WIZYTA W NORYMBERSKIM ZOO

Muszę przyznać, że Zoo zdarza nam się odwiedzać bardzo często. Możemy śmiało pochwalić się tym, że na naszej mapie podróży znalazło się już Stare i Nowe Zoo w Poznaniu, a także Zoo wrocławskie oraz toruńskie. Takie wycieczki niesamowicie pozwalają nam się cieszyć z obcowania z przyrodą. Do tego zaliczyliśmy dziś 3 godzinny spacer chodząc po Zoo, ajjj, ale wróciliśmy zmęczeni. Nie zmienia to jednak faktu, że warto było. Choćby dla samej przyjemności robienia zdjęć niecodziennym modelom
 i miłych wspomnień! Zostawiam Was ze zdjęciami... :)

Na pierwszy ogień - konik morski. Fascynujące stworzenie...




























































 Pingwiny potrafią prowadzić zacięte dyskusje... :)


















































Dziś musiało być wygodnie, legginsy i trampki to podstawa... :)



26 komentarze:

  1. Ale świetne zdjęcia. Jak ja dawno nie byłam w Zoo... a u siebie w Opolu też mam całkiem ładne ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. my conajmniej dwa razy do roku chodzimy :)
      ale najfajniejsze w jakim byliśmy to wrocławskie! polecamy :)

      Usuń
  2. Uwielbiam chodzić do zoo! Świwtne zdjęcia :)

    OdpowiedzUsuń
  3. swietny look, a legginsy odlotowe:-) tak swiezo, kolorowo i odlotowo:-) kasia

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję :) H&M, wyprzedaż, 3 euro ;>

      Usuń
  4. dla mnie jako biologa przydałyby się takie wizyty:)

    www.turqusowa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Toruński Ogród Botaniczny moje miejsce! :) Zoo na Oliwie w Gdańsku też przecudownie, ale trzeba zarezerwować cały dzień żeby je oblatać.

    OdpowiedzUsuń
  6. ale ja kocham zoo! A to jest obłędne ;oo ♥

    OdpowiedzUsuń
  7. Co roku odwiedzamy różne ogrody zoologiczne bo moja córeczka wprost je uwielbia. W tym roku planujemy zwiedzić czeskie zoo :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Uwielbiam zoo, muszę koniecznie się tam wybrać! <3

    OdpowiedzUsuń
  9. ooo...ja bardzo lubię chodzić do Zoo, ale niestety w pobliżu mojego zamieszkana nie ma żadnego :(
    bardzo ładne zdjęcia :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Chyba muszę wybrać się do ZOO w Atlancie...:) Faktycznie, zdjęcia w ZOO wychodzą wyjątkowe!
    www.odkrywajacameryke.pl

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. koniecznie! i pokazać je potem na blogu :)

      Usuń
  11. Zoo super, świetne zdjęcia :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Jaka Ty sliczna na OSTATNIM ZDJĘCIU!!! ej ja to uwielbiam ZOO! i te wszystkie zwierzaki, u nas nie ma Misia Polarnego i kulku co tam pokazałaś, ale zebry są, puma jest i pelikany <3 a to najważniejsze! :)))) my w takim razie pojedziemy sobie w tygodniu do ZOO <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. to poprosimy zdjęcia na Twoim blogu z Waszej wizyty w zoo! :>

      Usuń
  13. rewelacja! zazdroszcze, ze zawsze masz przy sobie fotografa, ja niestety mam malo zdjec bo wybieram zwiedzanie i ogladanie niz strzelanie fotek. oczywiscie kilka mam ale za jakis czas zbiore je w jeden post i opublikuje :) 4 lipca chcielismy zwiedzic lincoln zoo w chicago ale bylo juz zamkniete jednak to nie ucieknie, jeszcze poznam zwierzaczki :D
    najbardziej podoba mi sie te ostatnie zdjecie oczywiscie, ach jak ja uwielbiam na ciebie patrzec! caluje, pozdrawiam, sciskam!

    www.AneciaBlog.pl | fashion, beauty & lifestyle

    OdpowiedzUsuń
  14. Magiczne miejsce kochana! Wspaniale ze nas tam zabrałaś!
    pozdrawiam:*
    Ola

    OdpowiedzUsuń
  15. ale bajeczne zdjęcia! uwielbiam zoo, przywołuje mi na myśl lata dzieciństwa :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Wspaniała forma spędzenia wspólnie wolnego czasu. Myślę, że jak urodzi mi się maleństwo to nie raz będziemy musieli odwiedzić takie Zoo :)
    Zdjęcia są przepiękne! Poczułam się prawie jakbym była na miejscu :)
    Dopiero zauwazyłam, jakie masz słodkie dołeczki w policzkach!:D

    OdpowiedzUsuń
  17. Zoo to również jedno z moich ulubionych miejsc gdzie uwielbiam przebywać :) Kocham obcować z przyrodą i chciałabym pracować w takim miejscu - czułabym się bardzo spełniona.

    OdpowiedzUsuń
  18. Ojeju ale super! ^^ Zoo są fajne :)

    http://nickiworldpl.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń