CHARMS OF THE OLD MARKET SQUARE IN POSEN

Witam wszystkich :)
Wrzucam nowy post, ale od razu zaznaczam, ze sesja jest sprzed kilku dni, takze wybaczcie nieadekwatność pogody ze zdjęć do tej, która aktualnie występuje w Poznaniu :)
Zapraszam na mały foto-spacer po Starym Rynku :) 
Spodnie w kwiatowe wzory i czarna, koronkowa bluzka jako podstawa stzlizacji. Do tego duza torba z H&M (torby od nich sa naprawde niezwykle wytrzymale, ta mam juz jakies dwa lata), bransoletka, która dostalam w prezencie i kolczyki w bardzo podobnym klimacie :)
Dobralam do tego zestawu rowniez czarne pantofelki, ktore juz znacie z poprzednich wpisow :) 
No i ta burza loków :) 
Było wyśmienicie... :)








































 A ponizej mała inspiracja muzyczna, Ibrahim Maalouf, który wystapił ostatnio na festiwalu Ethno Port w Poznaniu. Rozkosz dla ucha...





22 komentarze:

  1. Fajne są legginsy w kwiatki, zwłaszcza z jednolitą górą.
    Dość popularny ten szablon, bo w miarę przejrzysty :)

    OdpowiedzUsuń
  2. świetnie wyglądasz! :) cudowne kręcone włosy, nawet nie wiesz jak bardzo lubię takie dziewczyny jak Ty :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękne spodnie <3.
    Włoski <3.

    OdpowiedzUsuń
  4. Jak tam jest pięknie :D
    Cudowne spodnie :D Uroczo wyglądasz :*

    OdpowiedzUsuń
  5. like the pants!!

    http://themissore.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. jejku, jak ładnie wyglądasz! świetne są takie wzory :)

    OdpowiedzUsuń
  7. You are so freaking stunning!
    I love those pants love.
    Great post

    OdpowiedzUsuń
  8. witam koleżankę z Poznania! :*
    świetnie wyglądasz! bardzo mi się podobają Twoje spodnie i bluzka (uwielbiam koronkę) ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. ooo.. bardzo podobają mi się spodnie <33

    OdpowiedzUsuń
  10. Naprawdę fajnie! Uwielbiam kwieciste wzory. Dziękuje za odwiedziny :-)

    OdpowiedzUsuń
  11. Mam takie same spodnie i uwielbiam je! Bardzo fajnie też wyglądają z jaśniejszą górą np. neonowym pomarańczem :)

    U mnie z kolei dzisiaj trochę pasów, ale w nieco innym wydaniu - zapraszam w wolnej chwili!

    OdpowiedzUsuń
  12. cudowne spodnie!!! pieknie!!♥ całusy:* Ola

    OdpowiedzUsuń
  13. powiem Ci że fajnie się ubierasz... weszłam na chwilkę, a trochę po postach powędrowałam :) podoba mi się
    może wzajemna obserwacja?
    http://petiterobe-noire.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń