CHRISTMAS IS COMING ♥

Witajcie moi kochani, dziś przychodzę do Was z nową dawką zdjęć, zarówno stylizacyjnych, ale nie tylko! :) Na poznańskim Starym Rynku zaczyna być pachnąco, kolorowo i bardzo przedświątecznie :) Pachnie pyszny bigos, kapusta z grzybami, świeży chleb... słychać kolędy. Ruszył Jarmark, na którym można nabyć dużo wspaniałości, np. na prezent gwiazdkowy :) Mnie osobiście zauroczyły stragany z biżuterią i słodkie upominki ozdabiane techniką decoupage! :) Jak tak sobie dziś spacerowaliśmy... to poczułam magię świąt i pomimo tego, że temperatura na dworze coraz niższa - mi w sercu zrobiło się gorąco! :)
Zapraszam do oglądania zdjęć! :) 



































kolczyki - Jeżka - bizuteria  , spódnica - primark, buty - allegro.pl, torebka - miswissh.info,  zegarek - granashop.pl, naszyjnik - Republika Artystyczna 

Moi drodzy, a skoro mowa o prezentach, to mam dla Was mały konkurs, który odbywa się na moim fanpage ---> tutaj link, klik, klik :)

Można wygrać ten oto piękny zestaw biżuterii od Jeżka - biżuteria
Zapraszam Was do wzięcia udziału, szczegóły na fanpage, wyniki ogłoszę... w Mikołajki :)
Ktoś z Was otrzyma bardzo kolorowy prezent tego dnia!
Buziaki, CMOK, CMOK! ;*


22 komentarze:

  1. Uwielbiam takie klimaty! Ja jeszcze Świąt nie czuję, ale to już pewnie lada dzień ;-) W mieście ustawiono już przy ratuszu wielką choinkę, a dziś mam pierwszy przedświąteczny kiermasz - może pojawi się magia Świąt... :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję za miły komentarz :) w takim razie życzę Ci cudownej magii Świąt :)

      Usuń
  2. We Wrocławiu też Piękny Jarmark już jest;) Te wszystkie zapachy tylko przypominają wigilie i święta!
    Pięknie wyglądasz!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A ja zapraszam do Wrocławia!:)

      Usuń
    2. byłam, byłam, pewnie na wiosnę przyjadę znowu! uwielbiam to miasto! ♥
      zwłaszcza Ostrów Tumski :)

      Usuń
  3. jak tam kolorowo! uwielbiam takie miejsca:))
    + też już czuję Święta! Cudownie, doczekać się nie mogę:)

    OdpowiedzUsuń
  4. A ja swiąt jeszcze w ogóle nie czuję... Pewnie poczuję je dopiero kiedy choinka stanie w moim domu :)
    Piękna spódnica!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. u mnie staje dopiero na dwa, trzy dni przed świętami, dlatego myślę o zrobieniu swojej własnej z orzechów :)))

      Usuń
  5. Wrocław też zaczyna już grać i świecić :) Czuć atmosferę świat :)
    Śliczny płaszczyk :*

    OdpowiedzUsuń
  6. Przesliczne zdjęcia ♥

    niikablog.blogspot.com ♥

    OdpowiedzUsuń
  7. I love your bag
    Will you like to follow each other on GFC, FB or Twitter?
    Love
    New Post: Fashion Talks
    New Giveaway: Fashion Talks

    OdpowiedzUsuń
  8. Ale ten naszyjnik pięknie wygląda <3

    OdpowiedzUsuń
  9. w Krakowie też mamy taki jarmark :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Ślicznie wyglądasz! Ładne zdjęcia. :*
    Zapraszam do mnie!
    http://moniqqus.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. Piękne zdjęcia, aż mi się od nich cieplutko zrobiło :) Wpasowywujesz się strojem w klimat jarmarku :) Nosisz piękną spódnicę i cudny płaszczyk ! Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  12. ale z Ciebie fajna pozytywna osoba :) Piękne kolory, no i jarmark. We Wrocławiu też jest i wieczorami mnóstwo ludzi się tamtędy przechadza - to daje niepowtarzalny klimat :)

    pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. miło jest czekać na Święta! :) wspaniale jest czuć ten klimat :)

      Usuń
  13. Wspaniale wyglądasz :) Spódnica jest przepiękna, z bluzką tworzą dość interesujący duet! Świetne fotki! Też muszę pokazać nasz jarmark! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję Joasiu za tyle komentarzy! :)
      i za Twoje słowa :)

      Usuń
  14. bardzo podobają mi się takie świąteczne jarmarki :) tym bardziej, że u mnie w mieście tego nie ma

    OdpowiedzUsuń
  15. zapraszam do świątecznego rozdania dekoracji :) wszelkie szczegóły na: http://redhead87.blogspot.com/2013/12/rozdajemy-prezenty.html

    OdpowiedzUsuń