PINK FEVER!

Kolejna sesja, która jest bardzo różowa... Nigdy się nad tym nie zastanawiałam, ale patrząc po wpisach, muszę przyznać, że dużo jest tego różu w mojej szafie! :) A najwięcej, powiem nieskromnie, to w sumie mam lakierów do paznokci we wszelkich odcieniach różu... :) Dziś prezentuję Wam bluzkę w pepitkę w połączeniu z czarną spódniczką, którą mieliście już okazje oglądać tutaj. Do tego różowe pantofelki, uchwycone ostatnio na wyprzedaży. Naszyjnik, jako wisienka na torcie do dzisiejszej stylizacji! :) Jestem ostatnio bardzo oczarowana tymi kolorowymi naszyjnikami (koliami), które są w tym sezonie takie modne. Absolutny HIT LATA! :) Jak Wam się podoba moja kolejna odsłona? :)









A tutaj zapraszamy na herbatkę... i ciasteczko! :)
Mała foto-retrospekcja! :)








 A poniżej mała inspiracja muzyczna, zapraszam.



34 komentarze:

  1. cała stylizacja super! a drugie zdjęcie jest po prostu przecudowne! świetne spojrzenie, kolory. Bajka! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. piękny zestaw
    zapraszam do siebie na nowy post :)

    OdpowiedzUsuń
  3. bardzo podoba mi się bluzka z pierwszego zestawu. pięknie w niej wyglądasz :)

    OdpowiedzUsuń
  4. masz przepiękną bluzkę i buty - zauroczyły mnie! ;)

    o jakie reklamy Ci chodzi? O banery? Jeśli skąd je mam to są to moje stałe współprace :)
    A jeśli jak je dodałam to wklejam je w post, przełączam na kod html, kopiuję go i wklejam w szablon ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie współpracuję za pieniądze, jedynie barterowo. Baner wrzucam przy współpracy minimum półrocznej. Wybieram sobie produkt ze sklepu w zamian za zestaw z nim na blogu. Firmy same piszą, czasami wychodzi współpraca po zakupie, np wysyłam im link do postu z rzeczą, którą kupiłam, a oni proponują współpracę ;)
      nie korzystam z google adwords ;)

      Usuń
  5. świetne zestawienie na gorące dni!

    Co myślisz o wspólnej obserwacji? :)
    Buziaki!

    OdpowiedzUsuń
  6. dziękuję Ci bardzo:) uroczo wyglądasz, róż Ci pasuję:)

    OdpowiedzUsuń
  7. wspaniałe zdjecia, wspaniały styl
    bosko!!!:*:*:* pozdrawiam,
    OLA

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetna stylizacja i bardzo fajne zdjęcia!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję, głównie w imieniu mojego chłopaka, który jest autorem wszystkich zdjęć na blogu! :)

      Usuń
  9. Bardzo lubię pepitkę jest bardzo elegancka ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo Kochana ja do Ciebie również ;)

      Usuń
    2. dziękuje! pozdrawiam, trzymaj się :)

      Usuń
  10. o dziękuję Ci bardzo :* pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  11. Wyglądasz cudownie! Jeśli chodzi o różową pepitkę to jestem zdecydowanie na tak ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Fajny zestaw! A baletki cudeńka, takie naprawdę w letnim i zwariowanym klimacie:)

    OdpowiedzUsuń
  13. Ale ładne zdjęcia :) I te różowe pantofelki :)

    pozdrawiam i zapraszam do siebie,

    Malko

    OdpowiedzUsuń
  14. wyglądasz prześlicznie!
    czarno rożowa pepitka zachwyca:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. mhm, fajna jest, choć i tak wolę pepitkę w wydaniu czarno-białym :)

      Usuń
  15. bardzo fajny zestaw. podejrzewam, że w szpilkach tworzy się świetny wieczorowy look :)

    pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
  16. swietny look
    i zostałas przeze mnie nominowana do Liebster Award więcej informacji znajdziesz u mnie bedzie mi niezmiernie miło jak weźmiesz w tym udzial z gory dziekuje i pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  17. Thanks for the comment on my blog. I love your amazing style!
    Laura. xx

    www.stylishvue.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  18. Website fashion is very interesting, I like to photograph some of the work, this style is very interesting and nice to be a daily style;)

    cara mengobati kencing bernanah
    Obat testis bengkak sebelah

    OdpowiedzUsuń