HAPPY NEW YEAR! ♡

Miło mi powitać Was w 2014 roku! :) Dobrze mi zrobiły Święta i Sylwester, trochę odpoczęłam, spędziłam więcej czasu z moim ukochanym... Nie zrobiłam żadnych postanowień na nowy rok, płynę z nurtem życia, co się przydarzy, to będzie :) Rok 2013 był fantastyczny i przełomowy, zwłaszcza dlatego, że zaczęłam blogować, i że pojawiają się coraz to nowsze sukcesy na moim koncie :) Jednym z takich sukcesów było pojawienie się w styczniowym wydaniu magazynu Superlinia, a w nim, 4 strony reportażu "Odkryj piękno w sobie" o 3 blogerkach plus size :) Chciałabym podsumować jakoś ten stary rok... na pewno przyniósł dużo zmian :) W Nowym Roku życzę sobie jeszcze więcej kreatywności, bo po prostu, tak po ludzku, lubię do Was pisać, i dzielić się z Wami kawałkiem siebie :) Dziękuję, że jesteście, zarówno tutaj, jak i na fanpage, bądźcie zdrowi, kolorowi, pewni swojej wartości i odważni w mówieniu i pokazywaniu ludziom o swoich największych pasjach! BUZIAKI!


































swerek - H&M, spódnica - Primark, buty - no name, torebka - Mohito, plaszczyk - C&A, naszyjnik - C&A

A poniżej screen artykułu z Superlinii :)
Cieszę się, że nagłówek artykułu jest tak tęczowy jak naglówek mojego bloga, hihi :)






















HAPPY NEW YEAR 2014!

22 komentarze:

  1. jakie Ty masz urocze okularki! Cudowne! Połączenie spódniczki i naszyjnika wyszło doskonale! A sweterek uwielbiam! ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Tobie na 2014 życzę mnóstwa inspiracji, jeszcze więcej stylizacji, wokół siebie osób które dostarczą motywacji a w Tobie, żeby zawsze była pozytywna energia :).
    Naszyjnik przecudny...no i ten Twój piękny płaszczyk <3

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękny zestaw :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję :)))) kochani, podpisujcie się, proszę, pod komentarzami, piszecie takie ładne słowa, chcę wiedzieć, kto jest ich adresatem :)))

      Usuń
  4. a gdzie kupiłaś ten cudny płaszczyk??? <3

    OdpowiedzUsuń
  5. Aaale fajne okulary :)
    Super, że jesteś w gazecie, oby przysporzyło Ci to wielu nowych czytelników :)

    Zestaw - jak zawsze - w pełni zachwyca :) Piękny, świetne kolory. Ten sweterek bardzo mi się podoba, naszyjnik super współgra ze wspaniała spódnicą. Fajnie, że dodałaś czerwoną torebkę, bardzo fajnie przełamuje konwencję kolorów :)

    Buziaki! :)

    OdpowiedzUsuń
  6. naszyjnik jest przepiękny! Idealnie łączy się z kolorami na spódniczce :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Uwielbiam Twoje zestawy! Są tak kolorowe i pozytywne :)
    Co do SL. zapomniałam dodać info na blogu :D

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetne zdjęcia :) Podobają mi się te intensywne akcenty kolorystyczne :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Odpowiedzi
    1. dziękuję, ostatnio moja cera wygląda lepiej ;)

      Usuń
  10. Ale ładnie napisałaś:):) Okularki masz prześliczne!

    OdpowiedzUsuń
  11. świetne te okulary!!!
    o naszyjniku to już nie wspomne genialny <3

    OdpowiedzUsuń
  12. jeszcze większej palety kolorów jeszcze większej satysfakcji z tego co robisz ciesz się tym bo jak ty się cieszysz to my te z plusem też A więc żyj kolorowo ale kochaj tylko w kolorze intensywnej czerwieni pozdrawiam Jola

    OdpowiedzUsuń
  13. BARDZO, BARDZO DZIĘKUJĘ! ♡
    I BARDZO, BARDZO POZDRAWIAM! ♡

    OdpowiedzUsuń
  14. rok 2013 był wspaniały, oczywiście dlatego, że trafiłam na twojego bloga! baaardzo się cieszę, że poznałam tak kolorową osobę! twoja energia, kreatywność i pogoda ducha są zaraźliwe! ale to dobrze :D dziękuję i proszę o więcej!

    anecia & roses ♥ blog

    OdpowiedzUsuń
  15. okulary sweterek i kolia cudowne !:)

    OdpowiedzUsuń