RÓŻANA PRZYJEMNOŚĆ

Chciałabym dzisiaj pokazać Wam kosmetyki, których zapachem ostatnio bardzo się zauroczyłam! Połączenie delikatności, świeżości i porannej róży... Muszę przyznać, że jest w tym zapachu jakaś uwodzicielskość, kobiecość. Uwielbiam kwiatowe nuty, jeśli wy także, jestem pewna, że pokochacie ten zapach i te cuda...























W to różane mleczko do ciała zaopatrzyłam się dlatego, że uwielbiam się nim wysmarować po kąpieli i nim pachnieć, pachnieć, pachnieć :) Poza tym, wszystkie moje balsamy do ciała były zawsze albo czekoladowe, albo owocowe, pomyślałam więc, że to miła odmiana, a samo mleczko wzmocni i utrzyma zapach wody toaletowej z tej samej serii, o której napiszę poniżej :)





























Różana woda toaletowa to dla mnie strzał w dziesiątkę... Jak każda kobieta róże lubię nie tylko dostawać, ale także wąchać :) Zapach długo utrzymuje się na skórze. Mam zaufanie do kosmetyków z Yves Rocher, a to dzięki pewnemu kremowi, który sprawia, że z moją cerą dzieją się cuda, jest miękka, nawilżona, a przede wszystkim - znikają wypryski, nie myślałam, że to jest w ogóle możliwe! Dlatego z całego serca polecam Wam kosmetyki z Yves Rocher - zwłaszcza, że ceny są dość przystępne, jak na taką jakość, i można natrafić na wiele fajnych promocji :)

























kosmetyki - Yves Rocher

      ♡

with love, Dominika

19 komentarze:

  1. Uwielbiam róże i ich zapach - chyba muszę wypróbować czegoś z tej kolekcji ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Yves Rocher - uwielbiam. Kosmetyki przedstawione przez Ciebie miała okazje wąchać i są nieziemskie. Ich zapach nieco przypomina mi moje ulubione perfumy Moment De Bonheur :)

    P.S. Bardzo ciekawy blog, dołączam do grupy "Obserwatorów" :)

    Pozdrawiam
    Magiczne Słowa
    http://magiczneslowaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. One tak pięknie pachną:)

    OdpowiedzUsuń
  4. uwielbiam Yves Rocher <3 a ja Ci juz pisałam o tym konwaliowym zapachu, ja zawsze na lato sobie o nim przypominam :))) koniecznie powąchaj jak bedziesz w YR <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. miałam go już, i też uważam, że z tej całej serii chyba najpiękniejszy zapach to konwalia :) ale różany też uwielbiam :)

      Usuń
    2. Noooo ja ostatnio liczyłam na jakies przeceny w klepach u nich :(
      Ale pech chciał, że nic na co polowałam nie przecenili :((((

      Usuń
  5. Wygląda super! Bardzo lubię te wszystkie naturalne pachnidła z YR:) Nieważne czy kwiatowe czy owocowe. Muszę tą Twoją różę przy okazji wywąchać:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. przede wszystkim te kosmetyki są bardzo dobre :) niesamowicie nawilżają... a krem z Yves sprawił, że moja cera stała się niesamowicie gładka i już się nie łuszczy... cudo jakieś, nie sądziłam, że to możliwe :)

      Usuń
  6. Z trójki zapachów z tej serii - ten jest zdecydowanie najfajniejszy! Mam wszystkie elementy (balsam, żel pod prysznic i wodę) i uwielbiam się nimi smakować, myć i pachnić :) Na razie czekają na wiosnę, a ja upajam się czekoladowymi aromatami ....

    OdpowiedzUsuń
  7. ta woda mnie korci, boziu, jaka ona musi być cudowna! ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. The look so good! X Anna

    www.fashionanna.com

    OdpowiedzUsuń
  9. pachnie pieknie, wachalam go kiedys :) sliczne zdjecia :)

    OdpowiedzUsuń
  10. uwielbiam ich kosmetyki, właśnie dzisiaj robiłam u nich zamówienie. Kiedyś była inna seria tych perfum i zapach był ładniejszy i dłużej się utrzymywał. Ja nałogowo kupowałam bez :) Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  11. Myślę że różana woda jak dla mnie też strzał w 10 ♥

    OdpowiedzUsuń
  12. Te kosmetyki faktycznie są wspaniałe :) również polecam.

    Pozdrawiam ;)

    OdpowiedzUsuń