GROSZKI!

Witajcie Kochani! W przerwie pomiędzy świątecznymi wypiekami wrzucam dla Was nowy post! :) Wczoraj w Poznaniu tak pięknie świeciło słońce od rana, że nie mogliśmy wykorzystać tego niesamowitego oświetlenia i czegoś nie pstryknąć :) Jak u Was przygotowania do Świąt? U mnie choinka już ubrana, jest cudownie kolorowa, z kuchni wyłaniają się niesamowite zapachy rożnych przysmaków... Najbardziej czekam na barszcz :) A wczoraj jak słuchałam w radiu kolęd śpiewanych przez pana Rynkowskiego to się bardzo wzruszyłam :) Tak, Święta zagościły już w moim sercu... :) Bądźcie spokojni, radośni, spędźcie ten czas w gronie najbliższych. A przełamanie się opłatkiem niech będzie symbolem zażegnania wszelkich sporów. Mam nadzieję, że za rok też będę Wam mogła w tym miejscu złożyć życzenia!
WESOŁYCH ŚWIĄT, KOCHANI!






























































sweterk - H&M, płaszcz - C&A, okulary - granashop.pl, plecak - granashop.pl, zegarek - granashop.pl, buty - no name, 
szalik - H&M (dział męski, zapożyczony od chłopaka) 

10 komentarze:

  1. ale pogodne i ładne zdjęcia! To pierwsze jest świetne! ;)
    Plecak i płaszczyk masz cudowne! ♥
    ja właśnie skończyłam ubierać choinkę, w tym roku skromna - same lampki, bo nad nią wiszą uszyte wczoraj przeze mnie z filcu renifery i ciasteczkowe ludziki ;d

    OdpowiedzUsuń
  2. Wesołych Świąt Dominiko ! Szczególnie kolorowych ! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. po zdjęciach to jak by wiosna miała zaraz być :) cudowny masz ten plecaczek :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. to prawda :))))
      to prawie wiosna, a nie zima :)))

      Usuń
  4. Jakie wesołe zdjęcia!
    Piękne życzenia! Dziękujemy i również życzę radosnych i rodzinnych Świąt! :-)

    OdpowiedzUsuń
  5. Dawno mnie tu nie było, ale już wracam - w końcu mam chwilę na komentarze :) Piękny plecak!

    OdpowiedzUsuń
  6. Ciekawi mnie twoj blog szczerze powiem wiedz na dluzej zostaje wesolych swiat ci zycze zdjecia pogodne niestety wiosenne! Moze to wyglada jak kaprys ale jejciu ja chce zime! Magia swiat jest ze sniegiem jeszcze wieksza xd pozdrawiam i zapraszam do mnie xdb

    OdpowiedzUsuń
  7. Przepięknie, jak zwykle nie zawiodłaś mnie super zestawem! Kolorowo, pozytywnie... tak jak ma być!!!! Płaszcz i sweterek boski!!! :) Buziaki!

    OdpowiedzUsuń