NORYMBERGA - MÓJ NOWY ŚWIAT

Witajcie po dłuższej przerwie. Nie było mnie na blogu. Przeprowadzka z Polski do Niemiec pochłonęła mnie do reszty. Ogrom spraw do załatwienia przed wyjazdem trochę mnie wymęczył, ale... już jesteśmy na miejscu! Norymberga, moja nowa rzeczywistość. Od dłuższego czasu czułam, że potrzebuję zmian w życiu... bo polska, zastana rzeczywistość mnie frustruje. Bawarczycy są bardzo sympatyczni, życzliwi i pomocni. Jeszcze nie wiem, jak sobie tutaj ze wszystkim poradzę, ale czuję, że Norymberga to miejsce, w którym mogłabym rozwinąć skrzydła i poczuć wewnętrzny spokój.






























Na koniec wrzuciłam Wam kilka zdjęć Norymbergi i miasteczka Furth, w którym obecnie mieszkamy! :)

torebka - BANGGOOD, sweterek - H&M, szalik - BANGGOOD, buty - H&M, spódnica - H&M, naszyjnik - BANGGOOD

Zdjęcia: Marek Grzymski

26 komentarze:

  1. śliczna torebka i naszyjnik
    ładne zdjęcia !

    OdpowiedzUsuń
  2. połączenie spódniczki i swetra wyszło idealnie! Do tego masz uroczą torebeczkę! ;)
    w pięknym miasteczku mieszkacie! ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Będziesz piękną ozdobą w tym cudownym miejscu :)
    Życzę powodzenia ,oby wszystkie Twoje plany i pragnienia spełniły się :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ooo w takim razie trzymam mocno kciuki być odnalazła szczęście w nowym miejscu :)
    Słodka torebka :) Widziałam też takie u nas w Bonn :) Naszyjnik też świetny! :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Sliczny naszyjnik i torebka :)
    Pięknie wyglądasz :)

    OdpowiedzUsuń
  6. piękne miejsce! wydaje mi się że jesteś tam swobodniejsza. mnie też ta Polska szarość męczy.. z chęcią w tym momencie wszystko bym rzuciła i wyprowadziła się zagranicę:) no ale niestety.. najpierw matura i jakieś studia.. no właśnie.. jakie?

    OdpowiedzUsuń
  7. tak bardzo cieszę się twoim szczęściem! kompletnie nie wiedziałam (a może przeoczyłam) to, że zmieniłaś miejsce zamieszkania! jak ja marzę o takiej zmianie! w sumie za jakiś czas i ja wyjadę na chwilkę z polski :)
    ach uwielbiam twoją pozę, którą widzę zazwyczaj tutaj na zdjęciach- ręka przy policzku i wzrok w bok (ej zaczynam rymować haha!). taki twój mały znak rozpoznawczy :)
    ależ mi się podoba kontrastowy kolor butów do reszty zestawu! cudo :*

    anecia & roses ♥ blog

    OdpowiedzUsuń
  8. Ale fajnie! Tego Ci życzę - żebyś się tam odnalazła ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Pięknie w tym miasteczku <3

    Torebeczka jest cudowna, oglądałam ją niedawno, ale myślałam, że jest większa.

    OdpowiedzUsuń
  10. Miło Cię znów czytać :)
    Norymberga i naszyjnik - mocno czarowne!

    Ściskam mocno.
    Kasia

    OdpowiedzUsuń
  11. Cieszę się że zdecydowałaś się na taki krok. Ja mam to narazie w planach ale jeszcze muszę troszkę pobyć tu na miejscu. Moją przyszłość widzę poza granicami ojczyzny ale to jeszcze nie ten czas... Wyglądasz ślicznie, torebeczka mnie urzekła:)
    Życzę Tobie spełnienia marzeń i osiagnięcia wewnętrznego szczęścia i spokoju*

    OdpowiedzUsuń
  12. wspaniale zdjęcia wspaniałe miejsca! I wszystko to co w tobie uwielbiam- kolory i luz!
    super

    pozdrawiam kochana!
    Ola z Fashiondoll.pl

    OdpowiedzUsuń
  13. zazdroszczę Ci na maksa tej przeprowadzki. miasteczko piękne. a Ty slicznie się prezentujesz w tych plenerach. :) bardzo fajny zestaw, ciekawy, bogaty. podoba mi się bardzo sweter. dodaję do obserwowanych bo chętnie pośledzę Twoje poczynania. buziaki! :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Świetny blog. Nareszcie trafiłam na ( kolejny ) polski dobry blog dla plus size :) Jesteś inspiracją dla wielu dziewczyn, dla mnie też. W sumie od jakiegoś już czasu zastanawiam się nad utworzeniem swojego bloga plus size, ale ciągle się waham, a to za stara (28l.) a to, że nie ma chętnego "fotografa", a to a tamto :( sama nie wiem...
    A.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. DZIĘKUJĘ CI!
      BARDZO MI MIŁO!
      powiem Ci, że ja też się wahałam, ale tak bardzo to polubilam, tj. blogowanie, że już nie ma odwrotu :) fajnie jest mieć dobry sprzęt, tj. fajny obiektyw, ale wiek to jest sprawa naprawdę nieistotna :) są blogerki, które mają po 40 lat i więcej :)
      a dobry blog plus size się przyda :) także... zakladaj bloga i się nie zastanawiaj :) to wciąga! ;) ja też zawsze znajdę argument na "nie", ale prawda jest taka, że trzeba działać... wtedy człowiek jest zadowolony ze swojego zycia, gdy działa :) pozdrowienia :) trzymaj się :)

      Usuń
    2. Dzięki :) a Ty jakiego sprzętu używasz? Może gdzieś o tym pisałaś, ale jeszcze nie zdążyłam przeglądnąć wszystkich postów ;)
      A.

      Usuń
    3. używam CANONA 450D + obiektyw 50mm f/1.8 :) choć czasami używam po prostu podstawowego obiektywu, który dostałam razem z Canonem, korzystam z niego gdy fotografuję szerszy plan, bo ten obiektyw 50mm f/1.8 nie ma funkcji przybliżenia (zoomu), ale za to idealnie nadaje się do portretów.
      pozdrawiam i zapraszam na nowy post :)

      Usuń
  15. świetnie wyglądasz, wiosennie, radośnie :)
    też sobie zamówiłam tę torebkę :)

    OdpowiedzUsuń

  16. Cudne dodatki ;) będę wpadać częściej; ) a tu jak byś chciała mój blog;
    http://fashion-by-ariadna.blogspot.com/?m=0


    OdpowiedzUsuń
  17. torebka jest boska, masz też piękny makijaż :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Gdzieś mi umknął ten post o przeprowadzce. Gratuluję odwagi do tak poważnych zmian. Trzymam kciuki żeby dobrze się Wam żyło w Niemczech. A to taka przeprowadzka już na stałe?
    Poza tym oczywiście fajny zestaw. Ty to umiesz łączyć spódnice ze swetrami, zaś różowe baleriny ożywiają całość.Ślicznie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aguś, wiesz... nie wiem jeszcze, czy ta przeprowadzka to na stałe :)
      okaże się pewnie z czasem :)
      także nie będę wyrokować na razie :)

      Usuń