MERRY CHRISTMAS! ♡

Świątecznie Was moi drodzy witam! :) Pytaliście mnie na fanpage, czy planuję post typowo świąteczny... postanowiłam więc przygotować dla Was mały mix zdjęć :) Muszę przyznać, że robienie ich sprawiło mi dużą frajdę, zwłaszcza, że cały czas gdzieś tam w tle leciał świąteczny album Mariah Carey, a jej piosenki, zwłaszcza te świąteczne zawsze wprawiają mnie w dobry nastrój :)
Zapraszam Was do oglądania, przybliżę Wam kawałek moich świąt :)







































Choinka - jeden z najpiękniejszych akcentów świątecznych... Musi być kolorowa, jak to na let's go colour'ową dziewczynę przystało :) Nasza ma dużo kolorowych, święcących bombek. Wisi tez na niej sporo aniołków :)























Na choince wiszą też bombki z naszymi imionami... :)















































W tym roku prezenty ozdabiałam własnoręcznie zrobionymi gwiazdkami :) Gwiazdki nauczyła mnie robić Emilia, było ciężko, ale z perspektywy czasu stwierdzam, że bardzo łatwo je zrobić :) Podsyłam Wam linka z filmikiem na YT, gdzie dziewczyna krok po kroku, bardzo starannie pokazuje jak takie gwiazdki zrobić :) Naprawdę bardzo ładnie to pokazała, wiec myślę, że uda Wam się za pierwszym razem. Filmik część pierwsza, i część druga, klik, klik.
Serdeczne podziękowania dla Emilki! 


Kokardki posłużyły też do ozdabiania choinki z orzechów :)

Bombki tu, bombki tam... :)

Zapachy od Yankee World będą z nami obecne przez całe święta :) Ciekawie mieszają się z zapachami maminych wypieków :)


A ten sweterek i ten naszyjnik sprawiłam sobie jako prezent pod choinkę :) I jeszcze kosmetyki z Yves Rocher, ale o tym w kolejnych postach :))



Od mojego ukochanego fotografa dostałam komplet płyt :)

























A od brata... buziaka :)))

























Reniferków ciąg dalszy... uf, uf. I tym słodkim akcentem się z Wami żegnam, życząc Wam, jeszcze raz, "pysznych" świąt :)))

♡ MERRY CHRISTMAS 

27 komentarze:

  1. ale miła atmosfera! Choinka jest prześliczna ♥
    Sweterek masz cudowny, też chętnie bym sobie taki sprawiła na prezent, ale beżowy lub karmelowy ♥
    gwiazdki są przepiękne! ;)

    Radosnych Kochana, by czas w pracy szybko minął! Pamiętaj, że będę o Tobie myśleć, spojrzę od czasu do czasu na gwiazdkę na niebie uśmiechając się do Ciebie - zarówno jutro, jaki i w środę i czwartek ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. wzruszyłam się, bardzo, bardzo...
      dziękuję Basiu!

      Usuń
  2. Piękna choinka :) i super ozdobione ciasteczka ;) Wesołych i spokojnych świąt!:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Wspaniałych, rodzinnych i ciepłych Świąt!

    OdpowiedzUsuń
  4. choinka jest piękna! :) no i te ciasteczka na samym końcu - ślinka cieknie :)
    Wesołych świąt kochana!! :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Dominiczko, jak to miło, że w tym natłoku zajęć, oprócz Świątecznego posta, pofatygowałaś się na osobne życzenia na blogach. Bardzo Ci dziękuję, naprawdę miło mi się zrobiło.
    Ja życzę Tobie i bliskim Twemu sercu, by te Święta przyniosły Wam radość, ukojenie, nadzieję i optymizm, a rodzinna atmosfera niech nie przemija wraz z 26-tym grudnia!
    Buziaki!

    OdpowiedzUsuń
  6. a ja przesylam Ci Kochana mase buziakow!

    OdpowiedzUsuń
  7. U mnie podobnie jak u Ciebie króluje kolorowa choinka, tylko aniołków brak. Nadrabiam jednak zabytkowymi sowami oraz łabędziami :). Czuję tę atmosferę z Twoich zdjęć! Wesołych Świąt :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Życzę Ci wszystkiego co najlepsze w te święta! Powodzenia w blogowaniu, oraz systematyczności, bo wiem po sobie, że z tym zawsze jest problem :*
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie Malwina :*

    OdpowiedzUsuń
  9. O jak pieknie~!!!!!!!!!!!!!! o jaka CHOINA!!!!

    OdpowiedzUsuń
  10. Ojej, jakie piękne zdjęcia, choinka piękna... wszystko piękne :))))))

    OdpowiedzUsuń
  11. przesłodkie ciasteczka <3

    OdpowiedzUsuń
  12. I już po świętach ;)
    Cudownie oddałaś klimat Bożego Narodzenia na swoich zdjęciach <3
    Udanej zabawy Sylwestrowej Kochana :*

    OdpowiedzUsuń
  13. MAGICZNE ŚWIĘTA

    pozdrawiam i przesyłam buziaki z Gdyni:*

    Ola

    OdpowiedzUsuń
  14. Śliczne ozdoby!
    Szczęśliwego nowego roku i oby nowy był nie gorszy od kończącego się.
    Buziaki :*

    OdpowiedzUsuń
  15. oj piękne święta <3
    http://coeursdefoxes.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  16. Piękne i klimatyczne fotografie.

    OdpowiedzUsuń
  17. JA JUŻ TU WOŁAM O NOWY POST :*******

    OdpowiedzUsuń
  18. Śliczna choinka. Śmieszne ciasteczka i YC - święta idealne ;)

    OdpowiedzUsuń