I SEE WORLD THROUGH RAINBOW GLASSES!

Hejka. 15 kwietnia minęły dwa lata odkąd wrzuciłam tu swoją pierwszą stylizację. I pomyśleć, że pierwszy wpis powstawał na poznańskiej starówce, a dzisiejszy zrobiliśmy... jakieś 800 km od tamtego miejsca :) 1721 opublikowanych komentarzy, 71 postów, i 100% mojego zadowolenia :)
Przez te dwa lata mój styl trochę się zmienił... Ostatnimi czasy stawiam głównie na wygodę, polubiłam się z t-shirtami, co kiedyś raczej by nie przeszło :) Jak czytam stare wpisy... to śmieję się sama do siebie... i z siebie... patrząc na to, jaka kiedyś byłam, jak formułowałam myśli i zdania. Być może byłam bardziej naiwna, albo po prostu lubiłam patrzeć na świat przez tęczowe okulary... :)
A wy, pamiętacie mój pierwszy wpis na blogu? :)))
  

















13 komentarze:

  1. och, to już dwa lata - ale zleciało! Pamiętam jak pierwszy raz tu zajrzałam - ogromna dawka kolory, energii, radości! Jesteś moją regularną dawką optymizmu, moją terapią. Lubię przeglądać Twoje stare posty, tęsknię gdy nie pojawia się długo nic! Ps. połączenie tuniki i swetra - obłędne!! ♥

    OdpowiedzUsuń
  2. Łał gratuluje 2 lat na blogu! :) Śliczne są te okularki.
    Mój blog-KLIK

    OdpowiedzUsuń
  3. gratulacje kochana! jak dobrze, że do nas wróciłas :

    ja pamiętam, że długo szykowałam się do otwarcia nowego bloga po zamknięciu poprzedniego, że chciałam zacząć cos mega profesjonalnego. może nie pierwszy wpis ale pierwszy outfit fociłysmy z koleżanką w deszczu, byłysmy przemoknięte! teraz to wygląda całkiem inaczej :)

    całuję i czekam na nowe wpisy, bardzo mi ich brakowało! :*
    xoxo, www.AneciaBlog.pl

    OdpowiedzUsuń
  4. I kolejnych dwóch lat i kolejnych i kolejnych! Rewelacyjnie się ubierasz i bije od Ciebie pozytywna energia, super :)

    OdpowiedzUsuń
  5. gratulacje! i czekamy na więcej :)

    przepiękna jest ta chusta! Idealnie dopełniła Twoją stylizację:)

    pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękna jak zawsze i energetyczna jak zawsze!!!
    pozdrawiam z Gdyni,
    Ola z Fashiondoll.pl

    OdpowiedzUsuń
  7. Ooo.. mam taką samą chustę:) Ciekawy blog! Tak trzymaj :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Fajne jest to pierwsze zdjęcie z wystawionymi okularami:)

    OdpowiedzUsuń
  9. writing style is neat and easy to understand, I like to read Solusi Alternatif Mengobati Ejakulasi Dini

    OdpowiedzUsuń