KAPELUSZOWE-LOVE ♡

Wstałam rano lewą nogą, przyznaję się. Od samego rana chodziłam z naburmuszoną miną, zła jak osa. Jednak mój poprawiacz humoru nie zawiódł i tym razem. Tak, mówię o moim fotografie, bez którego tego bloga by nie było. Szalenie podobają mi się te dzisiejsze zdjęcia, powiem nieskromnie! :) Połączenie fioletu, granatu i czerwieni dodało tej stylizacji takiej soczystości, i wyrazistości, że jak patrzę na te fotki, na siebie na nich, to uśmiecham się od ucha do ucha! :) Jest power, jest moc! Nawet dzisiejsze, poranne wkurzenie spowodowane brakiem miejsc parkingowych w Poznaniu, minęło jak ręką odjął, gdy tylko zabrałam się za tworzenie dla Was nowego wpisu. Ten blog to moja przestrzeń, mój azyl, nawet jeśli poświęcam na niego cały swój wolny czas daje mi to niesamowitą radość. Dbajmy więc kochani o swoje pasje i pielęgnujmy nasze marzenia.




















































































































zegarek - granashop.pl, plecak - granashop.pl, sweterk - H&M, spodnie - C&A, buty - allegro.pl
kapelusz - allegro.pl, naszyjnik - Lowyt

DO USŁYSZENIA!
TYMCZASEM ZOSTAŃCIE ZE MNĄ NA;

FACEBOOKU


44 komentarze:

  1. o jacie, jak ja uwielbiam Twoją eksplozję kolorów! I w tym kapeluszu Ci cudownie ♥

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. minęły dwa tygodnie, a ja wciąż nie miałam kryzysu ;d
      Z resztą fakt, że mogę sobie raz w tygodniu pozwolić na kawę na mieście (nawet sama z książką) bez zauważalnego obciążania mojego budżetu ;d

      Usuń
    2. o tak, kawa to moje jedyne uzależnienie, z którym ciężko mi się rozstać. Na dodatek uwielbiam rozmawiać w aromacie kawy, kawa jest też dla mnie natchnieniem - idealnie mi się przy niej pisze czy rozważa problemy ;d
      Ja też tak miałam, a nawet przyłapałam się czasem na zachowaniu - eeee, nie ma nowości to nie robię zdjęć. A przecież to nie o to chodzi, chce inspirować lub być dla przeciętnych ludzi takich jak ja, którzy noszą te same rzeczy kilka razy w tygodniu lub co jakiś czas ;D
      U Ciebie jest Kochana taka dawka koloru i pozytywnej energii, że dla mnie każda propozycja jest nowa i odkrywcza, nawet gdy pojawia (a raczej zwłaszcza wtedy!) ten sam element lub elementy! Twoje posty z kwiecistą spódnicą ubóstwiam!! ♥

      Usuń
  2. Świetny kolor kapelusza i świetnie wyglądasz :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Pięknie ci w tym kapeluszu. Tez się ostatnio w podobnym zakochalam :) Jednak najbardziej podoba mi się twój plecak. Jest uroczy :)

    OdpowiedzUsuń
  4. świetny, właśnie szukam takiego:)

    OdpowiedzUsuń
  5. ostatnie zdanie tego posta jest piękne ♥ cieszę się, że masz już lepszy humor! ja ostatnio tylko taki miewam i przyznam, że każdego dnia jestem coraz szczęśliwsza! ach, niech ten stan nigdy się nie kończy :)
    ten zestaw również mi się podoba, zwłaszcza spodnie - cudo! tak ci pięknie w kapelutku! jak zawsze kolorowo i pięknie ♥

    anecia & roses ♥ blog

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. życzę Ci, aby ten stan trwał jak najdłużej :>
      też tak miałam na początku, mężczyźni to jednak potrafią zawrócić kobiecie w głowie ;)

      Usuń
  6. Świetny sweterek i naszyjnik. Koniecznie muszę sobie taki sprawić na wiosnę :)

    OdpowiedzUsuń
  7. A mi się podoba plecaczek i zegarek ;) A Ty jak zwykle uśmiechnięta - i tak trzymać! ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. KOCHANA! KAPELUSZ JEST DLA CIEBIE STWORZONY!

    pozdrawiam:*
    Ola z Fashiondoll.pl

    OdpowiedzUsuń
  9. Fajnie wyglądasz :) buty mi się strasznie podobają

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. noszę je już całą zimę (pomijając śnieżne dni) i bym ich nie zamieniła na żadne inne :) są mega wygodne :)

      Usuń
  10. Cudowny zegarek, ślicznie wyglądasz ;*

    OdpowiedzUsuń
  11. Przepiękny kapelusz i naszyjnik! <3

    OdpowiedzUsuń
  12. faktycznie dodaje soczystości! Ile jest w Tobie radości! Kto by pomyślał, że wstałaś lewą nogą? Masz idealnego pocieszacza!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. to prawda, określenie "idealny" pasuje do niego... idealnie :)

      Usuń
  13. Przepięknie wyglądasz w kapeluszu!

    OdpowiedzUsuń
  14. o jejku wyglądasz rewelacyjnie, a kapelusz i buty bardzo ładne.

    OdpowiedzUsuń
  15. Ty kochasz kapelusze a one kochają Ciebie - wyglądasz w nim prześlicznie!!!

    OdpowiedzUsuń
  16. ja dzisiaj wstałam lewą noga;p Fotograf spisal się bardzo dobrze - zdjęcia są świetnie, a w kapeluszu Ci do twarzy!:)

    OdpowiedzUsuń
  17. Cudownie! Uwielbiam te Twoje kolorystyczne wariacje! <3

    OdpowiedzUsuń
  18. Spodnie są fantastyczne. Mam jedne wzorzyste może nawet trochę podobne i muszę powiedzieć z zazdrością, że wyglądasz w takowych bardziej interesująco.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję. aczkolwiek fanką spodni to ja nie jestem :< wolę spódnice ołówkowe, lub długie... spodnie niestety uwydatniają moje duże uda. aczkolwiek wzór mają fajny :)

      Usuń
  19. Pięknie Ci w kolorach! Świetny kapelusz :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Sweterk masz bajeczny!
    ale ja i tak najbardziej lubie plecam, mam swój taki i w sezonie letnik KOCHAM pakowac go jedzeniem i wkładac do rowerowego koszyka <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. wiem, widziałam tą sesję z rowerem! pięknaaaaa! <3

      Usuń
  21. Świetne barwy, właśnie dotarło do mnie, że nie mam żadnego kapelusza... Ciekawe czy mnie by pasował.

    OdpowiedzUsuń
  22. no kurcze ja chcę też taki kapelusz ,tylko czarny :)
    Kolorki fajnie współgrają i spodnie mają bardzo ciekawy wzór :)

    OdpowiedzUsuń
  23. kapelusik przeslodki, ale nszyjnik jeszcze ladniejszy :)

    OdpowiedzUsuń
  24. świetnie wszystko ze sobą połączyłaś :) a naszyjnik jest genialny
    pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Genialna stylizacja. Uwielbiam Twój kapelusz!

    OdpowiedzUsuń
  26. świetny plecaczek, zapraszam do mnie na nowy post :)

    OdpowiedzUsuń
  27. Pięknie wyglądasz! Cudowny plecak kochana ♥

    OdpowiedzUsuń
  28. Pierwsze skojarzenie jakie przyszło mi do głowy widząc Twoje zdjęcia to - radość i pozytywna "aura" :)) Wyglądasz tak prominiście i pięknie!:) Uwielbiam taką bombe kolorystyczną aż na mojej buzi pojawił się uśmiech!:) Dziękuje za to:))

    Sparkle's World

    OdpowiedzUsuń
  29. ale Ci pięknie w takich kolorach!! :)

    OdpowiedzUsuń
  30. Śliczny zestaw! Bardzo fajny i pozytywny. Plecak jest przesłodki :)

    OdpowiedzUsuń
  31. co za kolorystyka - przepiękna - nic dziwnego, że humor lepszy :)

    OdpowiedzUsuń
  32. nie lubię tych sutaszowych rzeczy - poza tym bosko :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. to akurat nie jest naszyjnik tworzony metodą sutasz :)

      Usuń
  33. przepięknie, obserwuję I zapraszam do siebie

    OdpowiedzUsuń