepiej żałować, że coś się zrobiło, niż żałować, że nie spróbowałaś, wierzę w Ciebie”. No i tak też się zaczęło... :)
Już na wstępie chciałabym podkreślić, że nie propaguję nadwagi, czy otyłości. Takich dziewczyn jak ja, w rozmiarze plus size, jest wiele. Chcę po prostu, by każda z nas, czuła się dobrze ze sobą, uwierzyła, że może fajnie, modnie wyglądać niezależnie od tego, jaki nosi się rozmiar! :)

Trzymajcie się ciepło! :)

No, to lets go color









  

shoes - PRIMARK; jacket, bag, blouse - H&M; jeans - C&A; earrings - I am; red lips - ASTOR; nails - GOLDEN ROSE.

5 komentarze:

  1. Nice outfit, lovely shoes!!

    www.twintwosome.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Prosto, stylowo, z klasą! Me gusta :D Dzisiaj Cię odkryłam, ale będę wracać na letsgocolour ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetnie wyglądasz.
    Będę wracać na blog i obserwować.
    Pozdrawiam cieplutko : )

    OdpowiedzUsuń