POLISH GOLDEN AUTUMN!

Witam Was moi drodzy! :) Przekonaliście się już do jesieni? - Ja staram się o to bardzo, a dzisiejsza sesja była moim kolejnym przywitaniem z tą porą roku! :) Nie ma wątpliwości, że jesień, pomimo chłodu, ma swój niepowtarzalny klimat... :)
Zrobiłam ostatnio mały przegląd swojej szafy i natrafiłam na tą czarną sukienkę... Jak dobrze wiecie - czerń nie jest moim ulubionym kolorem, aczkolwiek ta sukienka zdecydowanie zasługuje na uwagę, ze względu na krój i ten śliczny deseń w kropki, a właściwie kropy! :)
Postanowiłam zatem stworzyć post, w którym pokażę, jak fajnie dobrać dodatki, by ożywić trochę czarną sukienkę. Postawiłam na kolorowy naszyjnik od KAMY, z metalicznymi dodatkami. W tym samym klimacie jest również bransoletka. Oprócz tego - kolczyki wykonane metodą sutasz, tzw. sutaszki, (nie wiedzieć czemu mój chłopak nazywa te kolczyki suteczkowymi, i pyta mi się ze zdziwieniem, jaką to ja biżuterię będę nosić na piersiach) :)) Te kolczyki zdecydowanie zasługują na uwagę, są ręcznie robione, wielki szacunek i podziw dla Arteria-Art-Soutache za taki talent, zarówno w doborze kolorów, jak i ciekawych kształtów kolczyków. W biżuterii wykonanej tą metodą naprawdę można się zakochać!
A tymczasem zapraszam na zdjęcia... :)

necklace/naszyjnik- KAMA4you
bracelet/bransoletka - KAMA4you
earrings/kolczyki - Arteria-Art-Soutache
dress/sukienka  - H&M
sunglasses/okulary przeciwsłoneczne - no name
shoes/buty - no name
bag/torebka - MOHITO

WSZYSTKIE ZDJĘCIA WYKONAŁ MAREK GRZYMSKI :)

No i nie mogło oczywiście zabraknąć inspiracji muzycznej! :) Rykarda Parasol, posłuchajcie... :)




30 komentarze:

  1. Świetna biżuteria, sukienka też tylko te przejrzyste rękawy z kropami mi się nie podobają. A jesień jest do oswojenia zwłaszcza jak się teraz trochę ociepliło :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. hihi, te rękawy to podobno bardzo modne są, kropki, koroneczka :P
      tak sobie myślę, że te rękawy to na plus, przynajmniej sukienka nie jest cała taka aż bardzo czarna, bo trochę skóry przebija :)
      ale i tak nie przepadam za czernią! :P

      Usuń
  2. Prześliczny look ! Sukienka - marzenie :) Wyglądasz bosko ! A jesień to ja kocham !

    OdpowiedzUsuń
  3. Cudowna sukienka, jest świetnym tłem do prezentowania zwariowanych dodatków :) Kolczyki pasują do Ciebie IDEALNIE!
    Rękawy bardzo mi się podobają i w przeciwieństwie do Ciebie czerń uwielbiam i nosze bardzo często :)

    OdpowiedzUsuń
  4. a ja bym nie połączyła kolczyków sutasz z takim naszyjnikiem , bo nie widać piękna ani jednego ani drugiego... człowiek nie ogarnia dwóch cudów na raz:) no chyba, ze ma możliwość wpatrywania się bez końca;) ogólnie reszta na plus:)
    cieplutko pozdrawiam!
    KatKa

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dzięki za komentarz... ja jestem zdania, że te dwie rzeczy połączone razem wyglądają fajnie :) i przede wszystkim - na bogato, czyli tak jak lubię :) ale masz rację, i kolczyki, i naszyjnik, to cudeńka! :)

      Usuń
  5. fajny pomysł z biżuterią na liściu!

    OdpowiedzUsuń
  6. Kochana, ty jak zawsze sliczna i bardzo pozytywna! Tak 3maj!!
    ♥ ♥ ♥ ♥
    z całusami:*
    OLA

    OdpowiedzUsuń
  7. ooo nieee, ta sukienka bd mi się śnić po nocach!!! *.*
    śliczna <3

    OdpowiedzUsuń
  8. o jak super! jejku piekna jesień w tym roku <3 zeby tak było przez cały czas :)))) i zeby sypalo kolorowymi liśćmi a nie deszczem <3

    OdpowiedzUsuń
  9. Faktycznie naszyjnik przypomina sutki xD Chciałabym żeby było słonko już zawsze, nie zależnie od temperatury ;) Fajna sukienka, bardzo Ci pasuje czarny styl.

    OdpowiedzUsuń
  10. Ja to się do jesieni chyba nie przekonam ;d
    Ale Ty wyglądasz cudnie!

    OdpowiedzUsuń
  11. Ja do jesieni też się nie przekonam, chociaż wolę złotą, niż słotę ;)

    Sukienka świetna. Mam bardzo podobną, też z h&m, tyle że b. dawno kupioną i natchnęłaś mnie, żeby ją wyszperać z dna szafy. Kolczyki super! Buziaki!

    OdpowiedzUsuń
  12. Zakochałam się w tej sukience <3 Wyglądasz w niej prześlicznie ! Jesień Ci służy :*

    OdpowiedzUsuń
  13. piękny post:D
    i ta nasza jesień <3
    rozaliafashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. uwielbiam zdjęcia pełne liści, wprowadzają mnie w spokojny, ale bardzo pozytywny nastrój ;d
    Ta sukieneczka jest przepiękna! ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. Śliczna biżuteria, dosyć masywna ale ma to swój urok. :)
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  16. ja już się zakochałam w tej biżuterii wyglądasz przepięknie :))

    OdpowiedzUsuń
  17. cudowna jest ta sukienka! :) a jesień uwielbiam! zdecydowanie najbardziej klimatyczna pora roku :)

    OdpowiedzUsuń
  18. to prawda, jesień ma swój klimat
    piękna sukienka

    OdpowiedzUsuń
  19. piękna sukienka :) i buty mają ładny kolor

    OdpowiedzUsuń
  20. jak rewelacyjnie dobrałaś dodatki do czarnej sukienki! jestem pod wrażeniem :)
    jeszcze nie miałam okazji na spokojnie pospacerować po parku oglądając tę piękną polską złotą jesień :(

    ANECIA & aneciawashere.blog

    OdpowiedzUsuń
  21. urocza sukieneczka! Pięknie wyglądasz :*
    Pozdrawiam,Monika

    OdpowiedzUsuń
  22. Dziekuje za odwiedziny i przemily komentarz. Masz racje sukienka jest bardzo ladna i kropy dodaja jej czegos szczegolnego. Ja lubie kolor czarny i zachecam cie zebys nosila, bo bardzo ladnie wygladasz. Bizuteria bardzo trafnie dobrana ozywia caly zestaw no i tlo jesieni jest przepiekne :).

    OdpowiedzUsuń