AND SO THE AUTUMN BEGINS

Jesień w pełni.... za oknem typowo jesienne kolory... Postanowiłam uwiecznić ten jesienny klimat na zdjęciach i pokazać Wam nową stylizację. Połączenie nasyconej i delikatnej zieleni, pomarańczy oraz mięty, dało taki oto efekt. Naszyjnik od KAMA4you pięknie dopełnił całości :)
Chciałabym, by ta jesień nie była dla mnie szara i smutna... Próbuję przyciągnąć do siebie kolory. Bo kolory, to radość, a radością trzeba się dzielić... :)
Wysyłam Wam więc trochę radości... i zapraszam do oglądania zdjęć... :)








































































marynarka/jacket - Reserved
spodnie/pants - C&A
naszyjnik/necklece - KAMA4you
buty/shoes - no name


WSZYSTKIE ZDJĘCIA WYKONAŁ MAREK GRZYMSKI :)

Inspiracja muzyczna na dziś:


41 komentarze:

  1. Super :)

    Aga K-R

    OdpowiedzUsuń
  2. mega oryginalna! żałuję ze sama nie mam umiejetnosci w takich rzeczach

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja też bardzo żałuję... bo niektóre dziewczyny, np. KAMA, robią cudowną biżuterię! :>

      Usuń
  3. Cudne kolory, a naszyjnik jak żywy ! Pozdrowienia :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Cudo!!! Jestem zachwycona naszyjnikiem ! <3

    OdpowiedzUsuń
  5. naszyjnik imponujący, prawdziwe dzieło sztuki!

    p.s. pozdrawiam i zapraszam do kupna kubeczków zaprojektowanych przez Monikę Marchewkę - dochód zostanie przeznaczony na fundację Zwierzęca Arkadia - info u mnie na blogu:)

    OdpowiedzUsuń
  6. bardzo fajne połączenia kolorystyczne, buty świetne

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękny naszyjnik : )
    U mnie jesiennych kolorów brak. Tylko szarości.

    OdpowiedzUsuń
  8. Śliczny naszyjnik. Nadale wspaniały wygląd całej stylizacji. :)
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  9. baardzo podobają mi się butki, kolor cudowny <3

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetna stylizacja!:)

    http://freshisyummy.blogspot.com/2013/09/going-to-hell.html

    OdpowiedzUsuń
  11. wow całość świetnie się prezentuje ale naszyjnik to zdecydowanie kropka nad i:) Zajebisty ♥

    Zapraszam do mnie:)

    OdpowiedzUsuń
  12. bardzo ładne zdjęcia :)
    świetny kolor spodni

    OdpowiedzUsuń
  13. hej.
    super stylizacja,. typowo jesienna :D i ten naszyjnik. boski! :D
    Pozdrawiamy S&D.
    www.stilettosdresses.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. Ale piekny jesienny klimat u ciebie kochana:* Pieknie jak zawsze
    wspaniale!
    ♥ ♥ ♥ ♥
    pozdrawiam kochana,
    Ola

    OdpowiedzUsuń
  15. Jejku , świetna stylizacja , a naszyjnik , jest boski : ) .

    OdpowiedzUsuń
  16. Rewelacyjne buciki i bardzo fajnie wpasowują się w jesienne tło.
    Buziaczki Kochana :*

    OdpowiedzUsuń
  17. naszyjnik jest prześliczny, w butach się zakochałam :) a nagłówek jest tak piękny że zapiera dech, Marta ma talent wielki :)

    OdpowiedzUsuń
  18. piekne kolorki!

    rowniez obserwuje :*

    OdpowiedzUsuń
  19. ładne żywe kolorki :) bardzo mi się podoba !

    OdpowiedzUsuń
  20. no piekna ta jesień u ciebie, naszyjnik cudo!
    pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  21. I love autumn inspired posts, you look amazing! X Anna

    www.fashionanna.com

    OdpowiedzUsuń
  22. nie tylko piękne zdjęcia,ale również piękna stylizacja!
    pozdrawiam,Monika :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Śliczny jesienny outfit ;)


    Obserwuję i zapraszam do mnie :* www.gabusiek.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  24. Kolorki rządzą! Naszyjnik bardzo ciekawy:)
    Rownież obserwuję!
    http://theshopaholiclove.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  25. ojej, nigdy bym nie pomyślała, że turkusowy można połączyć z jesiennymi kolorami! świetny zestaw, wyglądasz rewelacyjnie :)

    ANECIA & aneciawashere.blog


    OdpowiedzUsuń
  26. To jeszcze raz ja - Asia z feszynforever ;)
    Jeśli masz ochotę jeszcze na chwilę zapomnieć o jesieni, to zapraszam na mój blog podróżniczy "Byłem tu. Tony Halik". Dopiero wróciliśmy z cieplutkich Indii i zapraszam do przejrzenia relacji z trzytygodniowej podróży :)

    OdpowiedzUsuń
  27. Asiu, ten naszyjnik, i wiele innych, cudownych, znajdziesz tutaj:
    https://www.facebook.com/pages/KAMA4you/384174301600099?fref=ts :)

    OdpowiedzUsuń
  28. Pięknie tak jesiennie :) Bardzo podobają mi się buty i spodnie! A naszyjnik to istne cudo:)! Hmm Kórnik, Rogalin... dobrze znane mi okolice ;)

    OdpowiedzUsuń
  29. wow naszyjnik cuuudo! i buty też mi się podobają :)

    OdpowiedzUsuń
  30. przepiękne jesienn kolory cudnie:-)

    OdpowiedzUsuń