GYPSY QUEEN

Witam Was kochani :)
Dziś kolejna odsłona długiej sukienki, tym razem motyw trochę inny niż ostatnio, czyli coś innego niż kwiaty :) Chciałam, by było kolorowo :) Wyszło w sumie tak, że jest bardziej różowo niż kolorowo, ale to nic :) Fioletowo-różowo-biała maxi sukienka jako podstawa stylizacji, do tego na ramiona zarzuciłam pudrowy sweterek. Uzupełnieniem stroju jest opaska na włosach, którą stworzyłam ze zwykłej chusty (szalika). Fioletowe pantofelki i fioletowe paznokcie jako kolejny kolorystyczny akcent. Muszę przyznać, że czułam się w tej stylizacji super :) Look w sam raz na wyjście do kina... :)






























A poniżej mała inspiracja muzyczna :) Jest to ostatnia ścieżka dźwiękowa z filmu "Panaceum", kto nie widział, temu serdecznie polecam :) Uwielbiam takie klimaty :)

8 komentarze:

  1. Widziałam film Panaceum, fantastyczny! A co do Twej stylizacji, cudowna! pochłaniająca! inspirująca!
    Więcej zdjęć!
    :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Dominiko! Uwielbiam takie klimaty! chusty na głowie, maxi sukienka i w dodatku przeplata się malinowy! :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję :) do chust na głowie przekonałam się stosunkowo niedawno... ale muszę przyznać, że są nietypowym i fajnym dodatkiem do stylizacji :) pozdrawiam :)

      Usuń
  3. ale genialnie Ci z tą chustą nagłowie, ach też bym tak chciała sobie zawiązać:) ślicznie!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję! :) na początku nie byłam przekonana, że rzeczywiście, ta chusta tworzy fajny klimat całości stylizacji! no i chyba trochę dodaje mi uroku ;P

      Usuń
  4. uwielbiam taki styl! chusta jest genialna (nigdy nie udało mi się wywiązać jej na głowie a taki sposób) :-)

    OdpowiedzUsuń