SECRET GARDEN

Ostatnie moje dni obfitują w różne wycieczki! :) Razem z chłopakiem byliśmy we Wrocławiu, teraz okupujemy rodzinne miasto, czyli Poznań, przed nami jeszcze kilka zaplanowanych tras do zdobycia! :) Wczorajszy dzień spędziliśmy w Starym Zoo w Poznaniu, miejsce to polecam, tym bardziej, że wejście na jego teren jest darmowe. Wspaniała pogoda, zoo obudziło w nas dziecięcą ciekawość, to był niesamowicie spędzony czas, lubię takie wycieczki! :) 

Strój z dnia wczorajszego był dość skromny, bo miał być przede wszystkim wygodny. Tą pastelowo-miętową spódnicę wyszukałam ostatnio na wyprzedażach, urzekł mnie przede wszystkim jej krój (krótsza z przodu, dłuższy tył), i to, że jest niesamowicie zwiewna i przyjemna w dotyku. Dodałam do tego kwiecistą bluzkę, by trochę ożywić zestaw. Różowe buciki, jako uzupełnienie stylizacji. A w tych kolczykach, które wam dziś prezentuję, jestem absolutnie zakochana! :)









































A tutaj kilka zdjęć typowo z zoo! :)

























A na koniec, standardowo, inspiracja muzyczna! :) Przyjemności oglądania, i słuchania! :)



19 komentarze:

  1. Lubię tę twoją pozytywną energię :) Ładnie wyglądałaś, kobieco, stylowo i romantycznie zarazem

    OdpowiedzUsuń
  2. piękna spódnica :)
    obserwujemy ? ;)
    zapraszam do mnie : http://stylerefoulee.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo lubię takie takie kwiatowe bluzeczki! Toja jest super i jeszcze w połączeniu z tą spódnicą świetnie pasuje.
    Bardzo lubię oglądać zdjęcia zwierzaków ;)
    Mam takie same różowe hortensje w ogrodzie i je kocham, na tym tle podobasz mi się najbardziej ;)
    Buziaczki :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. uwielbiam Twoje rzeczowe komentarze kochana :) dzięki! :*

      Usuń
    2. Ja również dziękuję :* ale piszę zawsze szczerze

      Usuń
  4. Bardzo ładnie wyglądasz. :)
    W Poznaniu to już chyba wszędzie byłam, ale najbardziej podobała mi się Malta i Duże Zoo. :)

    OdpowiedzUsuń
  5. tę spódniczkę masz obłędną! Ślicznie w niej wyglądasz ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Śliczna spódniczka!
    dziękuję za odwiedziny :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Wow! Jakie super zdjęcia!
    Cudowna jest ta spódniczka♥

    OdpowiedzUsuń
  8. Dobrze, że aktywnie korzystasz z lata, bo jak się skończy, to znów się nie będzie chciało wychodzić z cieplutkiego domu.
    Widzę, że spódnica zdobyła ogólny aplauz. :-) Butki też są słodkie (uwielbiam róż), ale najbardziej na tych zdjęciach akurat mi się chyba podoba Twoja rozmarzona mina...
    Udanych kolejnych wypadów!

    OdpowiedzUsuń
  9. Dziękuję za obserwację i oczywiście też dołączam do obserwatorów. Poza tym, to zapraszam do przesyłania mi zdjęć swoich letnich stylizacji (nowy post).

    Pozdrawiam i życzę miłego wieczoru! :-*

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo Ci dziękuję za te słowa, pisałam post pod wpływem emocji i nie spodziewałam się, że wzruszę się czytajac jakiś komentarz! Też uważam, że w końcu powinno się uczyć miłości do swojego ciała i wyglądu, zamiast mody na chudość czy otyłość powinna być na akceptację siebie. Ja byłam wychowywana przez tatę, więc niestety sporo tych elementów mnie ominęło, tata nie zdawał sobie sprawy jak ważne jest by kupić małej córeczce ładny stanik, gdy musi zaczynać go nosić (więc długo chodziłam bez..), tusz do rzęs, lakier do paznokci czy modny łaszek, ale jestem też za to mu wdzięczna, bo nauczyło mnie to skromności i doceniania tego co się ma, no i zakupy w sh cieszą mnie bardziej niż w sieciówkach - znalezienie tam jakieś perełki to większy sukces ;)
    Jeszcze raz dziękuję za tak miłe słowa! ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. wyglądasz rewelacyjnie, świetna bluzka

    OdpowiedzUsuń
  12. Kolejna świetna stylizacja i tło w postaci kwiatów <3

    OdpowiedzUsuń