KILKA SŁÓW O PIELĘGNACJI WŁOSÓW

W-I-O-S-N-A! PANI WIOSNA RADOSNA! Nareszcie z nami! Tak naprawdę, to chcę Wam dziś poopowiadać trochę o pielęgnacji włosów kręconych, ale nie mogłam nie wykorzystać tego pięknego, wiosennego tła do robienia zdjęć. Ostatnio spacerowaliśmy sobie z moim fotografem po naszym miasteczku... i dotarliśmy do przepięknego ogrodu. RÓŻE, TULIPANY, NIEZAPOMINAJKI, tajemnicze alejki... CUDOWNE MIEJSCE! ACH...
No, ale wróćmy do głównego tematu tego wpisu :) 
Pielęgnacja włosów kręconych to trudne zadanie. Największy problemem jest rozczesywanie. O tak, to moja zmora. Dlatego oprócz odżywek stosuję także szampony przeznaczone do mojego typu włosów. Szampony odbudowujące i ułatwiające rozczesywanie towarzyszą mi zawsze i są w mojej łazience stałymi bywalcami. Całym sercem mogę Wam polecić szampony i odżywki z Yves Rocher. Szampon ułatwiający rozczesywanie z wyciągiem z lipy - cudo! Nie muszę się już martwić o niesforne włosy, które nie chcą się rozplątać. Czasami moje włosy były tak splątane, że musiałam je sobie wyrywać. Stosując ten szamon z Yves Rocher zauważyłam znaczną poprawę. Od czasu do czasu stosuję też szampon z olejkiem jojoba, muszę przyznać, że pachnie on niesamowicie, ale także jego działanie jest godne polecenia! :) Idealny do włosów suchych i kręconych. Sprawił, że moje włosy są mocniejsze, a przede wszystkim błyszczące i gładkie! No i mój hit wśród odżywek - odżywka z wyciągiem z baobabu, przeznaczona do włosów kręconych. Dziewczyny, NAPRAWDĘ, cudownie ona skręca włosy. Polecam Wam ją gorąco. Ja kiedyś dość często prostowałam włosy (żałuję tego bardzo). Częste zabiegi prostujące włosy sprawiały, że stawały się one po prostu coraz bardziej proste, a moje (niegdyś) loki przypominały sianko i nie kręciły się tak już kiedyś. Jeśli macie ten sam problem co ja, sięgnijcie po tę odżywkę! A może któraś z Was już próbowała te produkty? Jakie są Wasze opinie na ich temat? Chętnie posłucham! :)


















































































































































 Buziaki, i wiosenne pozdrowienia!

28 komentarze:

  1. jak wiosennie, oglądając zdjęcia nie mogłam się skupić na kosmetykach!
    moje włosy są proste ale przez to, że myję je codziennie przed snem i kładę się z mokrymi, rano wstaję z szopą na głowie! dlatego codziennie rano prostuję włosy- tak wiem, to źle! teraz, kiedy są trochę dłuższe staram się na noc zaplatać 2-3 warkocze i rano mam falowane :)
    jeezu, to zabrzmiało jak wypowiedź z trudnych spraw!

    z tego co tutaj piszesz widzę, że dobrze się czujecie w nowym miejscu! tak bardzo wam zazdroszczę :)

    anecia & roses ♥ blog

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. aaaa serdecznie zapraszam cię na 2 ostanie posty- nowy outift oraz 50 faktów o mnie :)

      Usuń
    2. wiem, że masz nowe posty! wiem! widziałam :) jutro z samego rana jestem u Ciebie! ;))))))))))

      Usuń
  2. Z takiej pogodny aż żal nie skorzystać, zdjęcia są piękne. Co do kosmetyków to bardzo lubię szampony i odżywki tej filmy dostosowane do moich włosów.

    OdpowiedzUsuń
  3. Ale cudownie wiosenne zdjęcia. Produkty z YR sama uwielbiam ;)) Szampony i odżywki są extra.
    Pozdrawiam cieplutko ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. piękna fotografia

    http://iamemilia.blogspot.com/-zapraszam

    OdpowiedzUsuń
  5. Jest ogromna różnica pomiędzy włosami kręconymi a falowanymi. Ty masz lekko falowane,więc nie powinnaś na siłę mówić o ich skręcie,czy niesforności

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. a czy włosy falowane nie mogą być niesforne? czy odzywka do włosów kręconych nie posłuży też do włosów falowanych? nigdy jeszcze nie widziałam odzywek z tej samej serii do włosów falowanych i kręconych osobno. i co najważniejsze - przeczytaj wpis jeszcze raz. wcześniej dużo prostowałam włosy, a przez to ich skręt bardzo się osłabił. dlatego stosuję tą odzywkę do włosów kręconych, by włosy kręciły się tak jak kiedyś.
      a poza tym... "nie powinnaś" bla bla bla. skąd Ty wiesz, co ja powinnam? zajmij się sobą, proszę :)

      Usuń
  6. Bardzo fajny post :) Nigdy wczesniej nie slyszalam o tych produktach ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. piekne zdjecia Kochana! kiedys uzywalam ale teraz mam tylko rzeczy od fryzjera :)

    OdpowiedzUsuń
  8. jak ja bym chciała mieć kręcone włosy! ;c ale jeżeli chodzi o Yves Rocher, to od 5 miesięcy używam olejku Hair Repair z wyciągiem z ziaren jojoba i po pierwszym miesiącu stosowania zauważyłam wielką poprawę moich włosów

    OdpowiedzUsuń
  9. ja stosuje aktualnie Pilomaxa i jestem mega zadowolona :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Z szamponami Yves Rocher nie mam za dobrych wspomnień, ale mam w planach dać im jeszcze jedną szansę. Są ostatnio w dobrych cenach, więc tym lepiej dla mnie :)
    Zapytać Cię muszę jednak o obiektyw jakim robisz zdjęcia. Myślę, że nie jest to 18-55, a jeżeli jest to czy potęgujesz efekt w photoshopie? Ja swoim standardowym obiektywem jestem w stanie osiągnąć dobrą głębię (nie patrz na zdjęcia z bloga, domowe się nie liczą ;)), ale Twoje mają to coś.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. hejka :) mój obiektyw to 50 mm f/1.8 :)
      efekt potęguję troszkę, ale nie w photoshopie, ale w zwykłym programie dostępnym w necie, mianowicie photoscape :)
      poprawiam kontrast, czasami nasycenie.
      pozdrowienia :)

      Usuń
    2. Tak przemyślałam na spokojnie później i doszłam do wniosku, że to musi być stałoogniskowy obiektyw. Sama chce taki kupić i super, że tyle można z niego wyciągnąć! :))
      W Photoscape próbowałam coś robić, ale nie.. nie mam nerwów do internetów :P

      Usuń
  11. DOMINIKO! Jak zawsze wspaniałe zdjęcia!! wiosnaaa
    pozdrawiam:*
    Ola

    OdpowiedzUsuń
  12. Hej imienniczko świetna recenzja i bardzo udane zdjęcia :) Pozdrawiam i zapraszam do siebie może Ci się spodoba i zaobserwujesz ?
    https://www.facebook.com/dreaomofparadisebydomi
    dreamofparadisebydomi.blogspot.com
    http://instagram.com/dreamofparadisebydomi

    OdpowiedzUsuń
  13. ile Ty ważysz dziewczyno???

    OdpowiedzUsuń
  14. Bardzo mnie zachęciłaś tymi szamponami - moje włosy są do Twoich dość podobne i wiesz co?????????? Nie ma tego szamponu i odżywki w niemieckim Yves Rocher :,(

    OdpowiedzUsuń
  15. Osobiście używam produktów Yves Rocher już od wielu lat. Szampony i odżywki - rewelacja! Polecam również kremy, tusz do rzęs i żele pod prysznic (podczas mycia i długo po w łazience unosi się piękny zapach- mój ulubiony to pomarańczowy ). Mają też szampon przeciw wypadaniu włosów- moja mama stosuje go około pół roku i włosy niesamowicie jej się zagęściły a na szczotce prawie nic nie zostaje! Ahhh no i z doświadczenia powiem, że fajniejsze promocje i prezenty przy zamówieniach wysyłkowych.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. jesli chodzi o kremy to uwielbiam ich kremy do rąk i te delikatne, nawilżające do twarzy :)
      muszę poszukać tego szamponu przeciw wypadaniu włosów! ;>
      jest tak jak mówisz, jeśli chodzi o rabaty i promocje, w Polsce korzystałam właśnie raczej ze strony internetowej przy zamówieniach niż poprzez sklep stacjonarny... :)
      dziękuję Ci bardzo za komentarz :)

      Usuń
    2. nie ma za co :) Takie blogi czyta się z przyjemnością :)
      wysyłam linka do szamponu http://www.yves-rocher.pl/szampon_stymulujacy_przeciw_wypadaniu_wlosow

      Pozdrawiam :)

      Usuń
    3. bardzo Ci dziękuję :) a szampon na pewno wypróbuję :) pozdrowienia :)

      Usuń
  16. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  17. Jak już o włosach mowa, dobrze jest pić skrzyp i pokrzywę na nie :) u mnie po miesiącu były efekty - mniej wypadają, grubsze i ładniejsze w wyglądzie. W porównaniu z dobrymi kosmetykami do włosów efekt jest bardzo fajny :)

    OdpowiedzUsuń