MY WISHLIST FOR WINTER! ♡

Poznań zasypany. Śniegu przybywa u nas coraz więcej. Temperatura spadła do tego stopnia, że bez czapki i szalika nie wychodzę z domu. No i bez grubego swetra. Wreszcie mamy (upragnioną przez niektórych, przez innych znienawidzoną) zimę! :) Muszę przyznać, że nos spod kołdry wyściubiam tylko po to, by pójść zaparzyć sobie ciepłej herbaty z cytryną. Czasami mam wrażenie, że sen zimowy zaraz dopadnie i mnie! :)
Zostałam poproszona przez firmę Sheinside, by przygotować dla Was kilka inspiracji "zimowych". Są to rozwiązania, które ja wybrałabym, lub wybrałam z ich sklepu. Serdecznie polecam, mają teraz dość spore wyprzedaże, i wysyłkę na cały świat za darmo. Mam nadzieję, że każda kobieta znajdzie u nich coś dla siebie, bez względu na to, w jakim jest rozmiarze. 

 SWETRY 
1.2.


3.  4.

Kolorowe sweterki, w kwiatowy wzór. Moi "zimowi" ulubieńcy. Uważam, że są bardzo oryginalne. Jeśli chcę się wyróżniać, wkładam kwiatowy sweter. 
1. KLIK, 2. KLIK, 3. KLIK, 4. KLIK


5.  6. 


Swetry w koty, tygrysy, lub z innym motywem zwierzęcym. Ja postawiłabym na "koci" wzór, bo mnie jakoś tak najbardziej on rozczula. Uważam, że świetnie będą pasować do stylizacji na codzień. Sympatyczny wzór rozweseli nas trochę... :)
5. KLIK, 6. KLIK


7.  8.  

Skandynawskie motywy! Mam do nich słabość! Zwłaszcza do takich, które mają renifery! :)
7. KLIK, 8. KLIK

NARZUTKI 


9. 10. 

Narzutki w geometryczne lub azteckie motywy. Myślę, że to hit! Fajne, ciepłe, za pupę. Nie dostrzegam minusów! :)
9. KLIK, 10. KLIK

 SZALIKI 


11.  12. 

Szaliki. Nie wychodzę bez nich z domu. Zawsze sięgam po te kolorowe, no i ciepłe!
11. KLIK, 12. KLIK

BLUZY 
13.  14. 

Bluzy. Sama noszę je tylko zimą. Są strasznie wygodne. Motyw motyla mnie po prostu urzekł. A jeśli chodzi o motyw myszki Miki to on mi się nigdy nie znudzi chyba :)
13. KLIK, 14. KLIK

A JAKIE WY MACIE ŻYCZENIA NA ZIMĘ? CO WAS INSPIRUJE W TYM CHŁODNYM CZASIE? CO JEST WASZYM "MUST HAVE"? POZDROWIENIA!

28 komentarze:

  1. Sweterek z kotkiem i pomponem na ogonku jest świetny, sama bym go z chęcią ubrała

    OdpowiedzUsuń
  2. Boskie są te rzeczy, które wybrałaś :) Bardzo mi się podobają :)
    Szkoda tylko, że wszystko jest z jednej i tej samej strony i dziwi mnie, że nie wybrałaś sklepów, gdzie też są rozmiary plus size :) Początkowo trochę się ucieszyłam, że skorzystam z Twoich pomysłów a tu "one size" :(((((

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. niestety trzeba sprawdzać wymiary. są one podane na stronie też. jedne rzeczy są większe, drugie mniejsze. chciałam, by każdy znalazł coś dla siebie. aczkolwiek sklep sheinside.com nie jest takim typowym sklepem dla plus size. niemniej jednak ja sama kilka wyprzedażowych łupów dla siebie zdobyłam, będąc plus size :) cóż... mnie się na maxa podoba ten sweterek z kotkiem i z ogonkiem, ale za cholerkę w niego nie wejdę :) pozostaje mi więc szukać odpowiednika gdzieś indziej :) czasami trudno jest pogodzić mi to, że odzwiedzają mnie dziewczyny nie plus sajzki, z tym, że sama jestem plus size :)

      Usuń
  3. http://carolencia.blogspot.com zapraszam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękne sweterki, ale ja bym się skusiła na ten turkusowy z różami. Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetne sweterki! Ten beżowy z kotem sama z chęcią bym zobaczyła w swojej szafie :D Rewelacja! :*

    OdpowiedzUsuń
  6. ojej ile wzorów do wyboru ;) super są
    pozdrawiam
    woman-with-class.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Kociakowe bluzy/sweterki najlepsze na świecie! :)

    OdpowiedzUsuń
  8. sweterek z kociakiem słodki i bluza i mickey od dawna mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  9. chciałabym wszystkie te sweterki wciągane przez szyję! Ostatnio zachwycają mnie te modele, zwłaszcza gdy są luźne i we wzory ♥

    OdpowiedzUsuń
  10. swietne sa te rzeczy, ppoklikalam i zycze powodzenia w nawiazaniu wspolpracy ! <3
    http://dorey-doorey.blogspot.com
    zapraszam na nowy post
    skom?obs?

    OdpowiedzUsuń
  11. ale śliczne sweterki <3
    Pozdrawiam ♥
    http://choocolatelove.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. Bardzo podoba mi się blog, oraz rzeczy z postu.
    Poklikałam w każdą rzecz tak, abyś mogła nawiązać z nimi współpracę :)
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  13. Ciuszki zdecydowanie nie w moim stylu, ale fakt, nie ma nic lepszego na zimowy, zimny dzień jak ciepły sweter :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Świetne rzeczy pokazałaś. Poklikałam oczywiście u ciebie.

    OdpowiedzUsuń
  15. kochana...wszystko bym ci z tej listy zakosiła ;P
    piękności same :D a te kolorki... no i motyw z KOTEM :D zakochałam się :D

    OdpowiedzUsuń
  16. Śliczne ciuszki <33 Pozdrawiam
    Kliknęłam
    oooowszystkim.blogspot.com
    natalia-talablog.blogspot.com
    bestgirl135.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. Mnie najbardziej spodobał się pierwszy sweterek z kotem. Cudowny! ;p
    Na szczęście u mnie zimy nie ma, ale obawiam się, że niebawem nadejdzie.
    Całuski

    http://art-fun-life.blogspot.com/2014/01/extreme-nails.html#comment-form

    OdpowiedzUsuń
  18. poklikalam we wszystko ,poklikasz rowniez u mnie ,bardzo bym prosila brakuje mi kolo 30 z tego co liczylam w komentarzach :/ wiekszosc z nich to prosba o obserwacje :/ bardzo cie prosze wiesz tak jak ja ze kazdy klik sie liczy :*
    http://zielonoma.blogspot.it/2014/02/spring-with-sheinside-shop.html

    OdpowiedzUsuń