MELODIES AND DESIRES

Leniwa sobota. Wlaściwie to leniuchuję już od wczoraj. Mam teraz trochę spokoju w pracy, a to oznacza, że mam czas tak porządnie zająć się sobą. Nadrabiam zaległości muzyczne, maluję paznokcie, upiększam się, planuję wycieczkę, robię sobie długie kąpiele, palę aromatyczne świeczki. Tak bardzo był mi potrzebny odpoczynek. Nie czuję jeszcze pelnego zrelaksowania, ale poczułam wewnątrz siebie spokój, którego mi ostatnimi miesiącami tak bardzo brakowało! 
Zostawiam Was dzisiaj z taką zwykłą, codzienną, wygodną stylizacją. Podoba mi się polączenie czerwieni i butelkowej zieleni. Do tego odrobiona fioletu, i czuję się tak, jak lubię, czyli KOLOROWO!
Zapraszam Was do oglądania zdjęć poniżej! :)































































































sweterk - H&M, spodnie - C&A, parka - H&M, torebka - fleq.pl, kolczyki - Decomama, naszyjnik - Republika Artystyczna, buty - pepco, zegarek - granashop.pl

36 komentarze:

  1. Bardzo ładne kolczyki. Zegarek również zwrócił moją uwagę :)
    Życzę miłego leniuchowania :)

    Buziaki :*

    OdpowiedzUsuń
  2. Na relaks musi zawsze być czas :) Ja najbardziej się relaksuję odpływając z książką. Masz bardzo ciekawy i barwny styl. Pozdrawiam! ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Słodziutko wyglądasz :) Bardzo mi się podoba, świetny sweterek, świetne zestawienie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. teraz mi się przypomniało, że zawsze jak robimy zdjęcia na bloga i ja "pozuję" to mój Pluszak wydaje z siebie mniej więcej takie dźwięki: "ooo, mmm, uu, ooo", po czym mnie tuli i mówi, że jestem Słodziakiem i robię slodkie minki ;D

      Usuń
  4. super fotki
    a torebeczka boska

    pozdrawiam serdecznie
    Marcelka Fashion

    :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Kolczyki obłędne!
    Naszyjnik bardzo fajny!
    Lakier na paznokciach super!
    Torebka urocza :-)

    OdpowiedzUsuń
  6. Fajny, babski czas ... Relaks jest niezbędny ! Nice look :)

    OdpowiedzUsuń
  7. czerwień z zielenią to dla mnie już wystarczające połączenie kolorów,ja nie wzięłabym fioletowej torebki,ale ogólnie aż tak mnie u Ciebie nie razi :)

    OdpowiedzUsuń
  8. czuc ta wygode, miekkosci i super ciepelko:-) zestawienie kolorow cudowne:-) budy i spodnie rewelacyjne:-) no i te dodatki - jestes ich krolowa:-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja:-) skad wiedzialas:-)?

      Usuń
    2. po charakterystycznym sposobie pisania, i po tych Twoich minkach: ":-)" :))
      dziękuję Kasiu, że znów do mnie wpadłaś :)))

      Usuń
  9. Śliczne są te dodatki. Kolczyki, naszyjnik, torebka :) Podobają mi się takie kolorowe stylizacje.

    OdpowiedzUsuń
  10. śliczna torebka ;))
    pozdrawiam
    woman-with-class.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. ten sweterek ładnie na Tobie leży, swterdzić muszę, że lepiej niż na mnie ;d ;*
    zachwyca mnie połączenie kolorystyczne sweterka i spodni! ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Cudowna Stylizacja! ♥
    Pięknie wyglądasz.. :-) Torebka jest boska.
    W wolnej chwili zapraszam (jeśli mój blog Ci się spodoba to zachęcam do zaobserwowania) Pozdrawiam Cieplutko Martyna :*

    OdpowiedzUsuń
  13. Ja to najbardziej lubię takie zwykłe stylizacje ♥
    Och taki odpoczynek długie kąpiele świeczki tez uwielbiam ♥

    OdpowiedzUsuń
  14. Przepiękna torebka! Wyglądasz niesamowicie kochana <3
    www.berries-fashion.blogspot.com
    www.facebook.com/berriesfashion

    OdpowiedzUsuń
  15. Faktycznie spodnie mamy podobne....fajnie komponują się z czerwonym sweterkiem :) Pozdrawiam !

    OdpowiedzUsuń
  16. torebka mi się bardzo spodobała :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Tak, torebka genialna! Zazdroszczę, że możesz tak porozpieszczać samą siebie.. Ja muszę od rana do nocy ganiać za dzieciakami. Nawet, jak się zamknę w łazience, to mam góra trzy minuty spokoju, potem już jest wołanie "mama, chodź!"
    Fajnie połączyłaś kolory. Tak ciepło się koło Ciebie zrobiło.

    OdpowiedzUsuń
  18. Śliczna torebka !!!! Aż mnie podkusiłaś o DIY ;d
    Super blog , podoba mi się również cała stylizacja :P
    Jeśli masz ochotę , to zajrzyj :) www. blackelegancee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  19. Śliczny blog,wygląd,posty,zdjęcia cudownie będę wpadać codziennie :) http://snackbills.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  20. podoba mi się połaczenie kolorów :)

    OdpowiedzUsuń
  21. mam podobne buciki :) bardzo podoba mi sie sweter

    OdpowiedzUsuń
  22. Kapitalna torebka :) Bardzo mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń