KREATYWNA SOBOTA!

Sobota to mój ulubiony dzień tygodnia, sobotę poświęcam na spotkania z moim mężczyzną. Jest to dzień, w którym zazwyczaj oddajemy się naszemu kreatywnemu zapałowi... :) Dziś byliśmy na Giełdzie Minerałów, poznaniaków zachęcam do udziału, gdyż wystawa trwa jeszcze jutro! :) Tak, jak wiecie, mam słabość do biżuterii! :) Chciałam się więc też Wam bardzo pochwalić moimi nowymi cudami sutaszowymi od Decomamy. Cudowny naszyjnik w przepięknych kolorach to jej dzieło! Kolczyki, które nosze z dumą, również! :) Tak, jestem zdecydowanie zakochana w biżuterii robionej techniką sutasz i już czekam na kolejną sobotę, w której to będziemy tworzyć kolejny post na bloga, również sutaszowy! :) Tymczasem zostawiam Was z dzisiejszym postem, dajcie znać, jakie wrażenie na Was zrobiły sutaszkowe cuda! :) Buziaki... :)











okulary - firmoo.com ♥, beret - H&M, sweter - H&M, spodnica - allegro.pl, buty - allegro.pl, kolczyki - decomama , naszyjnik - decomama , bransoletka - decomama

24 komentarze:

  1. Sporo biżuterii ostatnimi czasy wynajduję w internecie ale sutaszowa do mnie nie przemawia...
    Za to Twoja szara spódnica jest piękna.W ogóle baaaaardzo lubię szarości :)
    No i ta cudna torebka...;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. nie wszyscy muszą lubić to samo :)
      ja uwielbiam sutasz przede wszystkim za te cudowne kolory, i za formę :)
      buziaki! ;*

      Usuń
  2. Śliczna bizuteria i komórki na pazurkach :) U mnie tez dziś kreatywna sobota z tym ze ja robilam świąteczne dekoracje :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. mam nadzieję, że będą u Ciebie na blogu :))

      Usuń
  3. Nie mogę się napatrzeć jak pięknie kolorowa jesteś :-)

    OdpowiedzUsuń
  4. rewelacyjna biżuteria i torebka, super:D

    OdpowiedzUsuń
  5. Oooo jak tu pięknie kolorowo, aż miło oko nacieszyć :) Takich pozytywnych osób jak Ty, powinno więcej po świecie chodzić :) Naszyjnik rzeczywiście robi wrażenie, jets boski :) Gorąco pozdrawiam i zapraszam do mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Wszystko genialnie ze sobą połączyłaś! :))
    całusy Kochana! :*


    + zapraszam do mnie na wycieczkę do Las Vegas! :)

    OdpowiedzUsuń
  7. polowałam na te buciki, ale nie było w moim rozmiarze.. ubolewam, bo są tak piękne! Do tego połączenie maxi i sweterka, mega! ♥ Biżuteria rewelacyjna, zawsze to ona ciekawi mnie w zestawie najbardziej i zawsze zachwyca jej zestawienie! ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. mialas racje:-) zakochalam sie w tej technice:-) naszyjmnik powala, ale rowniez ty w calosci :-) piekny post:-) buziaki ze szwajcarskich gor Jury, kasia od sutaszam;-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ajjj, Kasiu, tak bardzo, bardzo dziękuję, że jesteście, i że wspieracie, chwalicie, komentujcie :)))
      tak dużo Wam zawdzięczam, że wypada mi mi tylko dziękować :)))

      Usuń
  9. Juzsińku... jak Ty pięknie wyglądasz!!! Te kolory... te fasony... nikt tak super nie łączy ubrań w taką kolorową, unikatową luzacką całość jak Ty :) Super wyglądasz!!!! Buziaki!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. no może oprócz Macademian Girl :D
      dziękuję Asiu :)

      Usuń
  10. wow ile kolorów:) piękna biżuteria :) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  11. Bardzo dziękuję za miły komentarz u mnie na blogu.
    Ja też nie opuszczam żadnej giełdy kamieni w swoim mieście i zawsze coś fajnego z tych świecidełek wyczaruję:-)

    OdpowiedzUsuń
  12. Nie można zapomnieć o genialnych, kocich okularach ;)
    Jak zwykle kolorowo i inspirująco ;*

    OdpowiedzUsuń
  13. Magiczne kolory! Wspaniałe, bardzo mi się podoba twoja kreatywność kochana


    pozdrawiam serdecznie:*
    Ola z Fashiondoll.pl

    OdpowiedzUsuń
  14. Rewelacja! Twoja biżuteria to małe dzieła sztuki! <3
    I te okulary- świetne ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. piękne kolory ,super spódnica . Pozdrawiam Ciepło

    OdpowiedzUsuń
  16. Kurcze..u mnie z modą to tak średnio więc chętnie podpatrzę coś U Ciebie. Strasznie spodobał mi się ten właśnie zestaw tylko się zastanawiam jak ze swoim wzrostem (160cm) wyglądałabym w długiej spódnicy!? :/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. wiesz, ja też mam tylko 168 cm :)
      takie długie spódnice mają to do siebie, że wydłużają - ale jeśli mimo to czujesz się niepewnie - załóż do tej spódnicy jakiś długi wisior, czy choćby zamiast zwykłego swetra - rozpinany - ten myk sprawi, że optycznie wydłużysz sylwetkę :)

      Usuń
    2. Dziękuję za rady-myślałam,że już nic z tego nie będzie :p
      Wesołych Świąt :)

      Usuń