GONE WITH THE WIND


Cześć moi drodzy! :) 
Cóż za piękny dzień za nami, chyba najpiękniejszy z dotychczasowych dni w tym roku! :) Słońce, ciepełko… to jest to co lubię! :) 
Do tego duża dawka pozytywnej muzyki – i dzień jest jeszcze piękniejszy! :)
 
Na dzisiejszy wiosenny spacer ubrałam maxi sukienkę w drobne kwiaty, która jest idealna do noszenia przy takiej letniej temperaturze! Jest bardzo przewiewna i romantyczna, czuję się w niej bardzo dziewczęco, dlatego polecam Wam bardzo maxi sukienki! :) Brązowe sandałki i różowa torebka jako dopełnienie stylizacji… :) Na pazurkach – niestandardowy złoty kolor. Muszę przyznać, że zarówno złoto, jak i srebro na paznokciach, moim zdaniem, prezentują się świetnie, absolutny hit tego sezonu jak dla mnie! :)
 
I dziś pierwszy, dość obszerniejszy filmik z moim udziałem, ciekawe, czy Wam się spodoba! :) Muszę przyznać, że jestem bardzo podekscytowana, gdy staję przed kamerą… :)
Trzymajcie się ciepło! :)


























Lubię to zdjęcie bardzo, może dlatego, że w okularkach odbija się mój Pan Fotograf :)

ZAPRASZAM NA FILM! :)



13 komentarze:

  1. próba anonimowa! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Jaki masz ładny głos! Filmik niczego sobie.
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  3. Joanna Julia, dzięki! :)
    muszę przyznać, że choć oglądałam te filmiki z moim udziałem już nie raz, to nadal niesamowicie mnie śmieszą! :D

    OdpowiedzUsuń
  4. such a beautiful place and fitting outfit :) very nice

    OdpowiedzUsuń
  5. jakaś Ty piękna! :) uwielbiam takie maxi kiecki, jak są jeszcze w kwiatki to już w ogóle mega :)

    OdpowiedzUsuń
  6. thanks, Cara :)

    kudels, na blogu na pewno będą się jeszcze pojawiać maxi sukienki, bo mam do nich wielką słabość :)

    OdpowiedzUsuń
  7. awesome look I love the background

    My Blog here www.islandchic77.com

    OdpowiedzUsuń
  8. świetny secik, ładna sukienkaa :>

    OdpowiedzUsuń
  9. Też uwielbiam maxi sukienki :) Ładnie ci też w tych okularach.

    OdpowiedzUsuń