EXPLOSION OF COLOURS / MY FIRST INTERVIEW!

Dzisiejsza stylizacja to próba pokazania, że nawet jesienią można wyglądać kolorowo! :) Spódnicę kupiłam na allegro, i jestem nią absolutnie zafascynowana, ma niesamowity deseń i przyjazny "plussajzowej" sylwetce materiał, który rozciąga się. Tył spódniczki zdobi złoty zameczek. Sweterek z bufkami miał za zadanie zrównoważyć z ramionami moje duże bioderka. Nie mogło też oczywiście zabraknąć kolorowych dodatków, sutaszowe kolczyki od ARTERIA-ART-SOUTACHE są niczym wisienka na torcie! :) Mam też słabość do tego pomponikowego naszyjnika, fikuśny i zwariowany - te dwa słowa najlepiej go określą... :) Zapraszam Was do oglądania zdjęć, trio: róż, fiolet i niebieski - znów dało czadu! :)























































spódnica/dress - ATMOSPHERE
kolczyki/earrings - Arteria-Art-Soutache
buty/shoes - H&M
naszyjnik/necklace - Republika Artystyczna

Bardzo miło mi również poinformować, że niedawno byłam gościem programu "BE 4" w poznańskiej telewizji ONTV. Dla tych, którzy nie śledzą jeszcze mojego fanpage, udostępniam filmik! Byłam tam przede wszystkim dla dziewczyn plus size, i mam nadzieję, że nie dałam plamy! Stres był ogromny, program był emitowany na żywo... :) Ale był ze mną mój ukochany fotograf, który cały czas mnie wspierał! :)
Zapraszam Was na video, które jest w dwóch częściach.



TRZYMAJCIE SIĘ CIEPŁO! :)

35 komentarze:

  1. Super wyglądasz, genialne zestawienie kolorystyczne:))

    OdpowiedzUsuń
  2. Jeeej ale u ciebie kolorowo! :))
    A w wywiadzie? świetnie wypadłaś :)
    pozdrawiam,Monika

    OdpowiedzUsuń
  3. wyglądasz niczym piękny kolorowy ptak, podoba mi się ta stylizacja
    pozdrawiam i gratuluję udanego wywiadu

    OdpowiedzUsuń
  4. Cudownie wyglądasz w tej spódnicy ! <3
    Widziałam wywiad już kilka dni temu- bardzo udany :)

    OdpowiedzUsuń
  5. śliczna torebka :) Miło Cię widzieć. Pozdrawiam Beata

    OdpowiedzUsuń
  6. świetny look, pozdrawiam ciepło i zapraszam do siebie, A

    OdpowiedzUsuń
  7. Ale fajna kolorowa stylizacja!:)

    http://freshisyummy.blogspot.com/2013/10/tell-me-how-are-ya_14.html

    OdpowiedzUsuń
  8. gratuluję wywiadu :)
    stylizacja jest niesamowita, wyglądasz cudownie ! <3

    http://coeursdefoxes.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Gratuluję wywiadu!:) a co do stylizacji świetna, lubię takie kolorowe outfity!:)) Wspaniałe dodatki:)

    NEW POST

    OdpowiedzUsuń
  10. wyglądasz ślicznie!!!super dodatki!!pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  11. kolczyki i naszyjnik jak dla mnie bomba, chce takie same !

    OdpowiedzUsuń
  12. Kolorowo i odważnie - tak trzymac!

    OdpowiedzUsuń
  13. wow rewelka!!!! szok kolorow!! super :) uwielbiam twoje kolczyki :*

    OdpowiedzUsuń
  14. przepięknie kolory!:)) cudownie wyglądasz!

    OdpowiedzUsuń
  15. Your necklace is so unique and beautiful, you look amazing! X Anna
    www.fashionanna.com

    OdpowiedzUsuń
  16. JAK kolorowo !!

    wow jestem pod wrażeniem !
    Super to wykonałaś.
    Na prawdę robi wrażenie outfit.

    Pozdrawiam :)
    http://passionetdelamode.blogspot.fr/2013/10/pantalon-carreaux.html
    and https://www.facebook.com/pages/Passion-et-de-la-mode/571447592918659

    OdpowiedzUsuń
  17. o rany, ile miłych słów! bardzo dziękuję :)
    ja również zostanę u Ciebie na dłużej, bo lubię takie zabawy z modą :) w szare, jesienne dni jak ten, kolor jest potrzebny :)

    OdpowiedzUsuń
  18. pomysł z kolczykami i liściem prezentuje się cudownie :3
    w dodatku miło zobaczyć takie kolory podczas jesieni,od razu lepiej się żyje :)

    OdpowiedzUsuń
  19. dziękuję bardzo za miły komentarz :) masz przepiękną biżuterię !:)

    OdpowiedzUsuń
  20. gratuluję występu! Zaraz zabieram się za oglądanie, ciekawa jestem Twojego głosu ;d
    Masz piękną spódnicę, bardzo podoba mi się jej kolorystyczne połączenie z bluzką ;)

    OdpowiedzUsuń
  21. Cacy look :) Cudowne kolory, a spódnica jest przepiękna ( dasz mi namiar na sprzedawcę ?) ! Biżuteria przyciąga wzrok :) Wywiadu gratuluję - wypadłaś bardzo dobrze :) Pozdrawiam !

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. spódnica jest z atmosphere, choc kupiona na allegro :) szukac i jeszcze raz szukac trzeba :) ale swietna jest, fajnie sie ciagnie material, z tylu zloty zameczek, idealna :)

      Usuń
    2. szukam i rozglądam się ... zakochałam się w niej ! :)

      Usuń
  22. gratuluję wywiadu, bardzo udany:) tak samo jak fotografie i Twój ubiór:)

    OdpowiedzUsuń
  23. Jesteś idealnym dowodem na to, że rozmiar nie ma żadnego znaczenia ♥ Spotkać cię na ulicy byłoby zaszczytem, wyglądasz olśniewająco~!

    OdpowiedzUsuń
  24. super bardzo mi się podoba:) pozdrawiam i powodzenia

    OdpowiedzUsuń
  25. A ja zwróciłam uwagę na kolczyki. Są przepiękne!

    OdpowiedzUsuń
  26. Przepiekne kolory na tobie i dobrane wszystko w kazdym detalu. Ogladam i ogladam :)

    OdpowiedzUsuń
  27. Fajna , kreacja . A , biżuteria jest świetna = ) . Gratuluje wywiadu !
    Pozdrawiam ! + lublins.blogspot.com .

    OdpowiedzUsuń
  28. Woooooow jak kolorowo i ten przepiękny sutasz, aj nie wiedziałam, że jest ktoś jeszcze kto uwielbia kolory tak samo jak ja! Gratuluję Ci z całego serduszka

    OdpowiedzUsuń
  29. Jesteś wspaniała, wyglądasz genialnie i energetycznie- cała masa pozytywnej energii!!
    wspaniale
    ♡ ♡ ♡
    pozdrawiam:* OLA

    OdpowiedzUsuń
  30. Uwielbiam to, jak łączysz kolory! <3


    www.confassion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń