POLUBIĆ ZIMĘ

Witajcie Kochani! Wracam do Was z nowym postem stylizacyjnym! :) Pierwsze skrzypce w mojej dzisiejszej stylizacji gra czapka - myślę sobie, że kolorowa czapa to idealny pomysł na to, by ożywić trochę siebie zimą, zwłaszcza, że o tej porze roku wybieramy raczej stonowane, ciemne kolory! :) Poza tym, że moja czapa ma fajny wzór, jest jeszcze super ciepła, a co za tym idzie, moje uszy nie przymarzają! Brrrr, nie lubię marznąć! :))) Kochani, wybaczcie za ten przypływ energii dzisiaj na moim blogu i te nieskładne zdania, ale jestem szczęśliwa! :))) I jakoś tak się ostatnio czuję, jakbym chodziła lekko otumaniona :))))
Cudownie jest kochać i być kochanym! 
Poniżej zobaczycie, co dla Was przygotowałam, zapraszam! :)

















































buty - allegro.pl, płaszczyk - C&A, czapa - no name, naszyjnik - granashop.pl, kolczyki - H&M, pierścionek - H&M
MUA, MUA!



26 komentarze:

  1. Płaszczyk cudny ale podoba mi się też Twój sweterek, mam z takimi cekinami szary komplet komin+czapka z niemieckiego C&A, no i oczywiście pinkusiowy naszyjnik piękny :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. to prawda, te cekinki są śliczne, i dodają takiego blasku :)
      dziękuję Monika za Twoje wsparcie :)))
      lecę do pracy :)))
      pozdrowienia, ściski :)))

      Usuń
  2. swietny plaszczyk i cudne buty:-) czapka i naszyjnik przelamuje calosc:-) jestes swietna i inspirujaca:-) pozdrawiam serdecznie, kasia od sutaszam;-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kasia, Ty cudakczku! jak zobaczysz "sutaszam" to się zakochasz, tak jak ja :))))
      dziękuję, że i tu mnie odwiedzasz :)))

      Usuń
  3. Świetny sweterek! ;) Bardzo podobają mi się takie "szyte srebrną nitką" tkaniny ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Lubię czapki :) A twoja bardzo mi się podoba. Płaszczyk masz świetny, mogłabym ci go ukraść :)
    Wspaniale, że jesteś szczęśliwa, niech ten stan ,,uniesienia" trwa jak najdłużej.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. hmm, dziękuję :) choć płaszczyka się w tą zimę naszukałam :)
      miał być kolorowy... ale niestety. ale nie narzekam, bo ten jest ceplusi :)

      Usuń
  5. jesteś dla mnie taką dużą dawką radości i optymizmu, z niecierpliwością czekam na każdą Twoją kolejną odsłonę! Boski naszyjnik ♥
    i mamy takie same pierścionki! ;d

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję Basiu :)))
      a pierścionek mam z H&M za 2 zł ;D

      Usuń
  6. aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa ten malinkowy naszyjnik!!!! ja nie mogę bo one za mną chodzą bardzo :D ja mam koralowy i miętowy! wogole jeden mi pękł!!!! i zbierałam koraliki nad wodą i go poskładałam do kupy :DDDD i znów go mam :DDDD

    aaaaaaaaaa i patrząc na te zdjęcia mega bym Cię przytuliła w tej czapie! nie wiem czemu D: nie pytaj :DDDDDD

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. widziałam na blogu w stylizacjach, że jeszcze czarny masz ;D
      ogólnie to pięknie na Tobie te naszyjniki wyglądają, w ogóle są czaderskie :)))
      Ty mnie nimi zainspirowałaś :))))
      bo siostry Babik są the best :D

      Usuń
  7. świetna torebka i buty:) pochwała za czapkę:D:D
    u mnie dzisiaj też czapkowy post
    zapraszam www.pearismysize.blogspot.no

    OdpowiedzUsuń
  8. O tak :) Miłość potrafi dodać skrzydeł :))))
    Wyglądasz świetnie, bardzo mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  9. buty są świetne !
    pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  10. ślicznie wyglądasz :)
    bardzo podoba mi się Twój naszyjnik !

    OdpowiedzUsuń
  11. Jak zwykle cudownie inspirująca Księżniczka ;*

    OdpowiedzUsuń
  12. kochana, wszystko mi się podoba w tym poście- twoja stylizacja, czapka, zdjęcia ale wiesz co? najbardziej to, że jesteś taka szczęśliwa! i przyznam, iż jest to zaraźliwe :)
    i zdradzę ci, że ja też nie lubię marznąć, a na całą zimę chciałabym zapaść w dłuuugi sen i obudzić się jak będzie ciepło :)

    całuję,
    anecia & roses ♥ blog

    OdpowiedzUsuń
  13. Całość- ślicznie!:))) A możesz napisać jakich lakierów do paznokci użyłaś? śliczne odcienie:)
    Aga

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. są to lakiery Wibo z Rosmanna :) z tym, że dwa paznokcie pomalowałam na najzwyklejszy róż (nie wiem jaki odcień niestety, jakiś intensywny), a kciuk i serdeczny pomalowałam na brokatowy róż (takie specjalne lakiery z Rosmanna, też Wibo, ale z efektem brokatowego piasku), fajne są, bo też są dosyć trwałe :)
      pozdrawiam :)

      Usuń
  14. Dzięki wielkie:) będę jutro szukać w Rossmanie:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. tutaj masz więcej zdjęć, jak wygląda ten piasek na paznokciach :)
      klik: http://letsgocolour.blogspot.com/2013/10/explosion-of-colours-my-firs-interview.html :)

      Usuń
  15. Nie lubię zimy. I zawsze twierdziłam, że nie da się jej polubić. Patrząc na Twoje pozytywne zdjęcia - spróbuję zmienić zdanie :))

    OdpowiedzUsuń