SUNFLOWER ACCENT

Wczoraj wstałam rano z łóżka z ogromnym dołem... Ale znalazłam lek na wszelkie chandry - tworzenie całej stylizacji od podstaw, dobieranie makijażu, fryzury, tworzenie zdjęć, obrabianie ich, i końcowy etap całego tego "zamieszania" - czyli wklejanie całej sesji tutaj, to jest to, co uwielbiam robić i co zawsze poprawia mi humor! :) Czy miałabym z tego zrezygnować tylko dlatego, że mam kilka kilogramów więcej? - TO BYŁABY ZBRODNIA! Jak to ostatnio przeczytałam na blogu którejś z Was - wszystko zaczyna się od wstania z łóżka... Gdy już zrobisz pierwszy krok, idziesz po prostu do przodu, i już nie ma odwrotu! :) To najprawdziwsza prawda! :) Kobietki, bądźmy dla siebie dobre! :) 

Wczoraj miałam na sobie błękitną koszulę w delikatne pionowe paseczki, do tego spódniczka (wprawdzie kiedy ją kupowałam, była spódniczką maxi, ale postanowiłam ją trochę skrócić). Klasyczne czarne szpilki i fioletowe koraliki, jako uzupełnienie stylizacji. Do tego burza loków i delikatny makijaż (szczególnie lubię ten odcień brzoskwini na ustach) no i duuuużo słoneczników. Całość prezentuję poniżej:

























































































                                                 A poniżej, na koniec, jak zwykle, mała inspiracja muzyczna :)

                                                                    ZDJĘCIA WYKONAŁ MAREK GRZYMSKI

    DO USŁYSZENIA! :)

45 komentarze:

  1. jakie cudne zdjęcia z tymi słonecznikami!!!!!! bosko! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. włosy masz śliczne:) i te słoneczniki:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. też bardzo lubię swoje włosy, to fakt, muszę to przyznać :)
      a słoneczniki uwielbiam wręcz! :)

      Usuń
  3. Drugie zdjęcie po prostu fantastyczne. Bardzo mi się podoba!

    OdpowiedzUsuń
  4. bardzo mi miło :) ja także dodaję :) :*

    OdpowiedzUsuń
  5. Pięknie wyglądasz :) Wspaniałe kwiaty :)

    OdpowiedzUsuń
  6. świetna sesja :)
    na boso- bliżej natury :)
    http://rozowo--mi.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Cudowny optymizm! Każde zdjęcie jest magiczne.
    Buziaczki :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. mhm, optymizm pełną piersią :)
      odbuziakowuję :)

      Usuń
  8. słoneczniki to ja uwielbiam!!!!!!!!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  9. fajny pomysl z tymi slonecznikami :)
    zapraszamy w wolnej chwili :)

    OdpowiedzUsuń
  10. ale ja uwielbiam słoneczniki! ♥

    OdpowiedzUsuń
  11. piękne te słoneczniki:)
    Zapraszam na mój blog:)

    OdpowiedzUsuń
  12. "kilka kilogramów więcej" - kochana ja mówie na to "kochanego ciałka nigdy za wiele " :) Zresztą każdy ma prawo mieć bloga, a Ty prowadzisz go niesamowicie .

    Pozdrawiam Cię cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. cóż za przemiły komentarz! dziękuję, pojawił się na mojej twarzy uśmiech :) staramy się jak możemy, by blog był ciekawy :)

      Usuń
  13. Ale świetne i mega pozytywne zdjęcia. :D A słoneczniki też bardzo lubię, te kwiaty mają w sobie coś takiego radosnego. :))

    OdpowiedzUsuń
  14. genialny pomysł na zdjęcia ;) świetnie to wyszło ;3

    OdpowiedzUsuń
  15. I love your blog! This post is awesome!
    Check out my blog, write your opinion and maybe...follow?
    Where are you from?

    OdpowiedzUsuń
  16. jakie śliczne słoneczniki ;p

    OdpowiedzUsuń
  17. zdjęcia są jak dla mnie inspiracją:D
    Pozdrawiam i zapraszam do siebie na nowy post:)
    www.patryca.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  18. dokładnie, tez lubie to że się tak ładnie mieni;)

    OdpowiedzUsuń
  19. mądre słowa! świetne zdjęcia :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Uwielbiam słoneczniki, fajna sesja!

    OdpowiedzUsuń
  21. jejku cudowne te kwiaty! bardzo inspirujące

    OdpowiedzUsuń
  22. Cieszę się że jest więcej takich blogów jak mój z modą size plus. Twój blog bardzo mi się podoba.
    Świetne są te zdjęcia ze słonecznikami. Bije z nich taka pozytywna energia tak więc widać, że chandrę udało się pokonać :) Cieszę się, że do mnie dołączyłaś i ja też zaczynam obserwować twojego bloga.

    OdpowiedzUsuń
  23. kocham słoneczniki, a zdjęcia są urocze, promieniejesz na nich! :)

    zapraszam do siebie: rousse-inspirations.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  24. Zdjęcia słabej jakości, prześwietlone, nieciekawe kadry. Popracuj nad tym! Poza tym proponuję zrezygnować z otwierania buzi i pozowania w "romantyczny" sposób. Nie wygląda to dobrze. Stylizacje nie przypadły mi do gustu,a powyższy set postarza Cię. Zaszalej trochę, może wkręć coś do swoich stylizacji jakieś modne elementy.. Życzę powodzenia. Pozdrawiam! :)

    OdpowiedzUsuń