BLAST FROM THE PAST

Kolejna sesja za nami, tym razem było bardzo retro i bardzo kobieco - w takich klimatach czuję się zdecydowanie najlepiej! :) Czyż ta bladoróżowa baskinka (ha, moja zdobycz na obecnych przecenach) nie jest przepiękna!? W sumie naszyjnik też zdobyłam na wyprzedaży... cóż, od zawsze byłam łowczynią promocji :)
Muszę przyznać, że dzisiejszy dzień był bardzo szalony i pozytywny - zawsze tak jest, gdy nagrywamy z moim video/foto-grapherem filmik dla Was! :) Muszę przyznać, że lubię nagrywać filmiki, bo mam wtedy wrażenie, że przynajmniej przybliżam Wam choć troszkę moją osobowość, która jest... hmmm, hmmm sami zresztą oceńcie :) 

PONIŻEJ PRZEDSTAWIAM WAM EFEKT NASZEJ DZISIEJSZEJ PRACY:


















































ZDJĘCIA I VIDEO WYKONAŁ ON :)

Mała inspiracja muzyczna, co by tradycji stało się zadość:




16 komentarze:

  1. Najlepszy wpis! Najlepsza stylizacja! Tak trzymaj :)

    OdpowiedzUsuń
  2. bardzo pomysłowa sesja! :) świetny kapelusz :)

    OdpowiedzUsuń
  3. super wyglądasz ;)
    Wydajesz się osobą pełną życia i mega pozytywną.


    Obserwujemy :)?

    Zapraszam na nowy post ;)) http://liltaddie.blogspot.com/2013/07/60713.html#comment-form

    OdpowiedzUsuń
  4. Ale fajne zdjęcia, super wyglądasz ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Jesteś bardzo fotogeniczna;)
    Ja ostatnio także czatowałam na wyprzedaże i zdobyłam ekstra rzeczy a zapłaciłam grosze;)

    OdpowiedzUsuń
  6. ale masz śliczną bluzeczkę! Podoba mi się jej połączenie ze spódniczką! ♥
    I cudownie Ci w kapeluszu ♥

    OdpowiedzUsuń
  7. Ciekawe zdjęcia;)!
    buziaki
    w wolnej chwili zapraszam do mnie

    OdpowiedzUsuń
  8. Zdecydowanie najlepsza stylizacja. Bardzo sympatyczna z ciebie osóbka :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje ślicznie, dla mnie tez jest jedna z ulubionych stylizacji :)

      Usuń