TIME FOR RELAX!

Od kilku dni za oknem u nas 30 stopni! :) Z jednej strony super, a z drugiej ciągle szukamy czegoś, co nas ochłodzi. Okna otwarte na oścież, butelki zimnej wody stoją w lodówce szeregami! :) 
Wczorajsze popołudnie spędziliśmy na 15. Fürther New Orleans Festival. Trochę stania pod sceną, a gdy temperatura stała się nieznośna przenieśliśmy się do kawiarni, skąd obserwowaliśmy występy popijając schłodzoną colę. Dzisiaj  ruszyliśmy od rana do parku. Kocyk, muzyka, relaks. Relaks poprzez robienie zdjęć! :) Nie zabrakło też pluskania się w fontannie - w końcu kto by wytrzymał ten upał... :) To były fajnie spędzone dwa dni. Dobrze mi ostatnio na sercu, tralalalala!

























































Zdjęcia: Marek Grzymski

40 komentarze:

  1. Bardzo ładne krajobrazy. Uwielbiam takie makra natury ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Super max!:) ja tez przebojowo spędziłam swój weekend. Dalsza czesc bede jutro relacjonować. Ja jakos nie odczuwam tak bardzo tego stania pod scena:) wczuwam sie, bawię pozniej czekam na artystę i zaczęłam nawet zbierać autografy i pałeczki :)

    OdpowiedzUsuń
  3. swietny kolor dla ciebie:-) i kolejny raz lolejna kobietka o kobiecych kraglosciach udawadnia , ze paski nie pogrubiaja:-) nic a nic i bede je ciagle nosic, bo je uwielbiam:-) wygadasz rewelacyjnie:-) pozdrawiam , kasia

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. też jestem za paskami ;>
      dzięki Kasiu za komentarz, pozdrowienia! :)

      Usuń
  4. ta sukienka jest wprost niesamowita. wróć, ty w tej sukience wyglądasz niesamowicie! tak się cieszę, że jesteś szczęśliwa :) cóż, ja dwa dni spędziłam na opalaniu się (aj, piecze!) i czytaniu książek. cóż, nadrabiam zaległości :)

    anecia & roses ♥ blog 

    OdpowiedzUsuń
  5. jaką Ty masz cudowną maxi! Ja ostatnio na nie choruję, sprawują się idealnie przy upałach ;d

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. JA TEŻ, UWIELBIAM W NICH TO, ŻE SĄ TAKIE PRZEWIEWNE! IDEALNE NA UPAŁY :>

      Usuń
  6. śliczna sukienka, myślę, że jeszcze lepiej by wyglądała w pionowych pasach albo max grubych poziomych. Bardzo podobają mi się zdjęcia:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękne zdjęcia i ty na nich radosna widac twoje szczęście ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. 30sto stopniowy upał a Ty w dżinsowej kurtce??????????????? Przyznam szczerze, że nie rozumiem :)

    A sukienka bardzo mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Już chyba widziałam gdzieś tę sukienkę u Ciebie na blogu - jest przeboska :)) I świetnie się w niej prezentujesz!
    Buziaki

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. tak, tak, już była u mnie na blogu wariacja na temat tej sukienki :)

      Usuń
  10. fajny deseń tej sukienki i kolor też mi się podoba

    OdpowiedzUsuń
  11. NA BOSAKA!!!! ZAZDROSZCZĘ :**** całuje mocno :*****

    OdpowiedzUsuń
  12. Jak zwykle pozytywnie:)
    Od miesiąc kusi mnie zakup długiej letniej sukienki, ale zawsze sobie wmawiam, że przy moim wzroście (163) to chyba nie najlepsza decyzja :P Ale ta Twoja jest świetna!
    www.odkrywajacameryke.pl

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. eee, ja bym zaryzykowała, z taką dość dopasowaną maxi, a co! :)

      Usuń
  13. Uwielbiam takie wzory na sukienkach! Rewelacja ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. Bardzo świeży zestaw, super wyglądasz! :)
    Obserwuję i zapraszam częściej do mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Super fotki! ;)) Świetnie się prezentujesz w tej sukience <3

    OdpowiedzUsuń
  16. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  17. Piękny park:)) Super wyglądasz, bardzo fajna sukienka, chociaż ja nie lubię różu, mogłabym taką mieć niebieską :) Pozdrawiam ciepło :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Widzę, że sukienki maxi królują na blogach :-) Super.

    OdpowiedzUsuń
  19. bardzo fajna sukieneczka :) uwielbiam maxi :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Ja nadal szukam tej idealnej maxi.. :) Świetna sukienka!

    OdpowiedzUsuń
  21. Zostałaś otagowana, zapraszam do podjęcia wyzwania :)
    http://bigbeautifullulu.blogspot.com/2014/06/wyzwanie-ootd-za-100pln-25eur-33usd.html#comment-form


    Ps. Zazdroszczę pogody :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Co za pozytywny wpis, aż mam ochotę rzucić wszystko i jechać w teren robić zdjęcia (a może nawet na festiwal? ;D) Co to za kolor na stopach? ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. to lakier z Wibo... ten, co daje efekt piasku na paznokciach :)
      podaję linka, któego znalazłam na google:
      http://ohhsospecial.blogspot.de/2013/10/przepadam-wow-glamour-sand-od-wibo.html
      pozdrawiam :)

      Usuń
  23. Styloweczka, jak najbardziej festiwalowa! Super! Bardzo ładne zdjęcia :)

    OdpowiedzUsuń
  24. u mnie niestety pogoda nie rozpieszcza ;/ ladna sukienka :)
    zapraszamy w wolnej chwili :)

    OdpowiedzUsuń
  25. cudowne wakacyjne zdjęcia!! pięknie

    pozdrawiam,
    Ola

    OdpowiedzUsuń
  26. Z chęcią przygarnę do siebie te 30 stopni, bo nawet nie mam jak sie opalać - same chmurzyska.
    Piękny print sukienki, ładnie ci w odcieniach różu :)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  27. idealnie pasuje do Ciebie ten kolorek;)

    OdpowiedzUsuń
  28. Dominiko, gdzie Ty się podziewasz? :)

    OdpowiedzUsuń
  29. Każdy z nas ma takie chwile w życiu, ze ogarnia go całkowity nieład, wydaje nam sie, ze to co robimy i tak nie ma sensu. Zastanawiamy sie po co i dlaczego, do czego dążymy. Jednak nie należy zapominać, ze dzieki temu, ze robimy cokolwiek jesteśmy o krok dalej, od tych co nie robią nic ;)! Okropnie brakuje mi Twoich wpisów i czekam z niecierpliwością, aż uporzadkujesz swoje sprawy.
    Ps. Co roku, dopada mnie bez sens jesienią. W tamtym roku, założyłam sobie słoiczek, do którego wrzucam karteczki - na których zapisuje miłe słowa, doświadczenia i przeżycia, cele i marzenia - gdy dopada mnie dziwny nastrój, wyciągam i czytam pokolei - od razu lżej sie na duszy robi :)
    Ściskam Cię serdecznie! ;*

    OdpowiedzUsuń
  30. masz rację :)
    dziękuję za ciepłe słowa! a słoiczek z kolorowymi karteczkami też kiedyś prowadziłam, super pomysł :)

    OdpowiedzUsuń
  31. Przepięknie wyglądasz w długich kieckach :)

    OdpowiedzUsuń

  32. it's amazing article I was reading thank you for the information may be worship goodness author


    Cara mengobati infeksi saluran kencing pada ibu hamil secara alami

    OdpowiedzUsuń