TO I OWO(C) :)

Za nami kilka leniwych dni. Wprawdzie nasze święta nie były aż tak bardzo tradycyjne, wszak spędzaliśmy je za granicą, ale było bardzo sympatycznie, gdyż odwiedziła nas rodzina. Lany poniedziałek spędziliśmy jednak już tylko we dwójkę paląc zapachowe świece i pijąc owocowe herbatki. Codziennie pijemy bardzo dużo herbaty owocowej, każdy z nas co najmniej dwa kubki :) Owocowa herbatka z odrobiną cukru dobra na wszystko :) Patrzę przez okno, a widok za nim przypomina mi o tym, że mamy już stuprocentową wiosnę! Piękna pogoda, kolorowe kwiaty, warzywa, owoce... Słońce sprawia, że odkrywam w sobie nowe pokłady energii... :) W głowie ciągle odtwarzam najbardziej pozytywna piosenkę ostatnich miesięcy - "Happy" Pharella. Przyznam się, że czasami mam ochotę nakręcić swój własny "happy teledysk" do tej piosenki! :)
Tak miło, leniwie, beztrosko płyną kolejne dni...























































Zdjęcia: Dominika Borowiak i Marek Grzymski


12 komentarze:

  1. Sama rzadko sięgam po owocowe herbatki za to bardzo lubię zieloną i białą aromatyzowaną herbatę.

    OdpowiedzUsuń
  2. mi widok za oknem przypomina tylko maturę ;c
    yankee candle! <3 uwielbiam zapach pudru dla niemowlaków, nie wiem czemu :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja co prawda częściej sięgam po herbatki ziołowe, niż owocowe, ale pyszną malinową od czasu do czasu nie pogardzę! Za to swieczki uwielbiam! Ostatnimi dniami do bólu palę Bahama Breeze z YC. Nie wiem, czy próbowałaś, ale mnie powalił na kolana! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. nie próbowałam właśnie... nie namierzyłam jeszcze sklepu yankee candle tutaj! ale muszę to nadrobić :)

      Usuń
  4. KOCHAM
    ♥ ♥ ♥
    całusy z Gdyni:*
    Ola

    OdpowiedzUsuń
  5. ja ostatnio staram się jeden z kubków kawy zastępować herbatami owocowymi ;d

    OdpowiedzUsuń
  6. o tej porze roku rzadko siegam po herbate przerzucilam sie wode z cytryna :)

    OdpowiedzUsuń
  7. uwielbiam herbaty owocowe, mam ich pełną szafkę i nie raz otwierając ją któraś mi spada na głowę :)

    OdpowiedzUsuń
  8. uwielbiam owocowe herbatki w szczegolnosci malinową;))


    Sparkle's World

    OdpowiedzUsuń