WIOSNA, ACH TO TY!

Witajcie! Dzisiaj kolejna porcja zdjęć z Furthu. Piękne Stare Miasto. Kolorowe kamieniczki, klimatyczne, małe uliczki, kameralne, acz urokliwe kafejki. Tak wygląda serce Furth. Moje nowe miejsce, moja nowa inspiracja, nowa energia. A dziś tak pięknie świeci tutaj słońce. Wiosna. Ja i mój fotograf budzimy się do życia. To jest jak przebudzenie z zimowego snu. Mamy jeden cel - działać! Doskwiera mi tylko jedno - tęsknota. Tęsknota za tymi, których zostawiłam w Polsce...











































bluza - FRONTROWSHOP, spódnica - F&F, torebka - BANGGOOD, buty - przydrożny sklepik

26 komentarze:

  1. Piękne masz buty i torebke a miasteczko wygląda na bardzo sympatyczne.

    OdpowiedzUsuń
  2. piękne zdjęcia:) rewelacyjna torebka:) nie powinnaś nosić takich wzorzystych ołówkowych spódnic, ta jest bardzo ładna ale nie pasuje do Twojej figury. Polecam proste spódniczki lub rozszerzane:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. myślę zupełnie na odwrót, jesli chodzi o spódnice :)
      rozszerzane jeszcze bardziej mnie pogrubiają. a ołówkowe spódnice są dobre dla każdego typu figury. myślę, że długość i krój jest jak najbardziej okej, a ze wzorów nie będę rezygnować :) pozdrowienia :)

      Usuń
    2. Tu się zgadzam. Spódniczka jak najbardziej O.K. Dzięki za odp. o obiektywie ;)
      A.

      Usuń
    3. Zupełnie zgadzam się z Dominik. Sama mam szerokie biodra i wiem , ile wpadek zaliczyłam utrzymując się w przekonaniu, że spódnice w kształcie A są dla mnie. Zdecydowanie lepiej wyglądam w prostych i ołówkowych, podobnie jak Dominika ;) i niby dlaczego mamy rezygnować ze wzorów czy kolorów? Kilogramów i tak nic nie odejmie, a na ulicach i tak juz mamy za dużo czarno- szarych ludzi ;p

      Usuń
    4. Ja też się zgadzam, spódniczka bardzo ładnie leży:) Mi się bardzo stylizacja podoba.

      Usuń
  3. Wyglądasz kobieco i fajnie, że nie boisz się podkreślać kształtów!:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękne miejsce. Słońca zazdroszczę. :) I Ty piękna w tym wszystkim. :)

    OdpowiedzUsuń
  5. fajna, radosna stylizacja:-) nie zmieniaj swojego niepowtarzalnego stylu pod wplywem nowej rzeczywistosci:-) tesknota kiedys minie, choc pewnie to troche potrwa 8u mnie trwalo Cale 7 lat):-/ najwazniejsze, ze nie jestes sama i masz wsparcie swojego prywatnego fotogrfa:-) to jest bezcenne:-) pozdrawiam z balsthalowych gor, kasia

    OdpowiedzUsuń
  6. jesteś mistrzynią łączenia midi spódnic z bluzami czy swetrami. Zdecydowanie. Sama bym wskoczyła w ten zestaw!! ;)
    Te małe uliczki mnie zachwycają! ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Cudowne miejsce, mam nadzieję, że poradzisz sobie z tęsknotą, chociaż w takim miejscu to pewnie nie będzie tak trudno jak się wydaje ;) Pozdrawiam, Madlen

    OdpowiedzUsuń
  8. bluza z numerem i ćwiekami? tyle dobrego w jednej rzeczy! ta torebka jest tak prześliczna, zawsze myślałam, że furorę z motywem sowy robi jedynie naszyjnik a tu proszę, torebka też wygląda niesamowicie :) ostatnio wręcz uwielbiam używać angielskiego słówka, którym mogę określić również tę stylizację "breathtaking" ♥
    tak ci zazdroszczę i cieszę się z twojego szczęścia! wierzę, że nowe miejsce pozwoli tobie i twojemu chłopakowi na rozwijanie pasji i spełnianie marzeń, wyznaczonych celów! miasto wygląda niesamowicie, ja mam swoje ulubione również po zachodniej granicy, to bad oldesloe niedaleko lubecka i hamburga. tak jak twoje, jest pełne małych uliczek, kafejek na starówce! coś niesamowitego, myślę że i ja w takim otoczeniu odnalazłabym szczęście :)
    w ogóle przez cały czas czytając tego posta i pisząc komentarz nucę sobie piosenkę 'wiosna, ach to ty' hm... grechuty? haha, już kończę bo muszę zostawić trochę siły na poniedziałek, matura próbna ustna z polskiego. oj, żebym tam była taka rozmowna!

    ps rozpłynęłam się patrząc na pierwsze zdjęcie!

    anecia & roses ♥ blog

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aneciu, kochana jesteś! taka krejzolka pozytywna! ♥

      Usuń
  9. Pisałam to już wielokrotnie- ten fason spódniczek jest dla Ciebie stworzony. Przepięknie podkreśla kobiece kształty :)
    Buziaki! :*

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetny blog! I bardzo pozytywny ! <3
    Na pewno będę odwiedzać Cię częściej ;)
    Oczywiście obserwuję , i liczę na rewanż ;)
    Serdecznie zapraszam do siebie , mam nadzieję że Ci się spodoba ;)
    http://goldxcherriex.blogspot.com/
    Pozdrawiam Kochana <3

    OdpowiedzUsuń
  11. Piękne to Twoje nowe miasteczko. Ale Niemcy mają jakiś specjalny talent i prawie wszystkie ich miasteczka są urokliwe :)
    Ślicznie wyglądasz :)

    OdpowiedzUsuń
  12. W tak pięknym miejscu to aklimatyzacja będzie łatwiejsza...a tęsknota...no cóż...jest internet,tel, więc jakieś sposoby żeby sobie z tym poradzić masz.Najważniejsze żebyś znalazła swoje miejsce na ziemi...a Ty masz to szczęście że jest z Tobą bliska Ci osoba :)! Więc życzę Ci kochana żeby to było Twoje miejsce na ziemi i żebyś była szczęśliwa :). Buziaki

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję Monia!
      z całego serca dziękuję!

      Usuń
  13. świetne zdjęcia :)
    sweterek jest rewelacyjny
    pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  14. torebeczka jets przeslodka :)

    OdpowiedzUsuń
  15. CUDOWNA WIOSNA! WSPANIAŁA TY
    pozdrawiam serdecznie:*:*
    Ola z Fashiondoll.pl

    OdpowiedzUsuń