COLOURFUL STONES / POZNAŃSKA.TV

Ostatni weekend był dla mnie i dla mojego chłopaka bardzo intensywny! Byliśmy w wielu ciekawych miejscach i robiliśmy wiele fantastycznych i kreatywnych rzeczy! Zachomikowałam na swoim dysku bardzo dużo zdjęć, którymi się chce z Wami podzielić. Pokażę Wam trochę (a właściwie duuuużo) naszyjników, bransoletek, dodatków, które ostatnio miałam okazję podziwiać na MTP w Poznaniu, przy okazji kolejnej edycji "KAMIEŃ-STONE". Byłam tam, i jak zwykle przepadłam! Trudno mi było stamtąd wyjść, a wokół stoisk chodziłam chyba z 7 razy.... :)
A więc... zaczynamy magiczno-kolorowy post! :)

Tak prezentowałam się wczoraj:


































































































































kapelusz: no name, naszyjnik: KAMA4you, bransoletka pomarańczowa: Republika Artystyczna, bransoletka niebieska: Virgo, spodnie: C&A, buty: H&M

A teraz, tak jak obiecałam, fotorelacja z KAMIEŃ-STONE!
























































































...zdecydowanie mój faworyt! miał piękne czarno - żółte różyczki :)























...ten z kolei zafascynował mnie swoją formą... :)
























































































Po więcej zdjęć z wydarzenia zapraszam tutaj: klik!
Przy okazji miło mi poinformować, że ruszamy z nowym projektem, telewizja internetowa z Poznania: www.poznanska.tv :)
Jeśli kochacie klimat Poznania, jesteście ciekawi nowych wydarzeń kulturalnych, sportowych i nie tylko, zostańcie z nami na dłużej!
Pozdrowienia! :)

30 komentarze:

  1. Kolorowo i ludowo - I like it ! Kamienie przepięknie prezentują się na bransoletkach :) Nic dziwnego, że krążyłaś w koło stoisk niemal bez końca ;) Pozdrawiam !

    OdpowiedzUsuń
  2. nie dziwię się,że nie mogłaś oderwać oczek od tych kolorowych piękności ! :)
    pozdrawiam,Monia

    OdpowiedzUsuń
  3. zastanawialam sie nad kupnem tych spodni:-) juz teraz nie mam watpliwosci. sa boskie:-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. i pomyslec, ze to moj chlopak namowil mnie do kupna tych spodni ;))

      Usuń
    2. Spodnie są świetne! W pasie mają zamek i guzik, czy gumę? Musiałabym odwiedzić C&A - to właśnie tam kupiłam idealne (ale już całkiem zniszczone) czarne, wąskie spodnie z gumą w pasie :)

      Usuń
    3. spodnie mają zamek i guzik, aczkolwiek też wolę spodnie na gumce, tak jak i Ty :)

      Usuń
  4. same cuda :) też bym oczu nie mogła oderwać

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękny zestaw: bluzka i spodnie mają prześliczny ażurowy wzór. A naszyjnik strasznie przyciąga wzrok, chustka też mi się bardzo podoba.
    A biżuteria, którą pokazujesz: cudo!

    OdpowiedzUsuń
  6. Jak zwykle świeżo i kolorowo - mimo czarnej bluzki i ciemnych spodni :) Zmieniłabym tylko sweterek - ten biały kolor trochę tu nie pasuje.
    Próbuję rozpoznać okolice, w której robiliście zdjęcia i nie mam pojęcia! ;) 7. rok w Poznaniu, a jeszcze tyle do odkrycia!

    OdpowiedzUsuń
  7. Jak zwykle cudnie i kolorowo. Wiedziałem, że dobrze robię namawiając Cię na te spodnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. wyglądasz świetnie <3 super, że jesteś taka kolorowa!
    http://coeursdefoxes.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Fantastycznie się prezentujesz :) Bardzo mi się podoba cały zestaw. Uwielbiam te Twoje kolorki w każdej stylizacji :)
    Buziaki :*

    OdpowiedzUsuń
  10. Nie myślałaś o tym,żeby trochę zrzucić z wagi? Nie zrozum mnie źle,jesteś atrakcyjną kobietą,ale ten drugi podbródek sprawia,że twarz wygląda trochę jak pyza...a i włosy przez to jakieś takie oklapnięte,"bez życia".
    Pozdrawiam i czekam na kolejny post! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. moja historia z wagą jest bardzo długa i kręta :)
      kiedyś udało mi się schudnąć 28 kilo, ale... to była droga przez mękę. pewnie, że wolałabym być szczupła i piękna. ale nie w tym rzecz. czasami po prostu nie ma wyboru. przez moje odchudzanie strasznie pogorszyły mi się wyniki badań, włosy zaczęły wypadać, do dziś nie mogę z nimi dojść do ładu... od zawsze byłam większa, waga wahała mi się, to fakt, ale nigdy nie można było mnie nazwać szczupłą, tendencja do tycia przekazana w genach. ja się nie usprawiedliwiam, to po prostu mój wybór, nie mam siły na jedzenie przez całe życie białego serka i warzyw... ja tutaj jestem po to, by takie dziewczyny jak ja, w większym rozmiarze przekonywać do tego, że nie są beznadziejne, jak im to wszyscy próbują wmówić. może to pomoże im uzyskać taką pewną siebie, że będą chciały się odchudzać - bo ja jestem za tym, by ludzi chwalić za to co dobre, a nie ganić za to co złe. ja jestem w większym rozmiarze, a znalazłam wspaniałego, faceta, który mnie kocha i okazuje mi to na każdym kroku, choćby w tym, jak bardzo wspiera mnie w tworzeniu tego bloga.
      co mam zrobić? wszystko co zjem, odkłada mi się tu i tam... trudno tutaj o jakieś dobre rozwiązanie :)

      Usuń
    2. dzięki za komentarz, tak w ogóle :)
      pozdrowienia :)

      Usuń
    3. Żebyś nie pomyślała,że Cię obrażam! To było pytanie z czystej ciekawości ;)
      Czekam na wpis w spódnicy z czarnymi wstawkami,jest piękna!

      Usuń
    4. spoko, ja się nie obrażam :)
      ps. na żywo nie mam aż takiego podbródka :)) zdjęcia zawsze jednak trochę powiększają :)
      zresztą, zdjęcia od dołu zawsze wypadają niekorzystnie :)
      niestety, ale w weekend trochę się spieszyliśmy i fotki były robione "na szybko", ale poprawimy się :)
      pozdrowienia :)

      Usuń
  11. Oczywiście biżuteria w tej stylizacji jest na pierwszym planie :).
    Ja przy swoim rozmiarze 48-50 i wzroście 158 chodzę w spodniach.I tak właśnie patrząc na Twoją stylizacje uświadomiłam sobie, że od pewnego czasu przekonałam się do spodni, które mają zwężane nogawki.Kiedyś nawet nie patrzyłam na takie i nosiłam te z prostymi nogawkami.Teraz zakładam tylko te ze zwężanymi nogawkami, bo bardzo dobrze się czuję w takim kroju.No i oprócz tego wiem, że figura w takim kroju lepiej wygląda.
    Póki co nie mam w swojej garderobie spódnicy ani sukienki...niestety jakoś nie mogę się przekonać.Chociaż jak oglądam Twoje stylizacje to bardzo mi się podobasz w spódnicach.Ale sama nie mam przekonania.Aczkolwiek ostatnio myślę o zakupie sukienki a u mnie to już postęp ;).
    Najważniejsze, żeby się zaakceptować a patrząc na Twoje zdjęcia odnoszę wrażenie że dobrze się czujesz w swojej .To ważne!
    Pozdrawiam :)
    Monia P.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Monisiu, masz rację :) ja też się o wiele lepiej czuję w spodniach ze zwężanymi nogawkami :)
      a takie pół spodnie, pół legginsy wręcz uwielbiam :D
      musisz nadrobić kwestię spódnic i sukienek... :) polecam Ci krój ołówkowy, bo w takim chyba każda kobieta wygląda najlepiej :) ja uwielbiam spódnice za to, że zakrywają moje duże uda ;D
      a odnośnie tego, czy czuję się dobrze w swojej skórze... a różnie bywa, wiesz, ostatnio przytyłam i to jest fakt niezaprzeczalny, to akurat mnie trochę martwi, ale ogólnie to lubię swoją twarz, lubię przebieranki i ubieranki, mój facet mnie wspiera i kocha... nie jest aż tak źle :) przede wszystkim jestem tutaj dla NASZEJ WSPÓLNEJ SPRAWY, bo wiem, co tzn. być plus size... i słuchać ciągle od "ludzi dobra rada" - "a może schudniesz troszkę, za dużo masz tu i ówdzie". jestem tu po to by powiedzieć Wam i sobie - jesteśmy wyjątkowe, i to się liczy najbardziej! ten blog pomaga mi bardzo, tak też psychicznie jest mi lżej :) cieszę się, że mam Was!
      POZDROWIENIA, MUA MUA! ;**

      Usuń
  12. Świetne zdjęcia . Bardzo kolorowo - rozweselasz ponurą pogodę = ) .
    + lublins.blogspot.com . Pozdrawiam !

    OdpowiedzUsuń
  13. Świetna stylizacja. Pozdrawiam http://jusinx.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. ale fajnie wygladasz, i tryskasz radoscia tak trzymac! pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  15. genialnie wyglądasz :) Twój power i energię wyczuwam na odległość :) podoba mi się tu u Ciebie:)

    OdpowiedzUsuń
  16. Dzieki Tobie polubiłam dużą biżuterię, wydaje mi się idealnym rozwiązaniem do prostych i stonowanych połączeń, a także nadaje drugiego życia sukienkom czy bluzkom ;)
    Tutaj połączenie chusty i bluzki jest idealne, a w tym kapeluszu Ci przepięknie ♥

    OdpowiedzUsuń
  17. Przepięknie!!! Tak kolorowo, sama bym chciała coś takiego w mojej szafie. Pozdrawiam i zapraszam do mnie.

    OdpowiedzUsuń
  18. Piękna chusta, piękny kapelusz, piękny naszyjnik. Uwielbiam kolorowe (w tym folkowe) akcesoria!

    OdpowiedzUsuń
  19. bardzo fajna stylizacja, gratuluję barwy koloru, zapraszam: http://ellmode.pl

    OdpowiedzUsuń