ALL SHADES OF VIOLET

Witam Was Kochani! Powracam z kolejną dawką kolorów! Tym razem w mojej stylizacji przeważa fiolet :) Fiolet i róż to jedna z moich ulubionych kolorystycznych kombinacji, czuję się super w takim połączeniu kolorków :) Na przekór jesieni postanowiłam wyciągnąć z szafy kwiecistą spódnicę i połączyć ją z jesiennymi dodatkami :) Sztyblety to moje ulubione buty na jesień. Torebkę natomiast dostałam od swojego mężczyzny na naszą pierwszą rocznicę :) Lubię być tak rozpieszczana... :)
Zapraszam do oglądania zajęć... :)










































































































































sweter/sweater - H&M, berecik/beret - H&M, naszyjnik/necklace - granashop, zegarek/watch -granashop, spódnica/skirt - atmosphere, buty/shoes - allegro, torebka/bag - fleq.

DZIĘKUJĘ ZA ODWIEDZINY, CMOK, CMOK! :)

18 komentarze:

  1. piekny makijaz:-)

    OdpowiedzUsuń
  2. ale Ci ładnie w takich kolorkach !! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. też tak właśnie myślę... że mi dobrze w takich kolorach :)

      Usuń
    2. Pięknie Ci w nich! To są zdecydowanie TWOJE kolory :) :*

      Usuń
  3. I adore your bag <33 X Anna

    www.fashionanna.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Ale urocze kolorki i ten koteczek na zegarku :)
    Cudowna stylizacja :*

    OdpowiedzUsuń
  5. Przecudny zestaw, jestem oczarowana ;) torebka mnie zachwyca, po prostu brak mi slow, chyba uszyje sobie w wersji xxl :D pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  6. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  7. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  8. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  9. Ojej, przepraszam, widzę że zaspamowałam :( coś mi musiało poklikać...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. spokojnie, widziałam poprzedni komentarz, zaspamowało, ale to nic :)
      dzięki za miłe słowa :)

      Usuń
  10. Ojej... jak bosko! Strasznie mi się podoba! Uwielbiam ten kolor, a Ty go tak cudownie połączyłaś!!! Pięknie!!! :))

    OdpowiedzUsuń