NOWOŚCI OD YVES ROCHER!

Yves Rocher, moja miłość! O tym wie każdy, kto czyta mojego bloga... Ostatnio wpadło mi w ręce kilka kosmetyków tej firmy, więc od razu zabrałam się do testowania! Dziś przedstawiam Wam te, które pokochałam wieeeeeeelką miłością! :) Przede wszystkim na uwagę zasługują ich wody toaletowe z serii Plaisirs Nature. Mam w posiadaniu wersję waniliową i kokosową, ale są jeszcze dostępne zapachy owocowe, które też zamierzam przetestować. Muszę przyznać, że wąchałam również malinkę i pachnie ona po prostu bosko, sama, czysta malina! 

Przejdźmy teraz do kosmetyków do makijażu. Uwielbiam podkłady z Yves Rocher, muszę przyznać, że mam w posiadaniu aż dwa - matujący i wygładzający. Nigdy nie zawiodłam się na nich. Skuszona kiedyś promocją - zakupiłam owe, i od tamtego czasu nie kupuję już droższych podkładów. Skoro mam dobrą jakość za przystępną cenę - to zawsze wybieram rozwiązanie korzystniejsze finansowo dla mnie! :) Jedynym zastrzeżeniem jest dla mnie troszkę zbyt płynna konsystencja, przyzwyczaiłam się raczej do gęstych, ciężkich podkładów, te są zupełnie inne, bardziej delikatne. Ten fakt nie wpłynął jednak na jakość krycia niedoskonałości na mojej buzi. 

Oprócz tego od marca na sklepowych półkach pojawił się także korektor wygładzająco - rozświetlający- stosuję go do przykrycia małych wyprysków i zakrycia sińców pod oczami - muszę przyznać, że radzi sobie z jednym i z drugim nieźle! Przyszedł do mnie bardzo jasny odcień tegoż korektora i miałam trochę obawy, czy nie jest jednak zbyt jasny, ale, tu zaskoczenie, idealnie wtopił się w skórę twarzy pomimo swojego jasnego odcienia.

No i na koniec kilka słów o słynnym tuszu do rzęs - Sexy Pulp. Dostałam go kiedyś w gratisie do zamówienia (uwielbiam Yves Rocher za to, że zawsze dorzuca jakieś gratisy i prezenty do zakupów, żadna firma, moim zdaniem, nie dba tak o klienta)! Od tamtej pory się z nim nie rozstaje. Choć muszę przyznać, że może nie pogrubia rzęs zbyt mocno - ładnie je za to wydłuża, więc mogę kusić spojrzeniem! :)









































































































































♥ WSZYSTKIE PRODUKTY WAM ŁADNIE PODLINKOWAŁAM! 

♥ naszyjnik - BANGGOOD 

18 komentarze:

  1. Moja siostra ostatnio kupiła sobie wodę brzoskwiniową i strasznie ładnie pachnie.

    OdpowiedzUsuń
  2. korektor mnie ciekawi bo nie miałam, ale uwielbiam te zapachy z yves rocher :)


    pozdrawiam serdecznie
    Marcelka Fashion

    :)

    OdpowiedzUsuń
  3. chyba mam ten tusz do rzęs, musiałabym pogrzebać w zabawkach mojej córeczki, bo go ostatnio nosiła... a nie przyjrzałam się dokładnie napisowi na opakowaniu :P

    OdpowiedzUsuń
  4. świetne rzeczy, patrząc na zdjęcia próbuję sobie wyobrazić zapach tych wód toaletowych ale ni jak się nie da, czas je zakupić :) w sumie nie mam jeszcze nic z yves rocher!

    buziaki :*
    anecia & roses ♥ blog

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetnie wyglądają te kosmetyki!:)) chyba nie skłamię jak napiszę, że nigdy nic tej firmy nie miałam:DD
    Sparkle's World

    OdpowiedzUsuń
  6. Ten tusz także mam i jest rewelacyjny ;) Ach, chyba muszę się przejść do Yves Rochera ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Aż wstyd się przyznać, ale nigdy nie miałam do czynienia z tą marką, chociaż zbiera same pochwały :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. MUSISZ KONIECZNIE WYPRÓBOWAĆ! ICH KOSMETYKI SĄ GENIALNE, RĘCZĘ ZA TO, ŻE CI PRZYPADNĄ DO GUSTU!

      Usuń
  8. Mnie strasznie spodobały się wody toaletowe, wyglądają super na zdjęciu, sądzę że na żywo powalają również zapachem ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Właśnie dorobiłam się owego tuszu - jest super! I też dostałam w prezencie :)

    OdpowiedzUsuń
  10. te wody toaletowe muszą być obłędne!! ♥

    OdpowiedzUsuń
  11. Super, naszyjnik jest prześliczny!<3

    xoxo
    http://monic-dzej.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. bardzo lubię ich produkty ;-)

    OdpowiedzUsuń