LAST DAYS OF SUMMER

Ostatnie dni sierpnia są też niestety zwiastunem ostatnich dni słonecznej pogody... Postanowiliśmy jeszcze wykorzystać ten czas maksymalnie jak się ta, i zrobić zdjęcia kolejnej stylizacji. Mój dzisiejszy zestaw jest dość prosty, ale wydaje mi się - efektowny. Podstawę stylizacji stanowi kwiatowa bluzka, do której dobrałam czarną spódnicę. Całość prezentuje się klasycznie i kobieco. Dopełnieniem stylizacji są pozłacane dodatki - pierścionek, i naszyjnik. Naszyjnik mieliście już okazję widzieć wcześniej. Efekty można oglądać poniżej, zapraszam:







































































































































































































Postanowiłam pokazać Wam jeszcze zdjęcia z dzisiejszej wycieczki do Wielkopolskiego Parku Narodowego. Szukaliśmy miejsca w naszej okolicy, którego zwiedzanie nie byłoby zbyt kosztowne, dlatego trafiliśmy właśnie tutaj, i to była super decyzja! Piesza wycieczka sprawiła nam dużo frajdy... choć wróciliśmy zmęczeni, bo cała trasa, to jakieś 10 kilometrów... ale zdecydowanie warto! Szczególnie polecam wybrać się nad Jezioro Góreckie, na którym znajduje się Wyspa Zamkowa. Znajdują się tam ruiny zameczku, który wybudował i prawdopodobnie sam zaprojektował Tytus Działyński. Zameczek był prezentem ślubnym dla siostry Tytusa - Klaudyny. Na tej wyspie Klaudyna, wraz ze swoim mężem Bernardem Potockim mieszka przez kilka lat. Oboje wyjechali stamtąd na zawsze w momencie wybuchu powstania listopadowego w 1830 roku. Zamek został zniszczony przez wojska pruskie w roku 1848.

Warto dodać, że na wyspę dotrzeć można tylko zimą, przy zamarzniętym jeziorze, gdyż kąpiel w Jeziorze Góreckim jest zabroniona, nie można także używać łodzi.
Zainteresowanych historią zameczku odsyłam tutaj.
























A poniżej troszkę zdjęć z samego Wielkopolskiego Parku Narodowego! :)


A tutaj jeszcze malutkie, klimatyczne Jezioro Kociołek...

ZDJĘCIA WYKONAŁAM JA I MAREK GRZYMSKI


61 komentarze:

  1. Piękne krajobrazy! Super wszystkie foteczki!

    OdpowiedzUsuń
  2. zdjęcia jak zawsze zachwycają <3

    piękna spódnica :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Podoba mi się twoja stylizacja, kobieco i naturalnie.

    OdpowiedzUsuń
  4. Floral to zdecydowanie Twój sprzymierzeniec. Wyglądasz mega kobieco! :))

    OdpowiedzUsuń
  5. Ty to jesteś KWIATEK!!! uwielbiam te twoje stylizacje!!!!

    OdpowiedzUsuń
  6. Rewelacyjnie!

    Pozdrawiam;)
    http://linde-lo.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. jakbym nie przeczytała, że to nie sukienka to żyłabym w błędzie.
    pięknie się prezentuje :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetne zdjęcia!:)
    Piekna bluzka:)
    lady-pink-outfit.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. o mamuniu, nawet nie wiesz jak mi miło, że tyle wspaniałych słów użyłaś do opisania mojego bloga i pracy, jaką w niego włożyłam! jestem wzruszona! przyznam, że dopiero po twoim komentarzu zaczęłam się zastanawiać, gdzie mnie wpisali na listę blogerek plus size! akurat zbiegło się to z moim powrotem do domu, kiedy nareszcie zaczynam wracać do 'żywych' :) takie wyróżnienie dało mi siłę i wenę, więc mam nadzieję, że wkrótce pojawią się nowe outfity!
    a jeśli chodzi o twój blog- gratuluję takiej perfekcji! wszystko jest tutaj takie poukładane, zestawy jakie pokazujesz są bardzo inspirujące! zdjęcia, tekst- to tworzy wyjątkowy klimat :)
    jesteś wspaniała, moim marzeniem jest dorównać kiedyś twojemu poziomowi!

    gorąco pozdrawiam, co mogłam zalajkowałam :)
    oczywiście obserwuję!

    ANECIA ♥ aneciawashere.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję za te cudowne, motywujące słowa... dodałaś wiatru w moje wewnętrzne żagle, kobieto! :)

      Usuń
  10. Świetnie wglądasz, super jest ta bluzka w duże kwiaty ! Jak z pokazu Celine ;)
    www.boryskorban.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. hej.
    świetna stylizacja. bardzo kobieca i elegancka :D niby niepozorna bluzka i spódnica a jaki efekt. :D super :D
    Pozdrawiamy S&D.
    www.stilettosdresses.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. no wakacje się kończą, a Ty bardzo ładnie wyglądasz!

    OdpowiedzUsuń
  13. trzeba iść do szkoły :( śliczny strój i ten pierścionek *.*
    obserwujemy ? :)
    pozdrawiam cieplutko :)

    http://anja-bloguje.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. Strój jest bardzo kobiecy , a motyw kwiatów zawszę efektowny , całość wygląda genialnie :) .
    + lublins.blogspot.com .

    OdpowiedzUsuń
  15. YOU LOOK BEAUTIFUL!!!!LOVE YOUR TOP!!!






    http://style-squared.blogspot.ca/

    OdpowiedzUsuń
  16. Przepiękne kolory stylizacji ! Pozdrawiam x

    http://mfashionmyobsession.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  17. cudne zdjęcia i piękna Ty! :))

    OdpowiedzUsuń
  18. Ten zamek prezentuje się przepięknie! ;)
    Masz cudowną spódnicę,świetnie leży i idealnie komponuje się z bluzeczką ;)

    OdpowiedzUsuń
  19. Jest super. Miejsce na fotki idealne.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. to prawda :)
      dziękuję XL-ko, dobra duszo :)

      Usuń
  20. Strój rzeczywiście wytworny i elegancki :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Całość bardzo mi się podoba :) Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  22. ślicznie wyglądasz:) podobają mi się Twoje włosy:D
    Pozdrawiam i zapraszam do siebie na nowy już post:)
    www.patryca.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  23. Piękna, i do tego z Poznania - wszystko jasne! Świetnie i odważnie dobierasz ubrania, nigdy nie wpadłabym na coś takiego - gratuluję i mam nadzieję, że wpadnę kiedyś na Ciebie na ulicy, pozdrawiam ;)

    OdpowiedzUsuń
  24. Witaj Dominiko! Size plus jestem od dwóch lat i bardzo zazdroszczę ci stylu i pewności siebie bijącej z twojej zadowolonej buzi!
    Mam maluteńką prośbę czy mogłabyś częściej pisać co, gdzie wyszukałaś (ja wciąż mam problem ze spodniami: te z C&A spełniają wymogi jeśli chodzi o rozmiar ale nie zawsze są krzykiem mody... chyba, że krzykiem o łaskę heh.)
    W wolnej chwili zapraszam do siebie:
    www.lnbcrashtest.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. wiesz co, te z C&A nie są takie najgorsze, mają tam całkiem modne fasony przecież, dodatkowo jest też opcja H&M - mają czasami większą rozmiarówkę, pod warunkiem, że trafisz do dużego sklepu, akurat w Poznaniu a Browarze rozmiarówka kończy się na 46, ale już w King Crossie rozmiarówka jest większa, także trzeba szukać :) no i polecam allegro - bardzo polecam :)

      Usuń
  25. Zakochałam się w paznokciach. ;) Z ciekawości zapytam - skąd spódnica? Akurat potrzebuję podobnej, a nikt nie potrafię znaleźć niczego o takiej długości.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. to jest spódnica z H&M, z tym, że jak ja kupowałam to była długa, ale ją przerobiłam :)
      przeglądnij allegro, tam jest dużo podobnych spódnic w różnych kolorach, wiem, bo ostatnio też szukałam :)

      Usuń
  26. łał, dobre :) szczerze powiedziawszy, cholernie ci zazdroszczę. tego, że akceptujesz siebie w "niesztandarowych" wymiarach i nie boisz się pokazac. ja mam z tym ogromny problem, choc jestem sporo od ciebie szczuplejsza, to boję się pokazac, mimo że też interesuję się modą i lubię dobierac stroje. w każdym razie, powodzenia w blogowaniu i oby tak dalej ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. szczerze Ci powiem, że nie czuję jakoś wielkiej presji z tego powodu. jakby słowa "nie boisz się pokazywać" w ogóle mnie nie dotyczyły. kurcze, nikt nie jest idealny, a ja, w swojej ocenie, wyglądam fajnie :) fakt, mam nadwagę, nie oceniam tego, jako coś pozytywnego, ale cóż... mam pasję, i trzeba iść do przodu :)
      spróbuj się też przełamać, z miłości do mody, to przynosi ulgę wewnętrzną, jak człowiek czuje, że idzie we właściwym sobie kierunku... :) pozdrowienia! :)

      Usuń
  27. można wiedzieć jaki nosisz rozmiar? może było juz wczesniej napisane lub ktoś pytał ale jestem tutaj pierwszy raz i pytam z ciekawości :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. aż się dziwię, że nigdzie nie ma tej informacji :) noszę rozmiar 44/46, w zależności od sklepu/rozmiarówki.

      Usuń
  28. jaki nosisz rozmiar jeśli mozna wiedziec ? :P

    OdpowiedzUsuń
  29. fantastycznie wyglądasz! piękne zdjęcia:)
    ściskam ciepło

    OdpowiedzUsuń
  30. jesteś absolutnie wspaniała! szczerze Cię podziwiam i natchnęłaś mnie pozytywnie :D oby więcej takich kobiet, zadowolonych i szczęśliwych, bo takie właśnie zdobywają świat ;)
    cieszę się, że natknęłam się na Twój blog, będę tu zaglądać ;) ta stylizacja jest szalenie w moim stylu, zazdraszczam :D
    z poznańskim pozdrowieniem

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. nic nie podbudowuje mnie bardziej, niż taki cudowny komentarz przeczytany od rana! :)
      pozdrowienia... :)

      Usuń
  31. jesteś wspaniała, uwielbiam twoje podejście do mody!!!
    ♥ ♥ ♥pozdrawiam, Ola

    OdpowiedzUsuń
  32. Świetne stylizacje. Widzę, że mamy podobny gust :)
    Niewiele plus-sajzowych dziewczyn ma choć trochę "odważniejsze" podejście do mody. Jest super - tak trzymaj :)

    FatCatStajl.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  33. fajnie, że się siebie nie wstydzisz, że siebie akceptujesz.. Przejrzałam sporo twoich postów i... błagam cię o jedno, nie otwieraj tej buzi i nie zamykaj oczu! Te zdjęcia wyglądają naprawde koszmarnie, już widziałam zresztą w komentarzach, że ktoś ci tego odradzał i miał w 100% rację! Po co te zdjęcia? Nie rozumiem tego i naprawde spójrz na te zdjęcia z perspektywy kogoś innego, to po prostu wygląda źle. Do innych zdjęć przyczepić się nie mogę.
    Powodzenia.

    OdpowiedzUsuń
  34. Wyglądasz świetnie! Po prostu rewelacja!
    Buziaki!

    OdpowiedzUsuń
  35. Bardzo ładna stylizacja, w szczególności spódnica mi się podoba.

    OdpowiedzUsuń
  36. coś cudownego, idealnie! :**

    OdpowiedzUsuń
  37. Przesympatycznie wyglądasz,ale wkradł się pewien błąd.Nie masz nadwagi skarbie,jesteś już otyłą osóbką.Spójrz prawdzie w oczy.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. niech Ci będzie :)
      nie będę się spierać :)

      Usuń
  38. Spierać się nie trzeba.Wystarczy obliczyć BMI,zresztą gołym okiem widać ,ale jak nie dowidzisz ,to sprawdź

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. proponuję iść rozładować swoje frustracje gdzieś indziej :)

      Usuń
  39. Piękna stylizacja. Bardzo kobieca i urocza :) zdjęcia pięknie oddają nastrój i urodę modelki :D

    OdpowiedzUsuń