BO TAKA JEST MIŁOŚĆ

Zaśnieżone krajobrazy, biel i szarość za oknami, i tak w kółko. Ale styczeń sprawił, że poczułam się uwolniona, ułagodzona, poskromiona, szczęśliwa. Tak wiele cudownych chwil ostatnio spędziłam. Tak rodzinnych, tak optymistycznych. Piękne 4 dni. Lubię wieś, i tą niewyobrażalną swojskość oraz otwartość ludzi mieszkających tam. To co, że najbliższy sklep był oddalony o 4 kilometry. To miało nawet swój urok. I nawet przeraźliwy mróz na dworze miał swój urok. To było to miejsce i ten czas. Było mi tak miło siedzieć przy jednym stole z nimi wszystkimi, jeść ciasto i pić wino, po prostu dzielić się radością i uśmiechem. Odpoczynek, relaks. Kompletne zatracenie się w przeżywaniu czegoś fajnego.
I już wiem, że uwielbiam oglądać z nim filmy wieczorami. I lubię, gdy on nie złości się, że nie widzę napisów, tylko przysuwa mi kanapę bliżej telewizora, bym wyraźniej widziała, głaszcze mnie po głowie i nazywa mnie jego płochliwym Jelonkiem bądź Toffinką. BO TAKA JEST MIŁOŚĆ.





























sweterk - H&M, szalik - H&M, spódnica - F&F, berecik - H&M, torebka - misswish.info, buty - allegro.pl

BUZIAKI, KOCHANI!
A JA UCIEKAM NA CIEPŁĄ HERBATĘ Z MIODEM I CYTRYNĄ! :)

30 komentarze:

  1. Ładnie układasz te włosy ;))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. HAHA, KOCHANA, DZIĘKUJĘ!
      ale tak po prawdzie, to one wcale nie były ułożone :))

      Usuń
  2. ciekawy "swetrowy " pomysł, ładnie C iw takiej czapce:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. to jest mój ulubiony berecik, z którym nie rozstaję się już od dobrych trzech lat :))

      Usuń
  3. ale prawda jest taka, że odkąd noszę czapkę zimą - nie przeziębiam się.

    OdpowiedzUsuń
  4. świetna stylizacja

    zapraszam do mnie ( obserwuje i licze na to samo) http://iamemilia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Odważne połączenie wzorów. Ja bym się bała, ale Tobie pasuje idealnie!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dzięki :) nie każdemu przypadnie ono do gustu, np. moja mama odradzała, ale postawiłam na swoim. mnie się podoba i dobrze się tak czuję :)

      Usuń
  6. uwielbiam takie zestawianie wzorow i kolorow, slicznie to zrobilas, bardzo mi sie podoba Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękne zdjęcia ! Świetne dobranie ubrań ! :)
    Pozdrawiam ! :* :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Toffinek? Pięknie.... Kiedyś mój mąż też jakoś tak miło się do mnie zwracał, teraz coś o tym zapomniał... :)

    Fenomenalnie wyglądasz. Jak zawsze, rozświetlasz krajobraz!

    OdpowiedzUsuń
  9. Jakie cudowne połączenie wzorów, zachwyciło mnie! Wciąż je analizuję i z każdą analizą podoba mi się bardziej! Do tego ten cudowny sweter ♥

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. OT, CAŁA, POKRĘCONA JA! :D
      Basiu, Słodziaku, dzięki za ten komplement! ♥

      Usuń
  10. Fajna stylizacja, bardzo mi się podoba torebka i zegarek ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Ach te desenie ... Czy podołam kiedyś samodzielnie printowym mixom ? Jestem zwolenniczką mocnego koloru i jednego printu w danym outficie ... Kiedy jednak patrzę na Ciebie chce mi się łączyć kratkę z kropkami, kwiatki z arabeskami, paski z animal'sami ! Genialne połączenie stworzyłaś, patrzę i patrzę ... i bardzo mi się podoba ! Pozdrawiam i gratuluję dobrego samopoczucia !

    OdpowiedzUsuń
  12. Ciekawy mix wzorów, pięknie ci w tym berecie. A tekst postu bardzo bardzo optymistyczny :) My też wieczorami oglądamy filmy ale już bez takich słodkich słówek wszak prawie 6 lat małżeństwa za nami :)))

    OdpowiedzUsuń
  13. Mega pozytywny wpis :) Wyglądasz świetnie. Podoba mi się łączenie różnych wzorów i różowy akcent kolorystyczny :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Pięknie wyglądasz! :)
    I cudowne jest to, co napisałaś. Miłość uskrzydla <3

    OdpowiedzUsuń
  15. Byłam pewna, że skomentowałam a tu proszę...
    Przecudowny ten zestaw, świetny miks różnych faktur, niezwykle udany!
    Szalik ma piękny kolor, też chcę taki! I też chcę taką czapkę, czuję, że takiej wybaczyłabym zrujnowaną fryzurę! Bosko się prezentujesz :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dzięki Asiu, Twoje opinie zawsze są dla mnie bardzo cenne :)

      Usuń
  16. skarb, taka milosc i odnalezienie takiego szczescia za takich codziennych radosci:-) a stylizacja to piekne uzupelnienie tego opisu:-) cieplo, przytulnie i puchato:-) bezpiecznie:-) pozdrawiam , kasia:-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kasiu, dziękuję!
      wiedz,że jak czytam Twoje komentarze, to mi się bardzo ciepło na serduchu robi!
      BARDZO DUŻEGO BUZIAKA ŚLĘ! ♥

      Usuń
  17. pięknie wyglądasz, widać , że szczęśliwa :) cudny, romantyczny, zimowy klimat, ot co :)

    OdpowiedzUsuń
  18. kochana, tak bardzo cieszę się z twojego szczęścia i szczerze zazdroszczę! jeśli moi znajomi są szczęśliwi to i mi udziela się dobry humor! no i gdy są zakochani również, bo zdradzę ci tak w sekrecie, że i u mnie coś wisi w powietrzu ale nie chcę zapeszać! więc ciii :)
    a jeśli mam coś napisać o zestawie- z posta na post są coraz piękniejsze a te połączenie wzorów, kolorów (śliczny różowy!) cudo! nic tylko się zakochać ♥

    anecia & roses ♥ blog

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. no to super, cieszę się! i czekam na dalszy rozwój sytuacji :D
      taki stan, gdzie są te motylki i jeszcze się tak siebie małymi krokami sprawdza, to jest suuuuper moment :D
      POWODZENIA ANECIU! ;**
      MIŁOŚĆ USKRZYDLA! ;)

      Usuń
  19. Też lubię odnajdywać miłość w drobnych i na pozór zwyczajnych gestach:) Ładnie napisałaś i fajnie się ubrałaś! Lubię miks ciekawie zestawionych wzorów:)

    OdpowiedzUsuń
  20. świetnie wyglądasz i świetnie dobrałaś sobie te ubrania:)

    OdpowiedzUsuń