KOLOROTERAPIA

Przybiegam do Was dzisiaj z nową stylizacją i z kolejnym kolorowym zestawem! Połączenie fioletu i koloru morskiego wydało mi się na tyle ciekawe, że postanowiłam się pobawić i je połączyć! Wkomponowałam też w zestaw trochę bieli, bo może i czarny wyszczupla, ale to kolory są mi bliskie i bardzo ich potrzebuję! Nie będę się dzisiaj za dużo rozpisywać, bo ostatnio nie mam za bardzo humoru, a dzisiejszy kolorowy zestaw stworzyłam na przekór swojemu złemu nastrojowi, akszy, akysz. My popijamy właśnie kawę, ku polepszeniu nastroju, a zaraz siadamy przez TV i robimy maraton filmowy. Może to odgoni trochę smutek... No i będę się domagać dziś bardzo, bardzo dużo buziaków-przytulaków od mojej Walentynki! Właśnie, niedlugo Walentynki. CMOK, CMOK, kochanie, nadchodzę!




































































































35 komentarze:

  1. Uwielbiam turkusowy! Bardzo pogodne zestawienie, w sam raz na smutki ;)

    P.S. Mam taki sam szal :)

    OdpowiedzUsuń
  2. bardzo ladny zestaw ;)

    http://chilloutandawesome.blogspot.com/

    obserwuję,zapraszam,nowy post :)

    OdpowiedzUsuń
  3. naprawdę świetnie wyglądasz!
    http://rozaliafashion.blogspot.com/2014/02/black-and-white.html

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetny post :) http://snackbills.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. jest trochę modelka ♥ nie chcę nic słyszeć i czytać o złym humorze! smucić się mając tak piękny uśmiech, no proszę cię, kochana! :)
    ja mały seans filmowy- no dobra, nie taki mały bo całonocny mam jutro. oczywiście, jeśli najpierw przeżyję wizytę na lodowisku! kompletnie nie umiem jeździć i chyba na samym początku ze strachu po prostu się położę na tafli lodu! ale najpierw włożę moje białe łyżwy :D a tam, na coś trzeba umrzeć!
    a co do zestawu- zielony i fioletowy razem wyglądają rewelacyjnie! a do tego spódnica w print (której tak bardzo ci zazdroszczę!) CUDO!

    anecia & roses ♥ blog

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. powodzenia na lodowisku Aneciu, uważaj na tyłek :D
      jak tylko będe miała troszkę czasu wpadam do Ciebie pooglądać nowe zdjęcia na Twoim blogu! cieszę się, że blogujesz pełną parą! ♥

      Usuń
    2. ja też się cieszę, bo jeszcze jakiś czas temu byłam wręcz załamana, że brak komputera spowoduje przerwę w blogowaniu. ale jest ok ♥
      będę uważać, nie tylko na tyłek :D

      Usuń
  6. śliczny makijaż i świetna kolorowa spódnica, będzie świetna na wiosnę:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Uwielbiam te Twoje stylizacje :) Megapozytywnie i megakolorowo :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Pani Wiosna zawitala w nasze komutery, fajnie wygladasz :)

    OdpowiedzUsuń
  9. I bardzo dobrze! Uwielbiam takie kolorowe stylizacje. Działają kojąco na ten zły nastój! nie daj się żadnym smutkom! Ja o dziwo dzisiaj promienieję, ale wczoraj przechodziłam to samo co Ty. Czyli zgodnie z sinusoidą jutro będziesz miała uśmiech od ucha do ucha! Jak sądzisz:)?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. zobaczymy, ja ogólnie jestem chodzącą sinusoidą, potrafię się śmiać, plakać, i tak co chwilę mieć inny stan :) ehh, kobiety.

      Usuń
  10. Ta kokarda przy torebce wygląda uroczo ;) Echh, też miewam gorsze dni, ale głowa do góry! ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Kobieto całuśna - wygladasz rewelacyjnie! Zły humor pewnie już dawno sobie poszedł, więc teraz już tylko sama radość - w końcu wiosna tuż, tuż... Ty i tak już wybiegasz naprzód. He, tak mi się skojarzyło, jak pierwiosnek wyrywasz do przodu :)

    OdpowiedzUsuń
  12. i jeszcze jedno - kobieta zakochana zawsze wygląda pięknie....

    OdpowiedzUsuń
  13. w zielonym żabowym wyglądasz mega <3 ja to w zielonym czuje się jak ROPUCHA!!!! serio, a tak lubie ten kolor :(((

    OdpowiedzUsuń
  14. bardzo fajnie wyglądasz. :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Pięknie wyglądasz. Mi niestety nastrój podpowiada, co dzisiaj założyć, więc podziwiam, że potrafiłaś zrobić mu na przekór.
    Życzę Ci przegonienia smutków i poprawy humoru, Słonko!

    OdpowiedzUsuń
  16. Coś mi wydawało że już wiosna przyszła :) Lubię te twoje mega kolorowe stylizacje i optymizm :)
    Tylko te buty mi się gryzą z całością. Pani Wiosno zostań już :)

    OdpowiedzUsuń
  17. wooow!! zakochałam się w tym wydaniu! Uwielbiam kolory (co na pewno wiecie), ale twoja wizja mnie przebija!! jest pięknie

    pozdrawiam z Gdyni:*
    Ola z Fashiondoll.pl

    OdpowiedzUsuń
  18. Spódnica w połączeniu z białym i morskim wygląda obłędnie! Jestem zauroczona i zakochana w tym połączniu! ;)

    OdpowiedzUsuń
  19. Jaka piękna spódnica i torebka ! Pięknie :)
    Super blog więc dołączam do grona obserwatorów :)
    Pozdrawiam i w wolnej chwili zapraszam do mnie ;)
    Sylwetta

    OdpowiedzUsuń
  20. Wow!!! Wspaniale wyglądasz <333333333333333

    OdpowiedzUsuń