MOJE PIERWSZE DIY

Dzisiaj powracam do Was z moim pierwszym DIY. Skąd taki pomysł? Mianowicie dlatego, że jest we mnie dużo artystycznego zacięcia, i lubię od czasu do czasu sama stanąć za aparatem, a nie tylko przed, jak to się dzieje w przypadku stylizacji. Postanowiłam więc spróbować zrobić coś z niczego i tak oto powstały dwa świecznik. Do ich zrobienia użyłam po prostu słoiki, świeczki i kilka innych rzeczy, które każdy z nas ma w domu. Potrzebne będą: orzechy, szyszki, złoty i biały lakier do paznokci, opcjonalnie trochę brokatu, wstążki różnego rodzaju, sznurki, gałązki choinki, klej. Tak naprawdę... możecie wykorzystać do zrobienia takich świeczników wszystko, co przyjdzie Wam do głowy :) Moje są utrzymane w klimacie zimy :)







TAK WYGLĄDA WERSJA PIERWSZA :) 
Świeczkę umieszczamy na wieczku, szyszki (po wcześniejszym pomalowaniu ich końcówek na biało) wrzucamy do słoika, a resztę ozdób przyklejamy na klej.









W WERSJI DRUGIEJ wykorzystałam dłuższą świeczkę i orzechy. Pomalowałam je wcześniej złotym lakierem do paznokci i osypałam brokatem (możesz też zamiast brokatu użyć bezbarwnego lakieru do paznokci z brokatem, efekt będzie podobny). Do tego wstążka, kilka gałązek świerku i oto mamy kolejne cudo :)














































JAK WAM SIĘ PODOBA?
MYŚLĘ, ŻE TAKIE ŚWIECZNIKI BĘDĄ MI UMILAĆ MOJE WIECZORY :)
POZDROWIENIA DLA WAS! ;*

37 komentarze:

  1. Pięknie Ci to wyszło;) Idealne na prezent :) Obserwuję :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ten ze złotymi orzeszkami i czerwoną kokardą przypomina, że okres bożonarodzeniowy wciąż trwa :) Zdolniacha z Ciebie !

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetny blog, design i posty! ; 3

    Zapraszam do siebie : )
    www.caramellovee.blogspot.com <--- Obserwacja = Obserwacja. Zacznij jak coś ;d

    OdpowiedzUsuń
  4. Mnie się bardzo podobają, obydwie wersje :)

    OdpowiedzUsuń
  5. świetnie wyglądają te złote orzechy ! ogólnie super efekt, bardzo lubię wszelki DIY. A w Twoim banerze kreskówkowym się zakochałam :) Zdradź proszę jak zrobić taką kreskówkową siebie !

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. nagłówek na bloga (na zlecenie) wykonała dla mnie Martusia z bloga www.modenfer.blogspot.com :) naprawdę utalentowana dziewczyna :)
      polecam wam jej bloga :)

      Usuń
  6. Bardzo mi się podoba! :-) Kradnę pomysł, tylko muszę wykombinować jakieś węższe naczynko do tego słoika, żeby mi się ozdoby od świeczki nie zajęły... ;-)
    Miłego dnia!

    OdpowiedzUsuń
  7. świetny pomysł, z dłuższą świeczką wygląda lepiej :))
    poklikasz w linki w ost. poście? z góry dzięki, Mała Mi. :*

    OdpowiedzUsuń
  8. Wow, ale to ładne! <3 I piękne zdjęcia. :)

    OdpowiedzUsuń
  9. jestem zauroczona i zachwycona! Idealne! Mi najbardziej spodobała się pierwsza wersja! ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. świetny blog!!!
    Jak fajnie ,że tu trafiłam :) Dodaję swoją buzkę do obserwowanych bo z przyjemnością tu do Ciebie Kochana jeszcze wrócę :) Rozejrzałam się troszkę i bardzo,bardzo mi się podoba :)
    W wolnej chwili zapraszam do siebie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. bardzo, bardzo mi przyjemnie <3
      wpadnę do Ciebie jak tylko znajdę wolną chwilkę :)

      Usuń
  11. Śliczne , a zarazem praktyczne : ) . Pozdrawiam !
    + Zapraszam do siebie : lublins.blogspot.com .

    OdpowiedzUsuń
  12. wow na prawdę rewelacyjnie to wygląda! :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Bardzo ładne, takie świąteczne:)

    OdpowiedzUsuń
  14. Bardzo uroczo to wygląda. W sam raz na taką zimę ;)
    Pozdrawiam ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. bardzo ładnie wyszło i piękne zdjęcia :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Ładne.Jakim aparatem robisz zdjęcia?
    http://wiecej-niz-muzyka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. canonem 450D, ale tutaj ważniejszy jest obiektyw :)
      mam obiektyw: 50mm f/1.8 :)

      Usuń
  17. bardzo mi się podoba, wyszło wspaniale!
    z pozdrowieniami:*

    Ola z Fashiondoll.pl

    OdpowiedzUsuń
  18. o mamuniu, rewelacja! ja też uwieeeeelbiam robić takie rzeczy <3
    oba wyszły niesamowicie, mam nadzieję że pokażesz nam tu jeszcze nie raz takie cudeńka!
    zdjęcia również mi się podobają, och jak ja bym chciała mieć taki sprzęcior :D

    anecia & roses ♥ blog

    OdpowiedzUsuń
  19. Jesteś niesamowicie kreatywną osóbką! Zawsze zachwycam się Twoimi "dziełami", czy jest to biżuteria, czy innego rodzaju ozdoby :)
    :*

    OdpowiedzUsuń
  20. Po prostu piękne, warto tak się zabawić i się okazuję, że za niskie pieniążki mamy fajne rzeczy
    http://zyciowa-salatka.blogspot.com/ Zapraszam cię serdecznie
    I obserwuje ( jeśli mogę proszę o rewanż )

    OdpowiedzUsuń
  21. Ale ładna ta świeczka :) Prosta i bardzo dobrze wygląda! Lubię takie DIY, które nie wymagają jakiś niestworzonych cudów :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń