THE BODY SHOP - BODY BUTTER WILD ARGAN OIL

Ostatnio marka The Body Shop ogłosiła na swoim profilu na facebooku konkurs dla blogerek, w którym nagrodą była możliwość przetestowania ich nowego masełka do ciała. Miło było mi przeczytać maila od firmy, że udało mi się załapać do zabawy! :) Dziś podzielę się z Wami opinią na temat tego produktu. Dodam tylko, że oprócz masełka, w skład całej kolekcji Wild Argan Oil wchodzić będą: skrub, żel pod prysznic, płyn do kąpieli, mydło do masażu, balsam do ciała, skoncentrowany olej na suche miejsca, skoncentrowany olej do ciała i włosów, skoncentrowany balsam do ust. 

Jeśli chodzi o masełko, to największą jego zaletą jest zapach i to, że bardzo ładnie nawilża skórę. Masełko ma bardzo zbitą konsystencję, mam wrażenie, że nawet bardziej, niż pozostałe masła do ciała z TBS! To akurat na plus, bo ja jakoś bardziej jestem przekonana do tych "zbitych" kosmetyków, niż płynnych. Zapach masełka jest wyczuwalny na skórze bardzo długo, szybko się wchłania i pachnie jak prawdziwe perfumy, ma w sobie nutę orientalnego zapachu, idealnie nadaje się do pielęgnacji ciała tuż po kąpieli... No i ta jego nawilżająca moc! :) Próbowałam już wielu masełek do ciała z TBS, ale to masełko pod względem nawilżania przebija swoich poprzedników! :) Na pewno sięgnę po pełnowymiarowe opakowanie, gdy tylko produkty pojawią się w sklepach. Pozostaje nam tylko odliczać dni... :)

Miłe jest także to, że w składzie tego masełka nie znajdziemy parafiny, parabenów, ani innych podobnie szkodliwych substancji. Znajdziemy w nim natomiast: masło shea, masło kakaowe, wosk pszczeli, glicerynę no i oczywiście olej arganowy. 

















































Dajcie znać, czy lubicie produkty The Body Shop, i czy ich masełka sprawdzają się także u Was!
 Buziaki! :)


























PS. A tak oto prezentuje się całą kolekcja!
M-N-I-A-M-I! ;>

16 komentarze:

  1. Nie bardzo ich lubię ale gratuluję wygranej :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Uwielbiam to masełko,a widzę że ty masz też inne kosmetyki TBS ;D

    OdpowiedzUsuń
  3. a ja nie miałam jeszcze nic z tej firmy i jestem bardzo ciekawa:)

    OdpowiedzUsuń
  4. O jej gratuluje! Ale mniamusnie!:)

    OdpowiedzUsuń
  5. gratulacje!! ♥ a tak apropo.. kusisz i kusisz, że w końcu muszę przetestować któreś masełko ;d

    OdpowiedzUsuń
  6. muszę wypróbować te kosmetyki! :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja jestem zakochana w ich masłach. Masłach i nie tylko, według mnie to świetna firma. Z tych, których używałam najbardziej przypadło mi do gustu masełko grapefruitowe.

    OdpowiedzUsuń
  8. gratuluję wygranej! jeszcze nie miałam okazji testować ich produktów :)

    mogłabys poklikać w linki do choies w ostatniej notce na moim blogu? bardzo proszę, ponieważ staram się o współpracę, jesli tak to koniecznie napisz u mnie czym mogłabym się zrewanzować :)

    Mój blog

    OdpowiedzUsuń
  9. Kurcze, sporo słyszałam o tej firmie i ponoć jest na prawdę dobra. Może kiedyś i ja je przetestuje w swoim zakątku domu. Gratuluję wygranej! :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  10. Są naprawdę super i ten zapach :D

    OdpowiedzUsuń
  11. information which is very unique and interesting, extraordinary Kuat Tahan Lama Intim Dengan Herbal

    OdpowiedzUsuń
  12. Grazie per gli insegnamenti che sono stati dati . buona fortuna

    OdpowiedzUsuń