DODATKI - INSPIRACJE

Dzisiejszy post poświęcam dodatki! Tak, uwielbiam dodatki. Torby, naszyjniki, bransoletki, wszystko,co jest kolorowe i ma ciekawą formę. Duże torby, duże naszyjniki, o tak, uwielbiam! Inspiracje są zaczerpnięte ze sklepu AUPIE.COM, do którego serdecznie Was zapraszam :)

 # TORBY #



1.
2.

Jak je pierwszy raz zobaczyłam na AUPIE.COM to oszalałam! Są po prostu przeurocze! :) Myślę, że rozweselą każdą prostą stylizację, szkoda tylko, że piesek ma smutną minkę :)
1. KLIK 2.KLIK
3. 4.

Duże torebki, mieszczące format A4. Uwielbiam takie! Pakowne, pojemne, idealne na uczelnię, czy na zakupy! Zawsze wybieram torebki w innym kolorze niż czerń :)
3. KLIK, 4. KLIK


# NASZYJNIKI #

5. 6. 
7. 8.
9. 10.

KOLORY, KOLORY, KOLORY! 
Okazałe naszyjniki są moimi ulubieńcami. Lubię biżuterię, która rzuca się w oczy i jest wyrazista. 
5. KLIK, 6. KLIK, 7. KLIK, 8. KLIK, 9. KLIK, 10. KLIK 


# KOLCZYKI #
11.12.

13.14.

Często niektóre kolczyki swoim rozmiarem urywają mi wręcz ucho, ale nie poddaję się, i nadal je noszę :) Nic nie zdobi ucha tak, jak okazały, kolorowy kolczyk :)
11. KLIK, 12. KLIK, 13. KLIK, 14. KLIK


# BRANSOLETKI #
15.16.

Muszę przyznać, że obie mnie urzekły :) Sam pomysł zrobienia bransoletki z motywem oka bardzo mnie zachwycił :)
15. KLIK, 16. KLIK


# RĘKAWICZKI #

17. 
Najlepsze zostawiłam na koniec :) Czyż te rękawiczki nie są urocze? :) 
Zachwycam się nimi, zarówno kolorem, jak i tą uroczą kokardką :)
17. KLIK

18 komentarze:

  1. sówki sa boskie, poklikalam

    http://iamemilia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Boska biżuteria ! Uwielbiam zwłaszcza kolczyki :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ta pomarańczowa torebka jest śliczna ! :)

    Może wzajemna obserwacja ?:))
    Jak tak to daj znać u mnie :)
    kiniaxall.blogspot.com :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Torebka z sówką jest przesłodka :))))
    I bardzo podobają mi się bransoletki :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Śliczne kolie i torby, w sumie wszystko mi się bardzo podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Sówkowa torebka i biały naszyjnik są prześliczne :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. właśnie się zastanawiam nad tą sówką... i chyba ją sobie zamówię, choć sama jeszcze nie wiem, czy bardziej wolę sówkę czy pieska :D

      Usuń
    2. Lubię motyw sówki, ale piesek bardziej do mnie przemawia.

      Usuń
  7. Torebki 3 i 4 są świetne. Super naszyjniki :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Sowę i rękawiczki biorę z miejsca. :D Cudne! :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Wybrałaś świetne rzeczy ,wiele z nich widziała bym w swojej szafie :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Też uwielbiam takie zwariowane dodatki:) Ten piesek dziś do mnie "przyszedł" jest tak słodki że nawet nie przeszkadza mi jego smutna mina!
    A naszyjnik z oczami super, poluję na taki pierścionek!

    OdpowiedzUsuń
  11. Dla mnie naszyjniki w szczególności na tak!

    OdpowiedzUsuń