ZUPA WARZYWNA, ZAPRASZAMY NA OBIAD!

Witajcie moi drodzy! Dziś niestandardowy post, ale jak widzicie, postów lifestylowych pojawia się tutaj coraz więcej. Dzieje się tak głównie dlatego, że ja też uwielbiam czasem stanąć za obiektywem, a nie przed i robić zdjęcia. Dziś zapraszam Was na dietetyczną zupę warzywną na bazie marchewki, fasolki, brokułów, kalafiora, ziemniaczków... :) Aby zupa była bardziej sycąca dodałam do niej ryż. Mój ukochany o tej zupie wypowiedział się w jeden sposób: "była pyszna" :)

Zupa warzywna z ryżem, sposób przygotowania; wszystkie warzywa myjemy, obieramy i kroimy w kostkę, plasterki, lub jak tylko chcecie. W garnku gotujemy wodę i piersi z kurczaka, wrzucamy do wody wszystkie warzywa. Gotujemy, aż zmiękną. Doprawiamy do smaku; pieprzem, solą, vegetą. Ja dodałam także odrobinę ziół prowansalskich. Jeśli chodzi o ryż, to gotowałam go w osobnym garnku, a później połączyłam go z zupą.

A wy co ostatnio serwujecie na obiad? :)













14 komentarze:

  1. kolorowy zawrot glowy:-) ostatnio zajadamy sie szparagami. a zupa jarzynowa z nimi w roli glownej - mniam:-):-):-) zainspirowalas mnie:-) lece do garow:-) sciskam, znajoma kasia;-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. u mnie w tygodniu na pewno będzie kalafiorowa lub brokułowa z makaronem! moje ulubione! a szparagi, mmmm, mniam!

      Usuń
  2. też chyba zrobię wreszcie zupę, bo Twoja wydaje się prosta w przygotowaniu. a akurat zup kompletnie nie umiem robić i nigdy wcześniej nie robiłam. a skoro Ukochanemu smakowało, to dobry prognostyk, że mojemu też posmakuje. ;)
    pozdrawiam.
    http://poprostumadusia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetnie wygląda zupa :) U mnie ostatnio gotowany kurczak i warzywa. Czyli w sumie podobnie jak u Ciebie tylko bez wody pomiędzy ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Wygląda pysznie i jak ukochany tak powiedział to tak musi być :)
    No i najważniejsze ,że nie udało Ci się usłyszeć ,że "zupa była za słona" ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. o jak pieknie! zdrowo , lekko i pożywnie:) u mnie też rzuciły się na tapetę właśnie takie delikatne dania:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Mmm...narobiłaś mi ochotę na taką zupkę :) chyba jutro zrobię :)

    OdpowiedzUsuń
  7. o jacie, jak ja dawno nie jadłam domowej warzywnej! Boziu, ale mam ochotę ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. rewelacja, aż mi ślinka cieknie! ja uwielbiam taką jarzynówkę ale tylko wtedy, kiedy robi ją moja mama. wtedy wyjadam ją z gara dosłownie! :)
    a ja ostatnio często robię zapiekankę z makaronu, kiełbasy podsmażanej, warzyw na patelni, sosu czosnkowego i sera. może kiedyś i ja udostępnię na moim blogu taki przepis :D
    aa i miło nam w końcu zobaczyć pana fotografa, pozdrawiam!

    anecia & roses ♥ blog 

    OdpowiedzUsuń
  9. Mmmmm mniam !!! Wygląda smacznie, właśnie dziś zrobię taką zupkę na obiad :)
    Pozdrawiam cieplutko :)))

    http://fashionbymegii.blogspot.de/

    OdpowiedzUsuń
  10. mmmm.... ale pyszności :) Polecam również zupę pizza, bądź ja ją nazywam "śmietnik" - wymyślona przez moją teściową, papryczka, pomidorki, pieczarki, odrobina koncentratu pomidorowego, trochę kapustki, cebuli, pora - można wrzucić wszystko co ma się pod ręką;)
    Już wiem co zrobię w najbliższym czasie na obiad, dziękuję za inspirację! :)
    http://plotkarra.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. śmietnik kojarzy mi się ze śmieciowym jedzeniem, a przecież warzywa nie są śmieciowe! ale Twój przepis brzmi równie pysznie :)

      Usuń

  11. after I saw and read your article so much knowledge as I can for that I say many thanks for the information you have shared at least other people do not know

    success

    Obat kanker payudara yang sudah pecah dan parah

    OdpowiedzUsuń