CAŁA W KWIATACH

Dzisiaj na blogu małe podsumowanie, wczoraj minął rok odkąd pojawił się tutaj pierwszy wpis. Patrząc na stare zdjęcia uświadamiam sobie, że bardzo się zmieniłam. Nie tylko fizycznie, ale i psychicznie. To był fajny rok. Z modowych sukcesów najmilej wspominam obszerny wywiad dla gazety Superlinia, oraz wywiad dla poznańskiej telewizji - ONTV! Moim największym osiągnięciem jesteście także wy, czytelnicy! :) Dziękuję za każdy komentarz i za każdą wiadomość mailową od Was! Przesyłam Wam ogrom uśmiechu i wsparcia, zwłaszcza moim plussajzką! Kiedy dopadają mnie chwile zwątpienia, czy moja przeprowadzka za granicę ma sens, kiedy dopada mnie tęsknota za Polską, wchodzę właśnie tutaj, na tego bloga. To taka moja mała odskocznia od wszystkiego. I muszę przyznać, że z mojej potrzeby dawania ludziom zrodziła się także potrzeba brania od ludzi. Także "biorę" sobie te wszystkie miłe słowa od Was... i pędzę do przodu! :)
PRZESYŁAM BUZIAKI DLA WSZYSTKICH!













































































































28 komentarze:

  1. to już doprawdy rok? ale zleciało! jesteś wspaniała, każda twoja stylizacja pozwala i mi uwierzyć w siebie! jesteś piękna, mądra i bardzo się cieszę, że blogujesz!
    tyyyyle kwiatów! teraz cieplejsze dni muszą nadejść :D

    potrzebuję twojej pomocy w 'bitwie stylistów', szczegóły na blogu!
    anecia & roses ♥ blog 

    OdpowiedzUsuń
  2. Ale cudownie, wiosennie i kwiatowo :) Piękna torebka :)
    Pozdrawiam/ MojeMalinoweLove

    OdpowiedzUsuń
  3. śliczna torebka
    i piękne kwieciste zdjęcia :)

    pozdrawiam serdecznie
    Marcelka Fashion
    :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Gratuluję pierwszego roku blogowego i życzę mnóstwa pomysłów na kolejne posty! :)

    Torebkę to bym Ci mogła zabrać, razem z tą marynareczką. Reszta w czerni i miałabym w końcu jakiś reprezentatywny outfit :))

    OdpowiedzUsuń
  5. wow! niezły kwiatowy szał! :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Super:) A tak poza tym rewelacyjny blog .

    OdpowiedzUsuń
  7. Powiem, zupełnie szczerze :) Cieszę się, że natknęłam się na Twojego bloga. Na zdjęciach nie jest następny szkielet do kolekcji tylko kobieta bardziej krąglejsza. Jak widać modnie, a przede wszystkim estetycznie może się ubrać każdy. Fajnie, bardzo fajnie będę częściej zaglądać :) i życzę powodzenia!

    Również prowadzę bloga.. z modą dziecięcą, głównie sh :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Jak dla mnie, nieco za dużo kwiatków ;) wolałabym jednolitą spódnicę, albo jednolity żakiet ;) Niemniej, zakochałam się w torebce <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dla mnie też za dużo kwiatów. marynarka i korale super, ale spódnica mi się nie podoba ani w zestawie ani osobno. długość niedobra, skraca nogi. torebka może i fajna ale nie pasuje do sylizacji

      Usuń
  9. za dużo motywów kwiatowych

    zapraszam http://iamemilia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Śliczne zdjęcia ale jak dla mnie to kwiaty cię pogrubiają i nie zrozum tego obraźliwie ale dla mnie tak to widać
    claire-claaire.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. piękne połączenie kwiatów! I dopełnienie ich różem! ;)
    Cieszę się, że tu jesteś, ja z dużą niecierpliwością zawsze tupię nóżkami - kiedy nowy post! ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Gratulację i powodzenia w dalszej drodze. Zdjęcia mnie zachwyciły ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. Wow, cudownie:) Sliczna kolorystyka;)

    OdpowiedzUsuń
  14. Gratuluję pierwszej blogowej rocznicy!

    Fajny kwiecisty zestaw! :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Hej, hej :) Tak sobie czytam powyższe komentarze... Mnie się stylizacja podoba i uważam, że Ci pasuje, jest zdecydowanie TWOJA, w TWOIM stylu, prezentuje TWOJĄ osobowość. Czy pogrubia? Gdy pierwszy raz zobaczyłam zdjęcia, zwróciłam uwagę nie na krągłości (które Ci pasują), lecz na kwiaty, których jest naprawdę sporo, ale które nie wywołują u mnie uczucia przesytu. :) + za odwagę!
    Ujawniłam się tym komentarzen:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. hej, dziękuję za komentarz, taki miły!
      powiedz mi, jak mogę się dostać na Twojego bloga? :)

      Usuń
    2. Nie mam bloga :) Ale za to czytam cudze hehe. No i to ja napisałam do Ciebie na maila w sprawie wyjazdu hihi

      Usuń
  16. Jakby to ująć... cokolwiek na siebie ubierzesz wygląda na Tobie meeeegaaaa słodko :*

    OdpowiedzUsuń
  17. Od jakiegoś czasu Cie podglądam i jestem zafascynowana Twoją zabawą fakturami i kolorami! Jest naprawdę fajnie. Sama dopiero zaczynam blogować, ale już wiem, że do Ciebie będę często zaglądać.

    OdpowiedzUsuń
  18. Obejrzalam pare postow i moim zdaniem masz zly rozmiar stanika.

    Jesli chodzi o te stylizacje- jestem na nie pod niestety kazdym wzgledem. Spodnica ma niesamowicie niekorzystna dlugosc, nie umiem sobie wyobrazic na kim by dobrze wygladala.

    Jestem ciekawa jak wygladalabys w spietych wlosach, wydaje mi sie ze b.ladnie

    OdpowiedzUsuń
  19. Świetny post i zdjęcia ; )
    Zapraszam również do mnie - http://xgabbi.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń