YANKEE CANDLE - ZAPACHY ZAKLĘTE W ŚWIECZKACH!

Cześć moi drodzy! Dziś będzie chyba najbardziej kolorowy wpis ze wszystkich... :) Kolorowy, i zapachowy! I idealnie wpisujący się w dzisiejsze andrzejkowe lanie wosku :) Byliśmy dziś z wizytą w pierwszym sklepie Yankee Candle w Poznaniu. Yankee World mieści się przy ulicy Garbary 35, wszystkim poznaniakom polecam odwiedzić to miejsce :) Cudownie kolorowe świece, kuszące aromaty zaklęte w szklane słoiczki... Jestem zauroczona! Wąchałam, wąchałam, nie mogąc się zdecydować jakie zapachy chcę zabrać ze sobą do domu! W końcu padło na zapachy, które kojarzą się ze świętami Bożego Narodzenia... cynamon, jabłka, żurawina - to takie moje zapachy przypominające mi świąteczne wypieki... :) Teraz w całym domu czuć cynamon... Myślę sobie, że taki zapach z Yankee Candle to fajny prezent na nadchodzące święta! Dzięki dzisiejszej wizycie w Yankee Candle czuję już atmosferę świąt nosem i sercem, a wy? :) Zapraszam Was do oglądania zdjęć... :) Uprzedzam - ta ilość kolorów wpływa pozytywnie na mój nastrój, więc i wy możecie się zarazić! :)












21 komentarze:

  1. ze zdjęć wnioskuje, że to magiczne miejsce...te zapachy...kolory...magia

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dokładnie tak... :)
      cynamon pachnie w całym domu :)

      Usuń
    2. no ja akurat za zapachem cynamonu nie przepadam ale pewnie i tak bym miała ból głowy, który zapach wybrać ;)

      Usuń
  2. Taki sklep to raj na ziemi dla miłośniczki świec :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja zdecydowanie jestem miłośniczką świec... :)))
      i nawet mój chłopak się wkręcił :)))
      teraz mamy w domu podwójnie cynamonowo, bo topimy wosk, a dwa, że pijemy herbatkę z cynamonem :) hihi :)

      Usuń
  3. Wow! Uwielbiam wypełniać mieszkanie zapachami, a przed Świętami, to już szczególnie. Mam nadzieję, że znajdę te świeczki w Krakowie! :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Yuppiee! Mają sklep internetowy!!! :-DDD

      Usuń
    2. mają mają, przemiła obsługa, przemiły kontakt, polecam :))))

      Usuń
  4. Zapachowy raj! Mogłabym stamtąd nie wychodzić :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Yankee World mieści się na mojej liście miejsc do odwiedzenia będąc w Krakowie ;d
    Piękne, kolorowe, pachnące, inspirujące miejsce ;d

    OdpowiedzUsuń
  6. Yankees najlepsze sa!

    http://mylifestyleinspirations.blogspot.co.uk/

    OdpowiedzUsuń
  7. Cudne , super zdjęcia :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  8. O JACIEEEEEEEEEEEEEEEEEE KOCHAM!!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. haha, wiedziałam, że komu jak komu, ale Tobie się spodoba :)))

      Usuń
  9. Byłam parę dni temu w moim oddziale tego sklepu. Jeju, tam tak cudownie pachnie :)))))

    OdpowiedzUsuń
  10. o ja Cię! koniecznie muszę poszukać takiego sklepu blisko siebie:)pewnie w sklepie pachnie niesamowicie:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Na świece raczej się nie skuszę bo ich ceny zabijają. Ale woski uwielbiam i palę właściwie codziennie :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Witam serdecznie , zapraszam na mojego bloga

    www.themostbeautifulscents.blogspot.com

    pozdrawiam, Michał

    OdpowiedzUsuń