JOYFUL

Dzisiejsza stylizacja jest typowo jesienna, są jesienne kolorki, i jest kapelusz! Tak, kapelusz to moja nowa zdobycz. Muszę przyznać, że to moje pierwsze podejście do kapelusza z dużym rondlem. Czuję się w nim niesamowicie. Chciałam Wam dzisiaj też pokazać naszyjnik, który zrobiły dla mnie dziewczyny z LOWYT'u. Martyna, Natalia, Beata, działają w trójkę i są naprawdę niesamowite! Uwielbiam ręcznie robioną biżuterię od nich! Kolory naszyjnika z dzisiejszej stylizacji mnie urzekły, jest przepiękny, prawda? :) Już przymierzam się do następnych zakupów u nich, gdyż uważam, że takie talenty trzeba wspierać. Uzpełnieniem stylizacji jest jeansowa kurtka i długa spódnica. Postawiłam też na granatowo-pomarańczowe kolczyki piórka, i pomarańczowe butki, które mieliście już okazję tutaj oglądać. Jak Wam się podoba calość? :)




Inspiracja muzyczna na dzisiejszy wieczór, Ayo, i mój ulubiony kawałek "Complain" z jej nowej płyty "Ticket to the World" :)



KAPELUSZ/HAT - NO NAME
KURTKA JEANSOWA/DENIM JACKET - ALLEGRO
NASZYJNIK/NECKLACE - BIŻUTERIA LOWYT
SPÓDNICA/SKIRT - ALLEGRO
BUTY/SHOES - NO NAME


31 komentarze:

  1. ależ Ty jesteś kolorową osobą! Aż sie miło na ciebie patrzy w takich szarościach liści :)
    pozdrawiam,Moni

    OdpowiedzUsuń
  2. czekalam na ten post:-) jestes cudna, od kapelusza po czubki butow:-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. jaki słodki komentarz, dziękuję, szkoda, że się nie podpisałaś :))))
      pozdrawiam! :)

      Usuń
  3. ja bym nazwała ten zestaw jesiennym z lekką nutą lata. świetne kolorki, wszystko takie żywe! patrząc na ciebie, mimochodem uśmiecha mi się buzia!
    kapelusz z rondlem jest prześliczny! kiedyś miałam okazję założyć niemal identyczny u cioci i czułam się jak dama!

    anecia & roses ♥ blog

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. hihi :)
      bardzo ładne z nas damy w takim razie! :D

      Usuń
  4. W sumie wg mnie zestaw byłby tez idealny wiosną (no, może lepszy byłby inny kolor kapelusza i torebki ;)). Wg mnie ten strój świetnie do Ciebie pasuje!

    OdpowiedzUsuń
  5. Fajny kapelusz :) A naszyjnik wspaniały !!!

    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  6. Zazdroszczę Ci tych kolorów! Super wyglądasz! :-)

    OdpowiedzUsuń
  7. Jesteś kolorowym ptakiem :) Piękny naszyjnik i kapelusz ! Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  8. W takim kapeluszu bardzo ci do twarzy. Aż szkoda, że do mnie takie nie pasują. Naszyjnik piękny, widać że bardzo czasochłonny. A tak na marginesie dobrze widzę że miałaś gołe nogi? Nie było ci chłodno? pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. też mi się wydawało, że do mnie takie kapelusze nie pasują, ale się przekonałam :)
      mhm, nie było mi chłodno, bo wczoraj był najcieplejszy dzień jesieni chyba :)))) wspaniała pogoda! ;)

      Usuń
  9. Kolczyki i buty są super;)

    WIESZ CO NOWEGO U MNIE??

    ZAPRASZAM http://more-fashionnnn.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. OO tak! Tak powinna chodzić ubrana każda kobietka!

    OdpowiedzUsuń
  11. Pięknie :)
    Tak kolorowo :)
    Naszyjnik rewelacyjny.

    OdpowiedzUsuń
  12. niby jsien za oknem a tu takie piekne kolorki :) bardzo mi sie podoba, naszyjnik cudo, a buty musza byc bardzo wygodne :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Buty i kapelusz.... omg! Zaczynam zazdrościć Ci tych wszystkich pięknych rzeczy.
    Dla mnie wyglądasz genialnie, kochana!
    Pozdrawiam ciepło!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. takie miłe słowa to balsam dla duszy, dziękuję ślicznie! :)

      Usuń
  14. Uwielbiam twoje połączenia kolorów!!! Wspaniale!!

    wielkie pozdrowienia:*
    OLA

    OdpowiedzUsuń
  15. ten kapelusz jest przepiękniutk! <33 świetna jesienna luźna stylizacja! :D

    OdpowiedzUsuń
  16. cudowny zestaw :* ślicznie Ci w tym kapeluszu :)

    OdpowiedzUsuń
  17. z tymi kolorami to Ci wyszło!:) śliczna ta szara spódnica!:)

    OdpowiedzUsuń
  18. przepiękne kolczyki, przepiękny kapelusz! jestem pod wrażeniem jak to wszystko fajnie połączyłaś :) a dziewczyny bardzo zdolne

    OdpowiedzUsuń
  19. jak zwykle pięknie i kolorowo!! slicznie :)
    p.s mam pomadkę z loreala ;)

    OdpowiedzUsuń
  20. Ślicznie i połączenie kolorów bardzo mi się podoba!

    OdpowiedzUsuń
  21. hej kochana,
    zacznę od tego, że masz wspaniały blog <3 uwielbiam twój styl i dlatego dałam guziczek follow :)
    bardzo podoba mi się to jak jesteś ubrana w tym poście. mam hopla na punkcie takich kapeluszy, ale niestety nie zbyt mi pasują :(

    http://coeursdefoxes.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  22. ten zestaw to po prostu strzał w 10 jesiennej stylizacji!!!! jest rewelacyjny!! wszystko mi tu pasuje:) pozdrawiam! KatKa

    OdpowiedzUsuń
  23. Obserwuje, obserwuje i podziwiam jak Ty pięknie się ubierasz :) Gdzie mi do Ciebie, ech :)

    OdpowiedzUsuń