NEVERENDING (COLOUR) STORY!

Hej kochani! Przychodzę do Was dzisiaj z kolejną kolorową stylizacją! Przede wszystkim chciałabym Wam pokazać pewną ciepluchną, kolorową spódnicę, idealną na jesień i zimę :) Ma kwiatowy motyw więc strasznie przypadła mi do gustu, co więcej, ma fajny wyszczuplający krój więc jest dobra dla XL-ek... :)
Tak, tak, te czarne pasy po boku spódnicy mają w sobie "odchudzającą" moc... :)
Spódnica jest dostępna w sklepie xl-ka.pl, serdecznie Was tam zapraszam, jeśli jesteście "xlkami", gdyż można tam nabyć fajne ciuszki w większym rozmiarze! :) 
Myślę, że ten fioletowy berecik fajnie dopełnił stylizację, i dodał jej dziewczęcości :) Sztyblety i torebka natomiast dodały lookowi charakteru :) Nie mogło zabraknąć oczywiście kolorów, koszula w kwiaty i naszyjnik sprawiają, że moja "kolorowa historia" nie ma końca! :)

Zapraszam Was do oglądania zdjęć... :)














































spódnica/skirt - xl-ka.pl, torebka/bag - misswish.info, naszyjnik/necklace - KAMA4you, szalik/scarf - biedronka

BUZIAKI! CMOK, CMOK!


25 komentarze:

  1. Ładnie, kolorowo, ale nie wydaje mi się, żeby ta spódnica Cię wyszczupliła. Wydaje mi się w bardziej "zwiewnych" krojach wyglądałaś szczuplej.
    Ale berecik mega<3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. nom, bo ja po prostu grubasek jestem więc nie wymagajmy cudów :)

      Usuń
    2. A ja uważam, że bardzo korzystnie wyglądasz w tej spódnicy! Rzeczywiście te pasy mają magiczną moc :) Sama muszę poszukać czegoś podobnego. Przyda mi się małe czary-mary w okolicy bioder :)
      :*

      Usuń
  2. Gdyby nie ta czapka, powiedziałabym, ze wyglądasz wiosennie :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ta bereto-czapka to pierwsze nakrycie głowy od lat... zawsze chodziłam bez czapek, bo mnie denerwowały i uważałam, że wyglądam w nich po prostu źle... ale ten berecik polubiłam bo pasuje do mojej osobowości :)

      Usuń
  3. jak zwykle piękna kolorowa stylizacja :) berecik dodaje ci uroku

    OdpowiedzUsuń
  4. Ojejku... ten zestaw wyszedł niezwykle pięknie. Podoba mi się spódnica! Jest idealna (jak sama stwierdziłaś) dla nas XLek :) Super wyszczupla i nie jest nudna i jednokolorowa!!! Wiesz, że dopiero za trzecim razem zauważyłam, że to bluzka i spódnica!!! Wygląda jak całość. Czapeczka rzeczywiście fajnie wszystko dopełniła :)))) A! I bardzo fajny naszyjnik! :) Zresztą Twoja cała biżuteria jest świetna :) Może kiedyś zrobisz jakiś post i ją bliżej pokażesz? :)
    Buźka! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. już kolejna osoba mnie o to prosi, muszę o tym konkretniej pomyśleć :)

      Usuń
  5. super wyglądasz powiedz mi jak z rozmiarami spódnicy cz to jest twój rzeczywisty rozmiar czy tez oni nie zaniżają i jeszcze proszę o parę słów o bucikach bo mi się bardzo spodobały pozdrawiam i życzę powodzenia i sukcesów a i gratuluję faceta no taki fotograf to coś buziak dla niego i ciebie też oczywiście Jola

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. nie zaniżają, mój rzeczywisty rozmiar to 46, i taki też rozmiar ma spódniczka ze zdjęcia :) w ogóle polecam cały sklep, bardzo miła jest Pani, która go prowadzi więc zachęcam też do napisania do niej (w zakładce kontakt), zapewne pomoże też w dobrze rozmiarów i rozwieje wątpliwości :) bardzo szybka dostawa, polecam :) do każdego produktu są podane wszystkie wymiary, a to dodatkowy plus :)
      a bucików proszę szukać na allegro pod hasłem "sztyblety camel" - ja w ten sposób znalazłam swoje :) jest dużo takich jak ja mam, i bardzo podobnych :)

      BARDZO, BARDZO POZDRAWIAM! :)

      Usuń
    2. DZIĘKUJĘ :))

      Usuń
  6. wygladasz jak milion dolarow i po raz kolejny udawadniasz, ze i my, kobietki xl mozemy wygladac Bosko:-) tak trzymaj:-) pozdrawiam, kasia

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ten komentarz został usunięty przez autora.

      Usuń
    2. TAKIE KOMENTARZE SĄ JAK MIÓD NA MOJE SERDUSZKO! DZIĘKUJĘ PIĘKNIE, PO TAKICH SŁOWACH ODCZUWAM PRZYROST SIŁY I ENERGII DO DZIAŁANIA :))

      Usuń
  7. Świetny post. : ))
    kierunkowy48.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. ale u Ciebie się ładnie zrobiło!!!! Jakość zdjęć to mnie tak powala!
    uwielbiam takie rzeczy widzieć :)))
    i CAPKE jaką masz fajniutką :***** aż ide sobie zamówić CAPKI nowe :D bo zima IDZIE :***

    OdpowiedzUsuń
  9. wydajesz się strasznie sympatyczną i wesołą dziewczyną :D uwielbiam modelki plussize - jest w nich coś takiego, co zaraz wywołuje uśmiech na twarzy. tak samo mam gdy przeglądam Twoje zdjęcia :D
    Pozdrawiam i dodaję do obserwowanych :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Masz świetną torebkę i buty <3 rewelacja !

    OdpowiedzUsuń
  11. po pierwsze zachwyciły mnie te fuksjowe dodatki, cudowne! Po drugie śliczne buty i ich połaczenie z torebką - mega! Podoba mi się całość ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Świetna spódnica, choć dla mnie trochę za krótka, wolę spódnice lekko za kolano. Ale świetny krój. I piękna torebka.

    OdpowiedzUsuń