ALL COLOURS OF THE RAINBOW

Witam wszystkich po dłużej przerwie! :) Jestem ostatnio dość zabiegana z racji tego, że sesja zaczęła się na moich studiach, a co za tym idzie - czasu na tworzenie nowych zestawów jest mniej. Ale obiecuję poprawę, szczerze powiedziawszy to marzę już o wakacjach, opalaniu, romantycznym wyjeździe z chłopakiem, który mamy zaplanowany na sierpień... :) TO BĘDZIE BARDZO POZYTYWNY KOP ENERGETYCZNY! :)

W dzisiejszym zestawie widzimy geometryczną sukienkę, która przede wszystkim skusiła mnie swoimi kolorami! :) Ostateczną decyzję, że mam ją kupić... podjął mój chłopak :) Uzupełnieniem zestawu jest delikatny sweterek w kolorze brudnego różu. Pazurki pomalowałam na neonowo - przez co idealnie komponują się z kolorami na sukience :) Na nogach czarne, klasyczne buty na koturnie. No i dużo, dużo uśmiechu na buzi! :) Pozdrawiamy... :)















1 komentarze:

  1. Oj tak, sesja jest niedobra;p moja trwa już od 2 tygodni i jestem dokładnie w połowie:P Czasobrak to wstrętnie uciążliwa choroba. Ale widzę, że Ty nieźle sobie z nią radzisz? Tak na kolorowo;) Bardzo ładnie:) Mam nadzieję, że w duszy i sercu równie pozytywnie i ekspresyjnie;) Sukienka świetna. Te Marki to jednak mądre chłopaki;) Trzymaj się kochana! :*

    OdpowiedzUsuń