FOTOPRZYGODA Z FüRTHEM!

Dziś przychodzę do Was ze zdjęciami, które robiliśmy zwiedzając nasz klimatyczny Fürth :) Chciałam mieć pamiątkę po tym miejscu, dlatego wybraliśmy się na długi spacer, który zaowocował w poniższe fotografie. Sam Fürth leży w Bawarii, razem z Norymbergą i Erlangen tworzy trójmiasto frankońskie. Symbolem Fürthu jest koniczynka :) Najbardziej urzekły mnie tutejsze kamienice. Bardzo wysokie, z dużą ilością wieżyczek :) Mieszkamy w takowej, mamy piękny widok z okna! :)




















































Powyżej moja ulubiona ulica Schwabacher, a w tle piękny Ratusz! Ulica pełna jest kawiarenek, restauracji i wystaw sklepowych. Uwielbiam się nią przechadzać, bo zawsze tętni życiem! Zresztą, widzę ją codziennie, bo nasz widok z okna prowadzi właśnie na ta ulicę :)























Budynek teatru zrobił na mnie ogromne wrażenie. 




























Fürth - ciąg dalszy... Podziwianie wystaw sklepowych - uwielbiam to!






















































W Fürth znajduje się także piękny park. O tej porze roku kwitną w nim róże, muszę przyznać, że czekałam na to bardzo, aż wreszcie będą kwitły i doczekałam się. Można się tutaj niesamowicie zrelaksować.
 Park zawsze jest pełen ludzi.


































































W samym środku parku schowany jest także ewangelicki kościółek :) Ostatnio widzieliśmy młodą parę,  która tuż po ceremonii ślubnej robiła sobie sesję ślubną razem z całą rodziną w tymże parku, niezapomniany widok!























Moje ulubione, niezwykle klimatyczne kino Babylon. W środku jest także urocza kawiarenka! Co ciekawe, grają tutaj także polskie filmy - ostatnio np.był tutaj wyświetlany film "Ida" :)

W Fürth znajduje się także PRZEPIĘKNY Stary Rynek - pisałam o nim już tutaj i tutaj :) Jeśli macie ochotę na dalszą fotoprzygodę z Fürthem, to zapraszam do oglądania pozostałych wpisów :)
Mam nadzieję, że mieliście dziś udany dzień :)
ŚLEMY POZDROWIENIA!


10 komentarze:

  1. uwielbiam male, niemieckie miasteczka:-) bardziej od szwajcarskich. sa takie urokliwe i tetniace zyciem:-) nawet w weekendy:-) a spodniczka jakos tak na zdjeciu bardzo ci sie wydluzyla:-) czyzbys wkrotce planowala zmienic swoj blog modowy xl na m?;-) pozdrawiam. Kasia:-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. haha, Kasiu, dlatego właśnie lubię długie spódnice - bo wydłużają sylwetkę i maskują to i owo :) co do pytania - hmm, raczej przytyłam niż schudłam... nie odchudzam się, jeśli tak będzie na pewno o tym poinformuję :D choć przyznaję, że mój facet ostatnio stwierdził, że brak mu ruchu i pyta, czy poćwiczymy z Mel B :D kiedyś to robiliśmy i było wtedy bardzo dużo śmiechu :D

      Usuń
  2. Przepiękna starówka, bardzo klimatyczna :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Przepiękne zdjęcia. Fürth jest ślicznym miastem. Świetny zestaw :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Przepiękne miasto :) Cudowne kwiaty i park. Dziękuję za odwiedziny i komentarz, zapraszam częściej :) Pozdrawiam ciepło :))

    OdpowiedzUsuń
  5. amazing pictures! the view and buildings are beautiful <3

    Letters To Juliet

    OdpowiedzUsuń
  6. wow pięknie i klimatycznie!

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękne miasto, wygląda wręcz bajkowo. Fajnie musi się tam mieszkać :)

    OdpowiedzUsuń
  8. o jeej jak tam pięknie!:)

    OdpowiedzUsuń