MAGIA ZAPACHU!

Dziś na blogu będzie trochę o zapachach. Tym razem nie o Yankee Candle, tylko o Kringe Candle! Pogoda za oknem coraz bardziej się poprawia (przynajmniej u nas, w Poznaniu), a co za tym idzie, wstępuje we mnie nowa energia, nowa chęć do działania. I tak sobie postanowiłam, że zacznę umilać sobie dni. Będę słuchać dużo muzyki, i przyrządzać sobie najlepsze herbaty jakie umiem tylko wyczarować. Będę oglądać dużo filmów i robić dużo zdjęć. No i będę się tym wszystkim z Wami dzielić. Jednym z moich sposobów umilania sobie czasu, rozpieszczenia siebie, są woski! Tak, bardzo dużo cudownych zapachów, które rozprzestrzeniają się po całym domu. Przez okres świąteczny towarzyszyły mi woski zapachem kojarzące się ze świętami... teraz pora na coś świeżego! Coś przyjemnego, zapachy, które przywołują miłe chwile...
























Truskawka to mój ulubiony owoc, jej zapach przywołuje u mnie skojarzenia z latem i deserem truskawkowym. Truskawki z bitą śmietaną, truskawki z cukrem. Ten wosk pachnie tak soczyście, i przypomina mi tyle przyjemnych chwil, że nie byłam w stanie mu się oprzeć. Pachnie jak lody truskawkowe. Zapach nie jest mdły, jest słodki i przyjemny, uzależniający. Będziemy się nim rozkoszować w walentynkowy wieczór, to pewne!
Truskawkowe świece i woski znajdziecie tutaj: klik.
























Naleśniki... w tym wosku na pierwsze skrzypce wysuwa się zapach syropu klonowego. Czuć też owoce. Nie pachnie to zdecydowanie jak typowy polski naleśnik, ale zapach jest ciekawy, zdecydowanie warty polecenia. Słodki, mocny, dla wielbicieli naleśników w słodkich wydaniach :)
Woski i świece o zapachu naleśnika można zamówić tutaj, klik.























Czy są tutaj fani mięty? :) Jeśli tak, to będą zauroczeni tym woskiem! Pachnie nie ostro, a delikatnie, czuję w tym zapachu też delikatną woń cytryny... Coś jak guma miętowo - cytrynowa :) Sama nie przepadam za miętowymi zapachami, ale ten jest po prostu obłędny. Bardzo świeży, zaskoczył mnie pozytywnie! :)
Miętowe woski i świece znajdziesz tutaj: klik.
Z miętowych zapachów dostępny jest także miętowo-waniliowy (tutaj) - koniecznie muszę go przetestować!



































































Brzoskwinia, to bardzo słodziutki zapaszek. Pachnie jak świeżo otwarty kartonik soku brzoskwiniowego, jak brzoskwinie w syropie. Czujecie już nosem woń tego wosku? :) 
Brzoskwiniowe woski i świece znajdziecie tutaj, klik.
























A NA KONIEC MÓJ ULUBIONY ZAPACH - JABŁKOWY PĄCZEK ATKINSA!
Pachnie cukrem, cynamonem, słodkością, pączkiem. To jakby kalorie, (bardzo dużo kalorii) zamknięte w małym wosku :) Uwielbiam ten zapach za jego słodycz, kojarzy mi się z jabłecznikiem mojej mamy! Cudowny! :)
Woski i świece o zapachu jabłkowy pączek Atkinsa zamówicie tutaj: klik.





Inne zapachy znajdziecie na stronie www.zapachdomu.pl, na którą Was serdecznie zapraszam!

A wy jakie zapachy lubicie? :)

33 komentarze:

  1. Już sobie wyobrażam jak pięknie muszą pachnieć! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Uwielbiam zapachy owocow ale teraz chetnie bym poczula zapach miety.
    tymbarkowa-ona.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetny post! <3 http://snackbills.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Mmm jakże pachnąco :) Naleśniki muszą cudownie pachnieć :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. właśnie je palę i wszystkim w domu się ten zapach podoba :) jest taki inny... ale wciągający :) nie duszący, lekko słodkawy.

      Usuń
  5. Niesamowicie kusząco opisałaś te zapachy :) Mam ochotę na wypróbowanie każdego zapachu :) woski YC już trochę mi zbrzydły i fajnie byłoby mieć coś innego. O tych nigdy wcześniej nie słyszałam.

    OdpowiedzUsuń
  6. Wooow, nie słyszałam jeszcze o tych świeczkach. Wszedzie tylko Yankee i Yankee, ile można, fakt faktem cudowne mają zapachy ale jednak przydałoby się coś nowego. Świetnie opisałaś te woski chyba sobie je zamówię ;) najbardziej jestem ciekawa tego o zapachu naleśników :D

    Pozdrawiam i zapraszam : www.aleksandra-lifestyle.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. mojej mamie się jeszcze mięta spodobała, jest taka mega odświeżająca, delikatna :)
      ale naleśniki są super, po prostu przepięknie pachną, to fakt :)

      Usuń
  7. ja mam od nich skórkę cytrynową i jestem zachwycona ;))) sądzę, że niedługo powiększę kolekcję ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. verrrry niiicee <333
    how about follow each other?? I always follow back so let me know!
    xoxo
    www.thegrisgirl.blogspot.com.es

    OdpowiedzUsuń
  9. Uwielbiam te woski, są dużo intensywniejsze i bardziej wydajne niż YC a do tego wybór zapachów jest niesamowity. Polecam je każdemu.

    OdpowiedzUsuń
  10. Wosków z tej firmy jeszcze nie miałam. Ale kusisz! Kurczę... no muszę kiedyś wypróbować ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Wow, ten zapach pączkowy i naleśnikowy muszą być świetne!

    OdpowiedzUsuń
  12. Ja jestem jakaś głupia i nie czaję, co się z tym robi? :) To ma knot, czy to się do kominka przekłada i się wtedy spala, czy kurcze, jak? Świece YC miewałam, ale ponieważ duże są bardzo drogie, to zrezygnowałam z tego luksusu. Wolę te pieniądze wydać w inny sposób. Te woskowe aromaty brzmią kusząco i nie kosztują majątku, więc może bym się skusiła, tylko ja nie wiem, jak tego używać :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. świece to świece, a to co ja dziś pokazałam, to woski :)
      spójrz na dwa zdjęcia poniżej - widać na nich kawałek kominka - tam na sam dół wkładasz zwykły mały wkład (świeczkę, bezzapachową) a na górę kominka kruszysz troszkę wosku i on pod wpływem ciepła ze świeczki się topi i uwalnia zapaszek :) kiedyś też nie wiedziałam jak się za to zabrać, także się nie przejmuj :)
      i myślę, że ceny świec są drogie, ale za taki wosk, który wystarcza na baaaaardzo dużo czasu, to nie jest wydatek jakiś spory i czasem warto zainwestować jak już się znajdzie swój ulubiony zapach :)

      Usuń
    2. Dzięki wielkie. Mam kominek, mam świeczki, więc tylko wosku mi do pełni szczęścia brakuje :)

      Usuń
  13. Musze mieć ten o zapachu truskawki! <3

    OdpowiedzUsuń
  14. ale to muszą być piękne zapachy! Jakie smakowite! ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. Nie słyszałam jeszcze o tym woskach ;)
    Ja uwielbiam wszystkie różane zapachy, ale tych, które pokazałaś strasznie jestem ciekawa ;)

    OdpowiedzUsuń
  16. Ojejku jakie genialne zapachy ! :)

    OdpowiedzUsuń
  17. nie widziałam jeszcze czegoś takiego, ale jestem zachwycona, już próbuje sobie wyobrazić zapach brzoskwini i tej truskawki <3

    OdpowiedzUsuń
  18. Dominiko, mam dla Ciebie niespodziankę :)
    Nominowałam Twój blog do Liebster Blog Award!
    http://magiczneslowaa.blogspot.com/2014/02/liebster-blog-award.html

    OdpowiedzUsuń
  19. Wow truskawka mnie kusi. Ja mam Splash-niby na opakowaniu woda czy cos takiego,a pachnie jak meskie perfumy ;p

    Ja również się u Ciebie zadomowiłam,będę wpadać :)
    www.swiat-recenzji.pl :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. patrzyłam też na ten zapaszek "splash" na zapachdomu.pl :) i mnie intrygował :) dobrze, ja ze swoimi zapachami trafiłam idealnie :)

      Usuń
  20. mmm <3 aż chciałoby się wachać :D

    OdpowiedzUsuń
  21. jak tak się na nie napaczę to czuję ich zapach ♥ ja ostatnio też mam przypływ energii i mam ochotę robić wszystko- zdjęcia, filmy! no, może tylko nie ciągnie mnie do pisania pracy maturalnej, która muszę napisać do niedzieli a nie mam nawet wstępu! ale jak to tak, skoro myślami jestem gdzie indziej! idzie wiosna i dobrze, bo nie mogę się doczekać słonecznych i ciepłych dni!
    nawet nie wiesz jak kocham czytać każdy twoje komentarze! jest to chyba najpiękniejsza ozdoba każdej mojej notki na blogu :D

    anecia & roses ♥ blog

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. naprawdę Aneciu? :) bardzo mi miło! ♥
      myślę sobie, że będziemy piękną ozdobą nadchodzącej wiosny! ♥

      Usuń
  22. Jestem pewna, że zapach jest niesamowity...

    OdpowiedzUsuń
  23. Musisz posać więcej i na temat najnowszych zapachów Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Mam całe mnóstwo samplerów Yankee ,trochę Kringle.Nie ma bardziej intrygujących zapachów niż z tych firm.Brzoskwinia mnie nie zachwyciła-ot po prosu rozcieńczony wodą soczek,ale świeża mięta,waniliowa mięta,wanilia cukiernika,pączek Atkinsa,jabłko z przyprawami,kojący cynamon czy sernik czekoladowy już TAK!!
    Pozdrawiam.Marzanna

    OdpowiedzUsuń