PORCELAIN & GEOMETRIC PRINT

Witajcie Kochani, powracam z nowym postem! :) Pomimo tego, że jesień jest już na całego, dziś udało nam się trafić na przepięknie słoneczny dzień... :) Wykorzystaliśmy go więc kreatywnie - na tworzenie nowych zdjęć na bloga. Dzisiejsza stylizacja to połączenie dwóch trendów - geometrycznych wzorów z tzw. "porcelanowymi". W obydwóch jestem absolutnie zakochana po uszy, dlatego postanowiłam je zmiksować. Ostatni tydzień, z racji tego, że praktycznie codziennie padał deszcz, spędziłam na poszukiwaniu kolorowych dodatków. W tym celu przeglądałam allegro, gdzie natrafiłam na niesamowite naszyjniki od KAMA4you, zauroczyłam się w nich do tego stopnia, że zamówiłam od razu dwa! Ta dziewczyna jest po prostu genialna, bo robi te naszyjniki własnymi rękami. Urzekła mnie tym, jak łączy kolory, nie boi się ciekawych połączeń, czasami wręcz szalonych połączeń... :) Zapraszam Was na jej stronę, dajcie się zainspirować... :)

Muszę też serdecznie podziękować redakcji poznań.naszemiasto.pl za przeprowadzenie ze mną małego wywiadu, który możecie przeczytać tutaj. Oprócz tego zapraszam Was również na stronę papilot.pl, gdzie ukazał się artykuł o mnie i modzie plus size. Obszerny wywiad ze mną możecie też przeczytać na stronie modowo.pl klikając tutaj, gdzie mówię szczerze i bez udawania o tym,  jak to jest być dziewczyną plus size.

Prosicie mnie też często o to w komentarzach, by dodawać informację o tym, skąd pochodzą ciuchy z danych stylizacji, od teraz będę Wam wszystko pisać ze szczegółami, zwłaszcza, że odwiedza mnie coraz więcej "plussajzek" z czego się niesamowicie cieszę! :)

Przyjemnego dnia, mam nadzieję, że post Wam się spodoba... 
































































































































































naszyjnik/necklace - KAMA4you
bluzka/bouse - allegro.pl
spódnica/skirt - F&F
buty/shoes - no name

Po zrobieniu dzisiaj zdjęć zajrzeliśmy też do poznańskiego Parku Wilsona, gdzie razem z moim chłopakiem karmiliśmy kaczki - filmik możecie obejrzeć poniżej... :)


Inspiracja muzyczna na dziś:


35 komentarze:

  1. Piękny naszyjnik :)

    rousse-inspirations.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. też go uwielbiam, i oczywiście naszyjnikowy sklepik KAMY :)

      Usuń
  2. naszyjnik jest absolutnie genialny, ale ogólnie podoba mi się połączenie tych dwóch wzorów !

    OdpowiedzUsuń
  3. Cudna Dominika ! <3 100% kobiecości :))

    OdpowiedzUsuń
  4. Przepraszam, nie przeczytałam treści, bo gapię się na spódnicę. CUDO!

    Trafiłam przypadkiem, będę wracać! :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Te desenie sa bardzo oryginalne a naszyjnik świetnie dopełnia całości.Serdecznie pozdrawiam.
    http://balakier-style.pl/

    OdpowiedzUsuń
  6. wyglądasz przepieknie !! :) A te buty ! Są cudowne !

    OdpowiedzUsuń
  7. Love love love! Genialne połączenie, domagam się więcej postòw :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. miło słyszeć... :))) postaram się dodawać posty częściej, wszak teraz powinnam mieć więcej wolnego czasu :)))

      Usuń
  8. te korale rewelacja!:) cudnie wyglądasz i gratuluję wywiadu :)

    OdpowiedzUsuń
  9. piękny wzór na spódnicy! no i te korale! świetne.

    OdpowiedzUsuń
  10. Korale chętnie bym Ci ukradła, fajna stylizacja, pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Fajnie połączyłaś kolorki.
    Konkurs na moim blogu, jest dla wszystkich Ty również możesz dołączyć.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  12. Prześliczny naszyjnik, a spódnica równie piękna! :)

    OdpowiedzUsuń
  13. cudowny naszyjnik!piękne kolorki ma:)
    zapraszam do mnie i do obserwacji:)
    takingcareofhair.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. bardzo dziękuję za tak miły komentarz! :) mam nadzieję, że był szczery :)
    świetnie wyglądasz

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. nieszczerych nie rozdaję, spokojna głowa :)

      Usuń
  15. Piękne kolory i świetne kształty :)

    OdpowiedzUsuń
  16. ale fajnie wygladasz, ja rowniez lubie takie zestawienia wzorow :))

    OdpowiedzUsuń
  17. Spódnica i naszyjnik są przepiękne :)

    http://www.theplussizeblog.com/

    OdpowiedzUsuń
  18. kochana, również dodaję Cię do obserwowanych ! Spódniczka jest rreeewelacyjna! Aż chętnie bym Ci ją podkradła :)
    pozdrawiam,Monika

    OdpowiedzUsuń
  19. Piękna stylizacja , bardzo podoba mi się Twoja spódniczka :)
    ZAPRASZAM DO MNIE M. :*

    OdpowiedzUsuń
  20. Bardzo lubię printy!!! Im więcej kolorów i wzorów tym fajniejsza stylizacja:) Pozdrawiam Cię bardzo serdecznie:)

    OdpowiedzUsuń
  21. Bardzo udane i ciekawe polaczenie roznych wzorow ;)

    OdpowiedzUsuń