TEA TIME!

Witajcie Kochani! Kolejny mroźny dzień zainspirował mnie do podzielenia się z Wami przepisem na bardzo rozgrzewającą herbatę. Ta herbatka najlepiej smakuje leniwym wieczorem, w połączeniu z książką, muzyką, i ciasteczkami! :) 

HERBACIANA ROZKOSZ! 
Do zrobienia takiej herbatki użyłam:
herbata czarna, jedna torebeczka
połowa pomarańczy
dwa plastry cytryny,
odrobina soku malinowego,
goździki,
cynamon
miód

# ZALAĆ PRZEGOTOWANĄ WODĄ, WSZYSTKO WYMIESZAĆ #

Możecie dodać także inne składniki, które lubicie, lub odrzucić niektóre składniki zaproponowane przeze mnie, a herbatka i tak będzie pyszna :) 
Ale pamiętajcie, im więcej składników, tym bardziej orientalny smak... i zapach! :)
Zapraszam poniżej do "skosztowania" :)





































































































Dajcie znać, jakie są Wasze ulubione przepisy na rozgrzewającą herbatę! Trzeba się jakoś bronić przed nadchodzącą zimą :)
PYSZNEGO DNIA KOCHANI!
MUA, MUA! 




15 komentarze:

  1. herbaty to ja nie lubię, ale ochotę na słodkie to mi Kochana zrobiłaś :)

    OdpowiedzUsuń
  2. jeju, jak to słodko wygląda! smaku mi narobiłaś! :)
    dodaję do obserwowanych i czekam na więcej!

    Velvet

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję :) zapraszam do mnie częściej, po więcej :)
      mua, mua :)

      Usuń
  3. Odpowiedzi
    1. hahaha, ten komentarz mnie na maxa rozbawił :)))
      dzięki! :))))))))))))

      Usuń
  4. Jak ja lubię takie ładne rzeczy..<3
    książka mnie zaintrygowała!:)

    OdpowiedzUsuń
  5. ale u Ciebie przyjemnie!:)) kiedy mogę wpaść ?

    OdpowiedzUsuń
  6. mógłby mi ktoś taką zrobić :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ale narobiłaś mi ochoty na ciepłą herbartkę <3

    OdpowiedzUsuń
  8. tea o'clock to mój ulubiony moment w ciągu dnia :)
    piłam kiedyś herbatkę z Twojej receptury <3
    jest taka yummmyyyy :)
    dziękuję za podzieleniem się przepisem, wygląda tak smakowicie yeeeey :)

    http://coeursdefoxes.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. ostatnio herbatę zieloną i czerwoną pochłaniam w sporych ilościach ;)

    lubię takie wieczory,z książką.. ale u mnie bez słodyczy..

    OdpowiedzUsuń
  10. Fajnie !
    Obserwujemy ?
    http://exceptionalchicbydaro.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Wiesz, co dobre! :D Nie ma nic lepszego, niż rozgrzewająca herbatka i małe co nieco, gdy za oknem zaczyna mrozić :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Śliczny dzbanuszek i przepiękna filiżanka. A od samego czytania przepisu herbaty czuję jej oszałamiający aromat :)

    OdpowiedzUsuń