FLORAL PARADISE / # TORUŃ

Wakacje pełną parą, pogoda dopisuje aż do przesady. Korzystamy z wolnych dni i podróżujemy. Są to z reguły krótkie wycieczki, jednodniowe, po których wracamy wymęczeni, ale niesamowicie zrelaksowani i uśmiechnięci! :) Kolejnym punktem na naszej mapie okazał się Toruń! :) 

Przygotowaliśmy dla Was małą fotorelację, nie zapominając oczywiście o modowym akcencie! :)

ZAPRASZAM, ZACZYNAMY... 







Spódnica jest z Primarku, kupiona na allegro, jest podstawą tej stylizacji, do tego dobrała białą koszulę z koronką, różowe kolczyki "piórka" i fioletowe korale. No i oczywiście mix kolorów na pazurkach! :)




Toruń zaskoczył mnie pozytywnie tym, że ma wiele niesamowitych uliczek, które tworzą wręcz bajkowy klimat całego miasta! :)

A po lewej mamy Wisłę... Niesamowicie to wygląda na żywo. Spacer Bulwarem Filadelfijskim polecam każdemu, kto kiedykolwiek zawita do Torunia... :)

 Chłonęłam całą sobą te widoki...


 Ach...



 Ruiny Zamku Krzyżackiego...


 A teraz zapraszam na spacer po Starym Rynku... :)



 Powyżej pomnik Mikołaja Kopernika... :)


 Kolorowa ja... i uśmiechnięta ja... :)



 Hmmm... :)


Dom Mikołaja Kopernika z zewnątrz...


 I wewnątrz...






 Uczyliśmy się też, jak piec prawdziwe pierniki toruńskie... :)


Powyżej przepis... :)

 A tutaj formy do wypiekania prawdziwych toruńskich pierników, m.in. Katarzynka, herb Torunia, kareta.

Byliśmy też w Ogrodzie Zoobotanicznym... :)

I Planetarium... :)




A tutaj jeszcze kilka zdjęć ze Starego Rynku... :)
Zachęcam do spędzania wakacji aktywnie! :) I polecam gorąco odwiedzenie Torunia... :) Ja, ja, ja się w nim po prostu zakochałam! :) Obiecałam sobie jeszcze tu powrócić... :)

A poniżej jeszcze "pamiątki", które przywiozłam sobie z Torunia, hi, hi... :)


 DO ZOBACZENIA NA BLOGU, MOI DRODZY! :)

ZDJĘCIA POCHODZĄCE Z TEGO WPISU TO DZIEŁO MOJE I MOJEGO CHŁOPAKA! :)

TRZYMAJCIE SIĘ CIEPŁO! :)







54 komentarze:

  1. Fajna taka wycieczka :) Spódnica boska.

    OdpowiedzUsuń
  2. W Toruniu jeszcze nie byłam, a widzę, że jest co oglądać! :) Wyglądałaś przepięknie, mega letnio i wakacyjnie! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. nigdy nie byłam w Toruniu, ale po Twoich zdjęciach żałuję, wygląda pięknie! ;)
    masz cudowną spódnicę ♥

    OdpowiedzUsuń
  4. Zazdroszczę :) Musi tam być pięknie :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękne pamiątki:-)
    Nigdy nie byłam w Toruniu- tylko przejazdem. Bardzo fajne zdjęcia i Ty w tej maxi:-)

    OdpowiedzUsuń
  6. Hej, napisz do mnie na facebooka bo Ci coś chcę pomóc zrobić :**** całuje mocno!:***

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetnie wyglądasz! Spódnica w połączeniu z koszulą daje genialny efekt! No i oczywiście super zdjęcia, zachwycam się :) Bardzo lubię takie wycieczki :) Dołączam do grona obserwatorów, zainteresował mnie Twój blog :) Wpadnij do mnie :)
    http://mademoisellepatrizia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. cóż za miłe słowa :)
      bardzo chętnie zajrzałam do Ciebie, i równie chętnie dołączyłam do obserwatorów bloga :) dziękuję za odwiedziny :)

      Usuń
  8. Te kwieciste, długie spódnice są cudne.Świetnie zestawiłaś ją z białą koszulą i dodatkami.Serdecznie pozdrawiam.
    http://balakier-style.pl/

    OdpowiedzUsuń
  9. Hej, fajny blog ;) obserwujuemy??? ja cię już obserwuję , zapraszam do mnei ;)
    http://icestyle-fashionablestyle.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. nigdy nie byłam w Toruniu, muszę to nadrobić :)) śliczna spódnica!

    OdpowiedzUsuń
  11. spódniczka świetna. w Toruniu jeszcze nie byłam ale muszę się kiedyś wybrać :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Świetny kwiatowy motyw :)) A te widoki :**

    OdpowiedzUsuń
  13. Toruń <3 często w nim bywam i niedługo będę tam mieszkać, ładne zdjęcia, pięknie ukazują jego piękno :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. zazdroszczę możliwości mieszkania w Toruniu... ehh :)
      pozdrowienia :)

      Usuń
  14. Mmmmm! Przepiękne widoki. Uwielbiam wycieczki i zwiedzanie, więc bardzo zazdroszczę krajobrazu jaki zobaczyłaś. ♥
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  15. Rewelacyjnie!;)

    http://linde-lo.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  16. byłam w Toruniu, aczkolwiek tylko na starym rynku i nad wodą (na tych schodkach). i muszę powiedzieć, że miasto mi się bardzo spodobało :) chciałbym kiedyś tam wrócić jeszcze

    OdpowiedzUsuń
  17. o jej, ja nie chciałam, aby to tak zabrzmiało. nie odradzam zwiedzenia zamku! :) to historyczna budowla i powinno się ją zobaczyć. powodem dla którego mi było nudno, może być to, że przewodnik nie opowiadał zbyt ciekawe. z pewnością jest lepiej jak się samemu przejdzie, przynajmniej tak mi się wydaje.

    OdpowiedzUsuń
  18. dziękuję :) i również życzę samych miłych dni. a teraz tylko czekać na fotorelację z Malborka

    OdpowiedzUsuń
  19. Nidy nie byłam w Toruniu, chyba muszę to zmienić :) Spódnica jest prześliczna :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Kocham Toruń i wszystkie te zdjęcia znam na pamięć :) Bardzo fajne zdjęcia ;**

    OdpowiedzUsuń
  21. Genialne połączenie floral + biała koszula. Bardzo mi się podoba! Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Nigdy tam nie byłem, a szkoda, bo takiej architektury nie spotkam w mojej części kraju.

    man-in-vogue.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  23. hej.
    fajna notka. Toruń to niezwykle piękne miasto, a te zdjęcia całkowicie oddają jego klimat :D
    Pozdrawiam S.
    www.stilettosdresses.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  24. Nie byłam w Toruniu, ale zawsze zachwycają mnie te budynki z czerwonej cegły ♥

    OdpowiedzUsuń
  25. Jestem u Ciebie pierwszy raz, ale na pewno będę wpadać wcześniej ;)
    Jeśli chciałabyś również odwiedzić mojego bloga to zapraszam na www.ilonastejbach.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  26. Dla mnie czaderska spódnica - jak gotowy malarski obraz, do tego te Twoje włosy... pięknaś :)

    OdpowiedzUsuń
  27. Muszę przyznać, że wspaniała spódnica :)

    OdpowiedzUsuń
  28. piękne zdjęcia!
    cudnie wyglądasz!
    ściskam

    OdpowiedzUsuń
  29. jakie to piękne miasto <3 wspaniałe zdjęcia :*

    OdpowiedzUsuń
  30. Jakie piękne i stylowe odkrycie dzisiejszego deszczowego dnia. Jesteś super! Pozdrawiam ciepło Ewa

    OdpowiedzUsuń
  31. Może na modzie się znasz ale kompletnie nie masz pojęcia jak dobrać ubrania by ukryć defekty swojego ciała a podkreślić to co jest najlepsze.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. hmmm, to ciekawe, ja mam podobne wrażenie, gdy patrzę na szczupłe dziewczyny, które też nie podkreślają swoich kształtów - można przecież ładnie zaznaczyć talię, czy cokolwiek innego, a jest wiele dziewczyn, które tego nie robią, i pomimo tego, że są chudziutkie, wyglądają po prostu bezkształtnie. najlepiej będzie, jak każdy pójdzie swoją drogą, i będzie robił to, co uważa za dobre dla siebie :)

      Usuń
  32. trafiłam do Ciebie przez PKMP, bardzo się cieszę,bo to kolejny xl-kowy modowy blog :)
    będę tu zaglądać częściej,pozdrawiam,Karina

    OdpowiedzUsuń
  33. Studiowałam w Toruniu - szara rzeczywistość nie zachęcała mnie do zwiedzania tego miasta. Teraz żałuję. Może jeszcze kiedyś tam wpadnę, ale żeby pozwiedzać, wtedy człowiek skupia się tylko na fajnej stronie - zabytki, piękne kamienice, oświetlenie wieczorową porą... :)

    OdpowiedzUsuń
  34. świetny zestaw! o jak cudownie, że nie trzeba być wieszakiem, żeby mieć fajny blog :* jesteś ekstra

    OdpowiedzUsuń
  35. Toruńska starówka jest bardzo klimatyczna, po 8 latach mieszkania w Toronto ;) nadal mi się nie znudziła. Szkoda tylko, że teraz zwiedzę ją ponownie zapewne dopiero na wiosnę, no ale cóż takie uroki emigracji. Jeśli będziecie jeszcze kiedyś w Toruniu i lubicie dania/burgery z grilla, to zajdźcie koniecznie do Widelca, jest 30min od centrum (przy UMK), ale jedzenie mają przepyszne.

    OdpowiedzUsuń