DMUCHAWCE, LATAWCE, WIATR...

Spacerowa niedziela za nami. Pogoda nas rozpieszcza. Nie można jej nie wykorzystać, zwłaszcza, że praktycznie tuż obok nas jest przepiękny park. Czekam na moment aż zakwitną w nim róże. Myślę, że wtedy jeszcze bardziej mnie on zauroczy... :) Dziś udało nam się spotkać w parku Panią Wiewiórkę... :) Niestety, dość szybko czmychnęła :) Potem wróciliśmy do domu i "Dominimini" (tak pieszczotliwie nazywa mnie mój chłopak) zrobiła obiad :) Taka zwykła, codzienna egzystencja, a jednak czuję się jakoś tak... po prostu fajnie :) Zdradzę Wam, że nasz wyjazd sprawił, że zamieszkałam wreszcie ze swoim mężczyzną :) I nie sądziłam, że ta decyzja sprawi, że będzie między nami tylko lepiej i lepiej :) Nie wiem, czy to ta pogoda tak na mnie działa, czy to miejsce, czy to po prostu miłość... ale mam ochotę się ciągle szeroko uśmiechać :) Także łapcie pozytywne wibracje, hihi :) Do następnego!
































42 komentarze:

  1. pięknie, kwiatowo i wiosennie:)

    OdpowiedzUsuń
  2. super :D Zapraszam do mnie chodź tematyka inna :D http://moniczapicza.blogspot.com/#_=_
    Fotogeniczna jesteś :D

    OdpowiedzUsuń
  3. wiem, wiem powtarzam to setny raz ale tak ci zazdroszczę! nowego miejsca, energii, miłości! ale cieszę się twoim, waszym szczęściem! :) czy to bluzka czy sukienka? jest boska! nie wspominając o zdjęciach, gratulacje dla pana fotografa za wspaniałe oko :D
    skoro już się tak troszkę podlizałam to mogę was prosić o trzymanie kciuków jutro? o 9 zaczynam polski pisemny! :*

    całusy!
    anecia & roses ♥ blog 

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. szkoda tylko, że mój facet nie chce się pokazać u mnie na blogu :)
      trzymałam kciuki za polski, mam nadzieję, że dobrze poszło ;**
      a odnośnie pytanie czy to sukienka - nie to bluzka + spódnica :)
      buziaki ;**

      Usuń
    2. te wzorki mnie zmyliły :)

      pisemne z polskiego i matematyki- teraz zostało mi tylko modlić się o conajmniej 30%, poszło mi bardzo średnio. ale cóż, muszę poczekać na wyniki. angielski oczywiście poszedł mi bardzo dobrze, mam może 3-4 błędy. jutro mam ustną z angielskiego a we wtorek polski- tego obawiam się najbardziej. ale nie umiem się za długo martwić, jestem raczej pozytywnie nastawiona do życia i do wyników :)

      Usuń
  4. Przepięknie :) Lubię te kwiatowe motywy u Ciebie :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetnie zestawiłaś wzory, wyglądasz genialnie!

    W wolnej chwili zapraszam na post:
    http://alanja.blogspot.com/2014/05/lovelyshoesnet.html

    OdpowiedzUsuń
  6. na pewno to przede wszystkim milosc sprawia, ze jestes tak piekna i szczesliwa i promienna:-) ale miejsce pewnie tez ma znaczenie:-) fajnie, ze mozecie doswiadczyc tego razem, rozpoczac cos wspolnie w nowej rzeczywistosci. pozdrawiam serdecznie z balsthalowych gor, kasia:-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję Kasiu za komentarz :)
      to prawda, to wspaniałe, że możemy razem doświadczać nowej rzeczywistości... która nie jest aż tak przerażająca, jak nam się na początku wydawało :)
      pozdrowienia dla Ciebie! :)

      Usuń
  7. Bardzo podoba mi się Twoja spódniczka :))

    OdpowiedzUsuń
  8. fajne fotki, na łonie natury:)w plenerze zdjęcia są najfajniejsze

    OdpowiedzUsuń
  9. Zakochana! <3

    Życzę Ci z całego serduszka, żebyś zawsze była taka szczęśliwa, radosna, uśmiechnięta i piękna, jak teraz :*

    OdpowiedzUsuń
  10. Pięknie wyglądasz i piękne wzory. Gratuluję tak jakby nowej drogi w życiu (zamieszkanie z mężczyzną). Cieszę się, że teraz miedzy Wami wszystko stało sie o wiele lepsze :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Prześliczne fotki :) No i dużo szczęścia Kochana :) Promieniejesz!!

    OdpowiedzUsuń
  12. Kwiaty, kolory, pozytywna energia!!! Uwielbiam twoją zabawę modą!

    OdpowiedzUsuń
  13. bardzo piękne wiosenne zdjęcia jak i Twoja stylizacja :) super kwiatowy motyw ;-)

    OdpowiedzUsuń
  14. dmuchawce.. pierwsze z czym mi się kojarzy na katar i kichanie :( masz śliczny uśmiech ♥ zapraszam do mnie (:

    OdpowiedzUsuń
  15. A ja Ci zazdrosze:) Tego ze tak akceptuejsz siebie mimo pelniejszych kształtów. Ja mam 164, ważę 58 kg czyli tragedii nie ma, a nie potrafie zaakceptować swojego ciała. Mam kochającego mężczyzne, któe twierdzi ze jestem idealna, a ja wciąż wstydzę, się przed nim rozebrać, z powodu fałdki tu, fałdki tam, szerokich bioder, wielkiego tyłka:( Podejrzewam, że ty nie masz kompleksów na swoim punkcie także w sypialni? Jak to robisz?:(

    OdpowiedzUsuń
  16. hej :) powiem Ci tak - przed innymi rzeczywiście może wstydzę się rozbierać, ale przed facetem nie - on nigdy mnie nie skrytykował, nie wyśmiał, czy coś takiego. przed nim nie mam oporów i na przekór wszystkiemu potrafię chodzić pół dnia w samych majtkach po domu :) wiem, że mam duże uda, fałdki, itp - ale przy nim nauczyłam się je jakoś tam akceptować :) spróbuj się przełamać i nie koncentruj się cały czas na swoim ciele - ciesz się chwilą spędzoną z nim!
    pozdrowienia :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Jaka boska spódniczka!!!! Ejjjj a my z moim Polanem juz 2 miesiace na swoim <3 jakie to jest cudowne!!!!! powiedz mi jak Ci idzie gotowanie :DDD bo mi juz zaczyna brakowac pomysłów :DDDD

    OdpowiedzUsuń
  18. Odważne połączenie wzorów- ale Tobie pasuje:)
    Ja na wiosnę zawsze szaleję za kwiatowymi motywami, ahh aż kusi, żeby samemu jakąś swoją stylizację zaprezentować, choć mój blog nie na ten temat zupełnie :)

    OdpowiedzUsuń
  19. rewelacyjny zestaw, bardzo ładnie Ci w nim :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Fantastyczna spódnica! W połączeniu z balerinami w soczystym kolorze naprawdę robi wrażenie!

    OdpowiedzUsuń
  21. pewnie, że warto zaprezentować swoją stylizację, a nóż Ci się spodoba i będziesz to robić częściej ;>

    OdpowiedzUsuń
  22. Urocza i bardzo wiosenna, kwiatowa stylizacja;D
    Pozdrawiam
    monic-dzej.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  23. U ciebie jak zawsze kolorowo i fajnie :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Zawsze świetnie łączysz ze sobą różne motywy. Lubię te twoje kolorowe stylizacje.

    OdpowiedzUsuń
  25. Hej hej, po miesiącu wracam - i widzę, że mam mnóstwo do nadrobienia! Mój wzrok przykuła torebka - jest przesłodka. Poza tym ten odcień fioletu jest miły dla oka :D Ja planuję zamieszkać z moim facetem razem od października, ale szczerze mówiąc trochę się boję.
    Powodzenia i szczęścia!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. zamieszkanie razem - no tak, to jest wielki sprawdzian, pewnego rodzaju próba :) ale jeśli jest miłość i szacunek, wszystko się uda :) powodzenia!

      Usuń
  26. Wiesz co, przeglądam Twojego bloga i muszę stwierdzić, że jesteś przesympatyczną osobą :) Ogromny pozytywizm bije od Ciebie! Oby więcej takich ludzi wokół Nas!
    Ściskam i życzę powodzenia,
    Ja dopiero zaczynam swoją podróż - zwaną blogowaniem :)
    http://plotkarra.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  27. Świetny blog, z ogromną łatwością piszesz o sobie i pieknie wyglądasz na zdjęciach 'let's go color'- idealna nazwa :) Pozdrawiam, w wolnej chwili zerknij na mój kiełkujący dopiero blog :) http://ladyplus.crazylife.pl/
    Życzę powodzenia w dalszym blogowaniu :) Jesteś super!
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  28. ale pozytywny wpis! Świetna spódnica :)

    pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
  29. Witamy !
    Zapraszamy na naszego fanpage Urban Noises (https://www.facebook.com/pages/Urban-Noises/1421225148133161?ref_type=bookmark) oraz na naszego bloga. Do końca lipca wszystkie koszulki w cenie 59 PLN. Niebawem konkurs, w którym do wygrania będzie jeden z t-shirtów z najnowszej kolekcji Black&White ;)

    Pozdrawiamy i zapraszamy do polubienia naszego FANPAGE, dzięki któremu będziecie na bieżąco z wszystkimi informacjami :)

    OdpowiedzUsuń